Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Yleinen höpöttelyketju
Taas vesi herahti kielelle. Toivottavasti Jaakiem ei lue tätä ketjua, kun tämä jos mikä on sitä alatyylisyyttä... 

Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
toxu, riemuitessa????
Joo, olisi se vaan semmonen show ettei yleisö malttaisi pysyä nahoissaan. Monet varmaan pyörtyis esitykseni voimasta huumaantuneena.Mohn kirjoitti:toxu, riemuitessa????
siis mitä vi*tua mie taas höpötän...
Mutta Mohn, kerro miulle mikä on siulla se juttu mitä tekisit kaikkein vähiten mieluusti muiden ihmisten edessä? Kysyn vakavissani, vastatkaa muutkin. Miusta tää on mielenkiintoinen kysymys. Ja sitäpaitsi tämä on osa toxun suurta sosiaalitutkimusta. Siitä ilmestyy tietokirja tämän vuoden joulumarkkinoille.
siis oikeesti, mikä ihme miuta vaivaa...
toxu, minulla on ihan liikaa vaihtoehtoja. Miten muka pystyisi valitsemaan vain yhden!?
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Nyt tajuan : )
Toxu käy jaakobinpainia itsensä kanssa. Se on oikeasti Jekyll mutta Hyde pyrkii niskan päälle.
Thomas More totesi Utopiassaan ulostamisen olevan yksi ihmisen suuremmista nautinnoista (ne muut ovat boring ja kaikkien tiedossa). Tätä klassikkoa siteerataan tosi vähän.
Kokeile hankkia pari lasta niin ulostamisesta tulee julkipuuhaa ja iloinen, koko perhettä yhdistävä asia. Päivä alkaa potan tyhjennyksellä ja vessassa teitä on aina vähintään kolme. Ja näytät guruna mallia hommaa vasta harjoitteleville.
OT lähes kaikesta, Toxu, viimeaikaisten tuoksuarvostelujesi perusteella musta sun pitäisi pyöräyttää kirja, maalina joulumarkkinat puolentoista vuoden päässä.
Nimim.
Ripulit sylissä eilisellä iltalennolla
Toxu käy jaakobinpainia itsensä kanssa. Se on oikeasti Jekyll mutta Hyde pyrkii niskan päälle.
Thomas More totesi Utopiassaan ulostamisen olevan yksi ihmisen suuremmista nautinnoista (ne muut ovat boring ja kaikkien tiedossa). Tätä klassikkoa siteerataan tosi vähän.
Kokeile hankkia pari lasta niin ulostamisesta tulee julkipuuhaa ja iloinen, koko perhettä yhdistävä asia. Päivä alkaa potan tyhjennyksellä ja vessassa teitä on aina vähintään kolme. Ja näytät guruna mallia hommaa vasta harjoitteleville.
OT lähes kaikesta, Toxu, viimeaikaisten tuoksuarvostelujesi perusteella musta sun pitäisi pyöräyttää kirja, maalina joulumarkkinat puolentoista vuoden päässä.
Nimim.
Ripulit sylissä eilisellä iltalennolla
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
- Viesti:
Joku on joskus todennut, että ihminen on onnellisimmillaan silloin, kun jostain ruumiinaukosta menee sisään jotain tai tulee ulos jotain. Että silleen :)
Monsieur Christian Aigu,
Olen kuullut saman joitakin kertoja, tottahan se on..
Muistaakseni vanhat suosikkini Leila ja Annukka pohtivat tätä joskus. :lol:
Muistaakseni vanhat suosikkini Leila ja Annukka pohtivat tätä joskus. :lol:
- Aigu
- Viesti:
Sen verran annan henkilökohtaista kontribuutiota tähän keskusteluun, että totean nauttivani aamukahvia onnellisena juuri tällä hetkellä.
Monsieur Christian Aigu,
Joo-o.
Ei mutta, mutta se on totta: samaan aikaan juominen ja pissaaminen on hauskaa. Kannattaa kokeilla.
Kakkosen kanssa en ole jaksanut asiasta innostua. Kokeilin kerran mutta ei tahtonut makaroonilaatikko oikein miulle pöntöllä maistua.
Ei mutta, mutta se on totta: samaan aikaan juominen ja pissaaminen on hauskaa. Kannattaa kokeilla.
Kakkosen kanssa en ole jaksanut asiasta innostua. Kokeilin kerran mutta ei tahtonut makaroonilaatikko oikein miulle pöntöllä maistua.
