Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Mitä haistelet tänään?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Eeva

Re: Mitä haistelet tänään?

Viesti Kirjoittaja Eeva »

Taidan tilata tätä uuden näytteen Nerolista (viirulta saatu putkilo tyhjeni eilen). Tämä tissivakotappaja tosiaan toimii!
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Voih, tuota täytyy päästä kyllä testaamaan. :P
Thougts begome things... choose the good ones!
tigrushka
Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n

Viesti Kirjoittaja tigrushka »

Mohn kirjoitti:Joskus on kyllä pakko hämmästellä miten eri tavalla sama tuoksu voikaan tuoksua.
Kyllä!

Tänäänkin Hiristä, olen jämähtänyt. :romance-heartsthree:
Crouching tiger, hidden flacon
taiga

Viesti Kirjoittaja taiga »

mukael kirjoitti:^ Jee! Kyllä WTTV on Jubilation 25, eli se naisten. Syysviirunkin kanssa oli puhe jollain kahveilla aikanaan. Jubilation XXV on sellainen puu-mausteliemi.
Jubilation XXV Man on yksi omista suosikkituoksuista. Jos joku tuoksuu kalliilta, niin tämä.

Sisäinen finsmakare nyökyttelee hyväksyvästi päätään, kun tätä pääsee fiilistelemään.
Kosmoskukka
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Töihin Mitsouko edp
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

No jestas, kyllä nyt niin kehutaan, että täytyy minunkin päästä tuota haistelemaan. Nyt ranteella Amouage Honour, täytyi jotain Amouagea sipaista keskusteluista innostuneena. Toivoisin tämän olevan paljon paksumpi. Mutta ehkä tämä olisi erinomainen vähän lämpimämmällä, ei olisi ainakaan tukahduttava? Mua vähän häiritsee tässä varsinkin alussa oleva vesinuotti.

Niin ja Jaakiem, et laittanut uudesta Mitsoukosta näytettä. Jos laitat, niin saisinko lainata sun Diorella näytettä?
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Laitoin eilen yötuoksuksi loput Spiriteous double vanille -näytteestä. Ensimmäisen kerran saa jotain irti tuosta tuoksusta, kun annostus oli kerrankin riittävä. Kestää vieläkin, vaikka ollaan kohta jo seuraavan päivän illassa. Eihän tuossa vaniljassa ehkä ole mitään mullistavaa, mutta hyvin se tekee sen mitä tekee.
Kosmoskukka

Spiritueuse double Vanille on aivan ihana. Mää oon Steveniltä saadut näytteet pistänyt tuollaiseen sumutettavaan pikku decant pulloon niin saa sumutettua tarpeeksi. Se on ihana. Muuta vaan ei voi sanoa.
christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Pour lui huomenna arkeen 8-)
christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Kosmoskukka kirjoitti:Spiritueuse double Vanille on aivan ihana. Mää oon Steveniltä saadut näytteet pistänyt tuollaiseen sumutettavaan pikku decant pulloon niin saa sumutettua tarpeeksi. Se on ihana. Muuta vaan ei voi sanoa.
Komppaan,herkkua on :P
taiga

Viesti Kirjoittaja taiga »

Heeley - Cuir Pleine Fleur.

Ei ihastuta kyllä millään tavalla. Lähinnä tulee mieleen bouquet garni kaikista inhoamistani yrteistä. Päällimmäisenä pietaryrtti, meirami ja minttu. Mitään nahkaan viittaavaakaan ei ole toistaiseksi löytynyt.

Basenotesin arvostelut pistävät epäilemään, että mitä sappinestettä minulle on oikeen lähetetty oikean tavaran sijaan. Ihan käsittämätön.
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Ostin sokkona Cacharelin Amor Amor Forbidden Kissin. Tykkään! Tuoksuu tosin jonkin verran mainstreamille (mitä se sitten kenellekin ikinä onkaan) ja mikään elstaattisen laadukas tämä ei tunnu olevan. Mutta tykkään ja se kai se pääasia onkin. ;) Tuoksui paperilta nuuskittuna paljon kahvisemmalta kuin iholta, mutta on tässä ihollakin vielä kahvia vähän havaittavissa. Nenäni tuntuisi tottuvan tähän aika nopeasti tai sitten tuoksu vaimenee nopeasti. Kolmas vaihtoehto on, että tässä on runsaasti iso E superia ja kaikkien muiden neniin löyhkään törkeän runsaasti. :?
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Kyllä kyllä, SDV on poikaa. :pusi:

