Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Mitä haistelet tänään?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Re: Mitä haistelet tänään?

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Annic Goutal:n Passion. Lunta satelee ja silti sydän jo elelee vähän keväässä... joten sellaista talvisäähän sopivaa mutta myös muistuttaa jo tulollaan olevasta keväästä. :dance:
Thougts begome things... choose the good ones!
jenjen

Viesti Kirjoittaja jenjen »

Lolita Lempickan L makean nälkään :romance-heartsmiley:
christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Viesti Kirjoittaja christian777 »

jenjen kirjoitti:Lolita Lempickan L makean nälkään :romance-heartsmiley:
Oletko jenjen kokeillut obsession for men koskaan?mulle ainakin toi mielikuvia lolita lempican l:stä.
pihlaja
Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums)

Viesti Kirjoittaja pihlaja »

Miulla on ollut nyt pari aika vähätuoksuista päivää, kun tuli hetkellinen tuoksuraja vastaan ja tuntui, että kaikki paikat ja vaatteet olivat jossain tuoksussa liotettuja. Eilen kuitenkin tein paluun tuoksujen pariin ottamalla lenkkiseuraksi helpon Tommy Girl Eau de Prepin ja tämä päivä menee Casanovan seurassa.

Miusta on muuten hauskaa testailla, miten eri tuoksut käyttäytyvät lenkillä, kun hikoilee. Ehkä siitä saa vähän osviittaa myös siihen, miten ne kesällä toimivat, en tiedä... Mutta näin nyt etenkin nyt talvella, kun muuten ei yleensä iho hirveästi lämpiä päivän aikana.
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Lyhyen Montale putken viimeinen päivä.

Aoud Lime. On monia joiden mielestä tämä tuoksuu kemialliselta aseelta ja toisia joiden mielestä supertyydttävältä, eksoottiselta itämaiselta. Ymmärrän molempia ryhmiä, enkä aina oikein tahdo tietää kumman joukkueessa pelaan, mutta tänään oloni on erinomainen. (suureksi osaksi sen takia että maltoin pitää näppini kurissa annostelun aikana)

Tämä on varmaankin voimakkain tuoksu mitä olen koskaan kokeillut. 1 suihkaus riittää jopa miun kaltaiselle heavy spritzerille.

Aoud Lime tuoksuu limetiltä tuoksumatta limetiltä. Olen joskus tainnut sanoa, että tältä tuoksuu limetin sielu...ja vaikka se kuullostaa ehkä hoopolta, niin jonkunmoiseen ytimeen tämä limetissä menee.
Mieti miltä tuoksuisi kirpeän hapan vihreän värinen omenakarkki potenssiin 1000, ja olet pääsemässä tuoksun jäljille.

Tosiaan, on haastavaa kamaa, enkä jaksa tätä nykyisin enää kovinkaan usein...Mutta, silloin kun tämä toimii, niin sitten se myös t-o-i-m-i-i. Vie aivan muihin ja parempiin maailmoihin!

Tämäkin, kuten Steam Aoud, maistuu suussa aivan erinomaiselta. Kokeile vaikka. [UUD LAIM]
Valikohdasa kieli lopsahta mehukasti sun suusa. Uuh.
jenjen

Viesti Kirjoittaja jenjen »

christian777 kirjoitti:
Oletko jenjen kokeillut obsession for men koskaan?mulle ainakin toi mielikuvia lolita lempican l:stä.
Enpäs ookaan, pitänee laittaa testilistalle :P Kiitti vinkistä!
christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Viesti Kirjoittaja christian777 »

jenjen kirjoitti:
christian777 kirjoitti:
Enpäs ookaan, pitänee laittaa testilistalle :P Kiitti vinkistä!
Laita yksäriillä os.niin laitan sulle näytteen siitä :aurinko:
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Sain vihdoin näytteen Chanelin 1932. Vaikuttaa ihanalta, tosin aikas lähellä ihoa olevalta. Tässä tosiaan on jotain Rue Cambosta. Mutta en ehdi nyt enempää nautiskelemaan kun täytyy lähteä töihin. Palataan illalla asiaan ;)

Ihanaa päivää kaikille teille ihanille! :romance-heartsmiley:
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Olen haistellut viikon verran L'Artisaneja.

Alkumetrit eivät ole niissä niinkään mieleeni, mutta pohjanuotteja kohti meno paranee. Muutokset ovat tosi pieniä, lähes huomaamattomia.

