Älkääpä ystävät hyvät muuta sanoko Shalimarin kohtalosta. Mutta. Nyt ainakin tiedän, että vanhempi Shalimar on enemmän makuuni. Uudessa on jotain mikä vähän saa huonon olon aikaiseksi, tuossa ei sellaista ollut. Uudesta extraitistakaan en pitänyt, se oli jotenkin todella hurja. Täytyy metsästää uusi vanha Shali, edt tai edc. Eau de Colognea ainakin on tarjolla ja jos hommaa edc:n lasikorkkisessa pullossa niin tietää ainakin saavansa tuoksun ennen 70-lukua. Niitä nimittäin tehtiin vuosina 1936-1972. Kultakorkkiset ovat uudempia.
Kellopullossa oleva Mitsouko saapui tänään. Sinetöity pullo, se oli ihan inasen vuotanut, mutta ei paljoakaan. Sen verran kuitenkin, että pullo tuoksui avaamattakin. Leikkasin sinetin ja avasin pullon. Aika hieno kokemus avata pullo, joka on ollut suljettuna vuosikymmeniä, jota kukaan ei ole sinä aikana avannut ja nyt minä, Anna, avaan sen vuonna 2013. Ajattelin, että vaikka tuoksu olisi pilalla, siitä tuntemuksesta voi vähän maksaakin
Mitsouko tuntuu olevan minulle vaikea. Joskus tänne kirjoittelinkin, että kun sain 90-luvun Mitsoukoni, mietin että onko se mennyt vanhaksi. Eihän se ollut, vaan minulle tulee siitä sellaiset vibat. Samaa ajattelin tämän kanssa. Voihan toki olla, että tämä on jo hieman pahentunut. En osaa oikein sanoa

Eau de Cologne ja reippaasti voimakkaampi kuin edt:ni. Mitsu on mulle jotenkin todella maanläheinen, vähän likainen. Mutainen tms. Ruskeaa. En minä tätä rakasta, mutta mielenkiintoista Mitsoukoa testailla on.
Jaakiem, kiinnostaisiko sinua testata tätä Eau de Colognea? Vieläkö sinulla on tallella se edt näyte?