Laitoin iltapäivällä näytteestä pienehkön suihkauksen Amouage Memoir Womania. Se tuoksuu vieläkin todella vahvana, kestävyys ja projektio tuntuvat ainakin olevan kohdillaan. Alussa on savuisuutta, mutta tämä tuntuu kuin kahdelta kerrokselta minulle. Toisessa kerrossa elää tämä savuisuus ja toisessa kerroksessa elää toinen tuoksu. Tämä toinen muistuttaa minua jostain, välillä on käynyt mielessä hieman Cerruti 1881 muistojen pohjalta. Läheltä haisteltuna savu tuoksuu, mutta kauempana on tämä toinen tuoksu. Aikaa myöden ero tasoittuu. Mutta jännä, miten voi tuntua kuin olisi pukeutunut kahteen tuoksuun. Minulla on ristiriitainen olo tästä. Toisaalta pidän, ehkä kovastikin, mutta toisaalta en olekaan ihan varma...liikaa tätä ei parane laittaa, altistaa päänsärylle.
calypso

Viesti Kirjoittaja calypso »

Eilen kävin Stockan Beautyssa tuoksuja haistelemassa ja olin yllättynyt siitä miten kiva Ralph Laurenin Ralph olikaan. Olen tainnut aina sivuuttaa sen epäkiinnostavana ruman pullon vuoksi, mutta sehän oli aika kiva kesätuoksu. Haistelin myös Pradan tuoksut läpi, ja luulen että seuraava tuoksuhankintani on varmaankin L`Eau Ambree. :romance-heartsmiley: :romance-inlove: Olen siihen jo aikaisemmin ollut hieman ihastunut, pääosin supertyylikkään pullonsa vuoksi, mutta mitä useammin olen sitä haistanut, sen vakuuttuneemmaksi tulen siitä että minun on saatava se!

Omituinen ylläri oli Guerlainin Lys Soleia, olen muistaakseni haistanut tuota joskus aikaisemminkin enkä noteerannut siinä mitään erikoista, mutta tällä kertaa haistoin siinä ihan selkeästi virtsan. Sellaisen kauempaa leijailevan kesäisen imelän yleiskäymälän tuoksun.
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Tekisi mieli laittaa huomenna töihin Villoresin Patchoulia. Onko se liikaa? Entä sitten Nombril immense?

Laitoin yötuoksuksi L'Artisanin Absoluuttista vaniljaa ja tämä on tällä kertaa hämmentävä tuoksu. Tämä on minun ylläni lähinnä puinen tuoksu. Olen käyttänyt tätä vasta ehkä pari kertaa ja aiemmilla kerroilla suihkuttanut vain yhteen kohtaan kädelle ikään kuin testausmielessä. Nyt suihkutin enemmän summittaisesti ja kokonaisvaltaisesti. Johonkin kohtaan tuli enemmän ja jonnekin vain aavistus. Yhtä äkkiä täällä rupesi haisemaan jotenkin vanhastaan tutulle. Tavoittelin, että voisiko se olla vetiveriä mutta ei. Täällä haisee todella voimakkaasti iso-ee, enkä oikein tiedä, mistä muualta se voisi tulla jos ei vaniljasta. Se missä tuoksua on paljon, haisee muoviselle vaniljalle. Se missä on vain kevyesti, haisee lähinnä Terre d'Hermekselle. Ikään kuin vaniljan raskautta ja makeutta olisi leikattu kirkkaalla isolla. Mielenkiintoista. Voisinko olla oikeassa? En mielestäni ole suihkutellut tänään mitään muuta iholle. Mikä muukaan se voisi olla?

Voisiko se olla jostain eilisestä tuoksusta jäänyt kummitusjälki? Niin se taitaa olla. Tuossa kädessä oli eilen Hommage l'homme, joka muuttui erikoisen alun jälkeen seetripöhinäksi. Samaa seetriä kuin Carbone se Balmainissa. Nyt seuraavana päivänä, suihkun jälkeen vielä eikkaa.
Vastaa Viestiin