Voi hitsi, että osaa ärsyttää! Kolusin Fragranticaa ihan muissa asioissa kun törmäsin listaan jossa oli mm. Chloén Fleur de Narcisse. Siinä oli jotakin joka liikautti, piti klikata se omaksi sivukseen. Pikkuhiljaa alkoi muisti palailemaan pätkittäin ja Fleur de Narcisse johdatti minut sitten Chloe Narcissen jäljille.
Olin vuonna nakki Saksassa au-pairina ja käytin Chloe Narcissea varmaan sen koko ajan, lähes vuoden. Olen tänään kuumeisesti penkonut ja myllännyt pitkin kämppää etsien kyseistä pulloa mutta en ole löytänyt. Hirveän ärsyttävää! En muista, että olisin pulloa poiskaan heittänyt.
Ihmettelin etten lainkaan muistanut, että minulla on tuota ollut! Nyt tekisi niiiiiin mieli löytää se pullo ja nuuhkaista ja katsoa mitä tapahtuu, mitä tulee mieleen, mitä muistoja se herättäisi.
Nyt sitten mietin, että onkohan minulla enemmänkin tuoksuja joita en muista omistaneeni...
Olin vuonna nakki Saksassa au-pairina ja käytin Chloe Narcissea varmaan sen koko ajan, lähes vuoden. Olen tänään kuumeisesti penkonut ja myllännyt pitkin kämppää etsien kyseistä pulloa mutta en ole löytänyt. Hirveän ärsyttävää! En muista, että olisin pulloa poiskaan heittänyt.
Ihmettelin etten lainkaan muistanut, että minulla on tuota ollut! Nyt tekisi niiiiiin mieli löytää se pullo ja nuuhkaista ja katsoa mitä tapahtuu, mitä tulee mieleen, mitä muistoja se herättäisi.
Nyt sitten mietin, että onkohan minulla enemmänkin tuoksuja joita en muista omistaneeni...
Tämmöinen ajankohtainen tuli vastaan. Hyvinhän nuo tuoksut näyttävät kestävän aikaa, kunhan vain ovat pimeässä.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... KQzC8K1WUI
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... KQzC8K1WUI
- SprayEnjoy
- Viesti:
Kiitos Jaakiem! Miehen kehonkielen tarkkailu oli mielenkiintoisinta. Tunteet pursuivat pintaan jo kauan ennen itkua. Tarinana ja faktana tuo video hämmästytti mut. : OJaakiem kirjoitti:Tämmöinen ajankohtainen
Wau!! Kiitos, Jaakiem.
Katsoin Titanicin eilen, kummasti nousi pintaan se teinitytön romantiikannälkä, joka aikoinaan tuota katsoessa oli yksi päällimmäisistä tuntemuksista. Näin aikuisena leffa on kyllä paikoin aika korni, vähempikin action saati sitten groteskit yksityiskohdat olisi riittänyt..
Katsoin Titanicin eilen, kummasti nousi pintaan se teinitytön romantiikannälkä, joka aikoinaan tuota katsoessa oli yksi päällimmäisistä tuntemuksista. Näin aikuisena leffa on kyllä paikoin aika korni, vähempikin action saati sitten groteskit yksityiskohdat olisi riittänyt..
Äh. Mä itken niin helposti.
Kiitos Jaakiem mielenkiintoisesta linkkauksesta. Kaikkinensa aika ihana.
En katsellut Titanicia mutta joku sen taisi meillä boxille tallettaa eilen. Siskoni kyseli lähtisinkö katsomaan sitä 3D:nä mutta en todellakaan aio mennä, on se sen verran monta kertaa tullut nähtyä. Myöskään pääosanesittäjät eivät kuulu mun lemppareihini. Vaikka ei se toki mikään läpeensä huono elokuva ole, saattaa olla, että kuitenkin katselen sen teiniprinsessojeni kanssa sieltä boxilta...
Kiitos Jaakiem mielenkiintoisesta linkkauksesta. Kaikkinensa aika ihana.
En katsellut Titanicia mutta joku sen taisi meillä boxille tallettaa eilen. Siskoni kyseli lähtisinkö katsomaan sitä 3D:nä mutta en todellakaan aio mennä, on se sen verran monta kertaa tullut nähtyä. Myöskään pääosanesittäjät eivät kuulu mun lemppareihini. Vaikka ei se toki mikään läpeensä huono elokuva ole, saattaa olla, että kuitenkin katselen sen teiniprinsessojeni kanssa sieltä boxilta...

- SprayEnjoy
- Viesti:
Minihehkutusta: Tuntuu paremmalta kuin täyden näytepaketin vastaanottaminen: "EauMG has subscribed to you on YouTube!"