Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Posti toi ihanan pienen viikonloppuyllärin, Ambre Sultan-näytteen.... Oikeasti voin sanoa, että tässä tuoksussa on oikeastaan kaikki mitä ihminen tarvitsee. Ihanaa, savuista, höyryävää pihkaa suuressa puutuopissa. Kujeilevia keijukaisia ja kummallisia unia sammalmättään päällä. Jep, ostoslistalla kiilataan, tällä hetkellä tämä ihanuus on ansaitulla paikalla yksi.
Viimeksi muokannut jenjen, 22 Helmi 2013, 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuoksuni: Vihreät Un Jardin En Mediterranee, Hermes Herba Fresca, Guerlain Untitled, Maison Martin Margiela Infusion di Vetiver, Prada Fico di Amalfi, Aqua di Parma Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange Thundra, Profumum Roma The Smell of Weather Turning, Lush, mini Green, Diesel, mini Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset Douce Amere, Serge Lutens Le Feu, Issey Miyake L'Or, Torrente All About Eve, Joop Aziyade, Parfum d'Empire Type D, Henrik Vibskov Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat Ambre Sultan, Serge Lutens Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier Ambra, Etro Amber, l'Occitane L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti Amber Oud, By Kilian, mini Sables, Annick Goutal, dekantti Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes Avignon, Comme des Garçons Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma Jeux de Peau, Serge Lutens Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri Chene, Serge Lutens Indochine, Parfumerie Generale Sycomore, Chanel Absinth, Nasomatto Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet Voyage, Hermes Poivre Samarcande, Hermes, mini Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat Iris Pallida, L'Artisan Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange L'Essence, Balenciaga L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka "M", Six Scents, series three Musc Ravageur, Frederick Malle, mini Duel, Annick Goutal, mini L, Lolita Lempicka ----------------------------------------------------- Näistä voisin luopua: Un Jardin Sur Le Nil, Hermes Pepper, jasmin... , Korres Au Masculin, Lolita Lempicka
Ostoslista: Aikataulutetut: The Different Company, Jasmin de Nuit James Heeley, Esprit du Tigre L'Artisan, Dzing! Olfactive Studio, Lumiere Blanche Byredo, Bullion Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa: Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan) Annick Goutal, Encens Flamboyant Olfactive Studio, Autoportrait Comme des Garcons, Jaisalmer YS Uzac, Pohadka Diptyque, Eau Lente Diptyque, Eau Duelle Serge Lutens, Bois de Violette Serge Lutens, Fumerie Turque L'Artisan, Bois Farine Agonist, Black Amber Comme des Garcons, Luxe Patchouli Parfumerie Generale, Aomassai Annick Goutal, Chevrefeuille
Äidinkielen tekstitaidon kokeesta vuodelta '07 tai '08 oli aikoinaan hurja jälkipyykki, kun yhdessä tehtävistä oli mainittu stidit (=tulitikut) eivätkä kaikki tienneet sanan merkitystä, antaen mm. pääkaupunkiseutulaisille edun kirjoituksissa. Koko debatti tuli pääkaupunkiseudun lukiolaisille puskista - yo-kokelaat eivät olleet kiinnittäneet erityistä huomiota koko sanaan.
Äidinkielen tekstitaidon kokeesta vuodelta '07 tai '08 oli aikoinaan hurja jälkipyykki, kun yhdessä tehtävistä oli mainittu stidit (=tulitikut) eivätkä kaikki tienneet sanan merkitystä, antaen mm. pääkaupunkiseutulaisille edun kirjoituksissa. Koko debatti tuli pääkaupunkiseudun lukiolaisille puskista - yo-kokelaat eivät olleet kiinnittäneet erityistä huomiota koko sanaan.
2007 kevät. Tiedän, koska itse olin silloin kirjoittamassa. Ihmettelin jo kokeessa, että oli valittu sellainen kuva siihen (tosin itse kyllä tiesin merkityksen, mutta ei kuulunut pohjoiskarjalaisen likan aktiivisanavarastoon).
Jaakiem, kyllä, se oli toivottavasti Teroon vitsi.
Mä kirjoittelin 2006-2007 ja olin siinä ihan ekassa tekstitaidon kokeessa keväällä nollaseiska. Olikohan tää stidijuttu sitten syksyn 07 kokeessa? Tai ehkä ko. sana jäi allekirjoitaneeltakin huomaamatta, kun täällä spårat, dösät ja stendarit vilistää arkikielessä :)
*Edit: Olen näköjään henkisesti Helsingissä. "Täällä..." Oikeasti olen nyt Skotlannissa.
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Juu, kyllä sekä stenkku että stidit pitää googlata :) Mä muistan ala-asteajoilta, miten maantiedon kirjassa oli tehtävä, jossa kysyttiin, että millaiset jalat Hgin rautatieaseman kivihemmoilla on? Mä näin ne pylväät livenä eka kertaa kakskymppisenä, meiltä päin kun ei kulje edes junia Helsinkiin.
Muutaman Angel-päivän jälkeen tänään Une Rose Vermeille, tuo iiiihana purppuraruusu. Hauska sattuma, että juuri tänään SprayEnjoy puhuu videoblogissaan samaisesta tuoksusta. En ole tullutkaan ajatelleeksi, että se on talvituoksu. Olen hankkinut Tauer-näytteet vasta talven aikana, kesäkokemusta niistä ei vielä ole ehtinyt tulla.
SprayEnjoy kirjoitti:Mä kirjoittelin 2006-2007 ja olin siinä ihan ekassa tekstitaidon kokeessa keväällä nollaseiska. Olikohan tää stidijuttu sitten syksyn 07 kokeessa? Tai ehkä ko. sana jäi allekirjoitaneeltakin huomaamatta, kun täällä spårat, dösät ja stendarit vilistää arkikielessä :)
Keväällä miekin kirjoitin. Tai siis kirjoitin ekaks sillon syksyllä vanhan muotoisen kokeen (kaksi esseetä, joista parempi huomioitiin), mutta tähdätessäni toimittajaksi en ollut tyytyväinen tulokseen ja uusin kokeen keväällä. Mut tsekkasin, niin kevään kokeessa toi tosiaan oli.
Gaia kirjoitti:Muutaman Angel-päivän jälkeen tänään Une Rose Vermeille, tuo iiiihana purppuraruusu. Hauska sattuma, että juuri tänään SprayEnjoy puhuu videoblogissaan samaisesta tuoksusta. En ole tullutkaan ajatelleeksi, että se on talvituoksu. Olen hankkinut Tauer-näytteet vasta talven aikana, kesäkokemusta niistä ei vielä ole ehtinyt tulla.
Mun mielestä Rose vermeille, Incense rose, Miriam ja Loretta ovat parhaimmat Tauerit. Harmi, kun niistä ei ole omaan käyttöön. Löytyisiköhän Incense extremestä tarpeeksi sävyjä, jotta siitä oli käyttötuoksuksi?