Näiden kestoa moititaan, mutta kyllä näistä kokonaisen päivän irti saa. Volume vaan on niin pieni, etteivät sitä kaikki huomaa.

Siinä on jotain todella ylellistä, että tuoksu on olemassa vain sinua varten, eikä koko huone sitä huomaa. Kuin laatukengät, joilla on hyvä kävellä, mutta merkki näkyy vain sisäpuolella.
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

pihlaja kirjoitti: Miusta on muuten hauskaa testailla, miten eri tuoksut käyttäytyvät lenkillä, kun hikoilee. Ehkä siitä saa vähän osviittaa myös siihen, miten ne kesällä toimivat, en tiedä... Mutta näin nyt etenkin nyt talvella, kun muuten ei yleensä iho hirveästi lämpiä päivän aikana.
Sama juttu, vaikken käykään lenkillä;) On tuoksuja, jotka muuttuvat hikisellä iholla kamaliksi, ja niitä, jotka vaan paranevat. Jossain kesäjuhlissa aika merkittävä asia.

Jaakiem, olen samaa mieltä tuosta nahkakenkä-ajatuksesta. Paitsi että mulle tulee ensimmäioseksi mieleen hyvät rintaliivit. Kukaan muu ei tiedä, jos naisella on hyvin istuvat, tukevat ja kalliit liivit vaatteidensa alla, mutta olo on itsevarma, mukava, ylellinen. Lähellä ihoa pysyvä upea tuoksu on samanlainen.
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Minä taidan ihan vähän lemuta, tossa tein itselleni reissua varten pientä matkadekanttia (tai no, sample se oikeesti on) ja räjähti homma vähän niin sanotusti reisille. :D Eli YSL Cinema Festival d'Été. No, ei se mitään, lemuan hyvältä! Tuolla toisaalla pääsin juuri kehumasta miten se ruiskun kansa puljaaminen on niiiiiiin helppoa. Tässä on nyt muutamat viimeisimmät ruiskun kanssa touhuamiset enemmän ja vähemmän epäonnistuneet, eli ei sitten aina näköjään olekaan ihan yhtä helppoa... :roll:

Minulle Obsession for Men ei tuo mieleen Lempickan L:ää, mutta ehkä niitä pitäis kokeilla nuuhkia vaikka yhtäaikaa...se on minulle muuten aika jouluinen tuoksu tuo Obsession, liekö se kaneli sitten mikä sen tekee.
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Gogol
Site Admin
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.

En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.

Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gogol »

Ajattelin pitää tänään spontaanin fougere-päivän :D
Haluaako kukaan muu liittyä mukaan?

(Mut joudun siirtämään oman fougere-päiväni alkuajankohtaa myöhäiseen iltaan - tässä välissä on hoideltava yksi pieni juttu - ehkä kerron myöhemmin. Tai - Matti Nykästä siteeraten??? - ehkä en???)

Nyt ranteilla vetelee viimeisiään henkitoreitaan Straight to Heaven.
Tiedän että tämä myy todella hyvin, mutta minusta tämä on niche goes mainsteam -tuoksu.
Miellyttävä ja vähän tyhjä(n)päi(väi)nen.
Tiia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Bois des Iles.

En muistanut tästä oikein mitään. Odotin jotain maskuliinisempaa. Mutta tämä on väkevä ja naisellinen. Jaa tykkäänkö..? :whistle:
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel
Jules

Viesti Kirjoittaja Jules »

Isabey L'Ambre de Carthage. Kaunis teetuoksu, joka jotenkin mielestäni nöyrän alakuloisen alun jälkeen huomaamatta kääntyy valoisaksi ja mukavia mielikuvia sekä muistoja herättäväksi. Tulee lopulta melko makeaksi.
Syysviiru

Viesti Kirjoittaja Syysviiru »

Jaakiem kirjoitti:Siinä on jotain todella ylellistä, että tuoksu on olemassa vain sinua varten, eikä koko huone sitä huomaa. Kuin laatukengät, joilla on hyvä kävellä, mutta merkki näkyy vain sisäpuolell
Tätä olen usein funtsaillut. Jotkut ylellisimmät tuoksut ovat niukkoja ja laihoja... itse ainakin nautin "salatuoksun" antamasta tunteesta. Tosin minusta L'Artisanit eivät ole niitä niukimpia.

Mulla on varmaan jälkijättöinen joulu kun nuuhkin Hermèsin Voyage EDP:ta.
Vastaa Viestiin