Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Re: Yleinen höpöttelyketju
Mun tilini avainlukulappu on hukassa.
Normaalisti se on työpöydän laatikossa. Pois kotoa en ole sitä vienyt. Kertokaas mulle, missä se on?

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Tippunut jostain raosta yhden alempaan laatikkoon tai olet laittanut sen lompakkoon epähuomiossa
Thougts begome things... choose the good ones!
- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Tai se on unohtunut työpöydälle, kun olet viimeksi käyttänyt ja jäänyt jonkun paperin alle piiloon? Kokemusta on.. 

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Ei ole paperipinoissa, ei muissa laatikoissa, eikä takin taskussa. Muistan tilanteen, jossa lappua viimeksi käytin: Mies huusi, että lähdetään jo, ja minä takaisin, etteä hetki, maksan vielä tämän... Eli takin taskukin olisi ollut mahdollinen, jos lappu olisi jäänyt käteeni.
Juu näissäkin meni monta päivää. Tiistai-aamuna olivat Turussa ja sain ne seuraavan viikon maanantaina iltapäivällä. Ihme touhua. Ei vastaa käsitystäni kuriiripalveluiden ideasta ihan täysin.Kosmoskukka kirjoitti:^joo, ja mullakin paketti oli dhl:n käsissä ajattele neljä päivää! Tosi express! Ei tuo firma oo kyllä noin sössinyt koskaan aiemmin, että noin kauan käsitellään juttuja. Mainehan tuolla menee. Mutta hei, niiden sivuilla on yhteydenotossa palautteen anto kohta kans. Voihan sinne antaa palautteen toiminnasta.
Mä laitoin sinne sähköpostiosoitteeni, että saan statuspäivityksen, kun tilanne muuttuu. Ainakin mun paketti on joskus maannut Suomen postissa, eikä sitä ollut tullut mitään hakuilmoitusta. Sähköpostin kautta olen saanut tiedon nopeammin. Kumma noiden ulkomaisten firmojen kanssa, kun ne jättävät puhelinnumeron pois siitä paketin päältä, etteivät kuriirit pääse soittamaan ja sopimaan toimituksesta.
Nyt on vialit taas vaihteeksi loppu. Huomenna lähtee sitten kirjeitä liikenteeseen.
Pistin ebay-tilauksen vialeille ja ruiskuille vähän aikaa sitten. 20 millin lasivialia ja 20 2,5 millin ruiskua. Taisi huikeat 8€ olla posteineen.Jaakiem kirjoitti:Nyt on vialit taas vaihteeksi loppu. Huomenna lähtee sitten kirjeitä liikenteeseen.
ALzD -paketti seisoi neljä päivää Hampurissa ja sitä ennen ties missä, mutta nyt se on näemmä saatu soudettua Suomeen. Taitaa silti tulla tänään tilattu Nerolin paketti ennen perille.. Kiinnostava nähdä, mitä on tullut tilattua, kun on jo ehtinyt unohtamaan.
Moikka pitkästä aikaa!
Jouduin pitämään vähän paussia täältä, ja monesta muustakin virtuaalipaikasta. Yhtenä syynä oli se, että koin ettei tällaisissa houkutuksia täynnä olevissa paikoissa notkuminen ainakaan edesauta rahansäästämis- ja ostoksienvähentämisprojektiani.
Minulla oli myös elämässä monenlaisia haasteita mitkä veivät kaiken liikenevän ajan ja energian, ja jaksoin hoitaa pääasiassa pakolliset jutut, mutta nyt tuntui olevan sopiva hetki come backille. Kuulumisia voisin kertoilla sen verran, että tällä hetkellä pyyhkii erittäin hyvin! Olen aloittanut uuden työn joka toi mukanaan sellaisia haasteita joihin en olisi uskonut yltäväni, ja tuntuu että lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan on nyt paremmassa tasapainossa kuin mitä se on ainakaan viimeiseen vuoteen ollut, voin hyvin, osaan relata ja elämä tuntuu hymyilevän.
Toivottavasti olen tervetullut takaisin.
Jouduin pitämään vähän paussia täältä, ja monesta muustakin virtuaalipaikasta. Yhtenä syynä oli se, että koin ettei tällaisissa houkutuksia täynnä olevissa paikoissa notkuminen ainakaan edesauta rahansäästämis- ja ostoksienvähentämisprojektiani.

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Voi Ihanaa Kalypso. Tottakai oot tervetullut. 

Thougts begome things... choose the good ones!
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
No, ei ollut kallista. Mä tilasin vaihteeksi millisiä tikkuvialeja + 6 millin metallisia. Pääsee tekemään vähän parempiakin vaihtareita (vink, vink), kun nuo metalliset sprayt.taiga kirjoitti:Pistin ebay-tilauksen vialeille ja ruiskuille vähän aikaa sitten. 20 millin lasivialia ja 20 2,5 millin ruiskua. Taisi huikeat 8€ olla posteineen.Jaakiem kirjoitti:Nyt on vialit taas vaihteeksi loppu. Huomenna lähtee sitten kirjeitä liikenteeseen.
ALzD -paketti seisoi neljä päivää Hampurissa ja sitä ennen ties missä, mutta nyt se on näemmä saatu soudettua Suomeen. Taitaa silti tulla tänään tilattu Nerolin paketti ennen perille.. Kiinnostava nähdä, mitä on tullut tilattua, kun on jo ehtinyt unohtamaan.
Noniin. Tuoksunvaihtoviikot.Jaakiem kirjoitti:No, ei ollut kallista. Mä tilasin vaihteeksi millisiä tikkuvialeja + 6 millin metallisia. Pääsee tekemään vähän parempiakin vaihtareita (vink, vink), kun nuo metalliset sprayt.taiga kirjoitti:Pistin ebay-tilauksen vialeille ja ruiskuille vähän aikaa sitten. 20 millin lasivialia ja 20 2,5 millin ruiskua. Taisi huikeat 8€ olla posteineen.Jaakiem kirjoitti:Nyt on vialit taas vaihteeksi loppu. Huomenna lähtee sitten kirjeitä liikenteeseen.
Munkin pitäisi tilata vialeita. Voisinkin katsastaa tällä kertaa ebayn tarjonnan jos sieltä saisi halvemmalla pienemmillä postikuluilla.
Calypso, hyvä kun tulit takaisin
On aivan totta, että nämä foorumit helposti houkuttelevat ostoksiin, tulee helpolla olo, että kyllä mä ostan myös kun tuokin on ostanut noin paljon ja mitä ihanaa onkaan mitä olisi kiva omistaa. Liha on joskus heikko ja joskus minä ainakin jotenkin hullaannun ja sitten mennään. Vaikka rahaa on hyvä olla aina edes vähän säästössä, niin ajattelen silloin kun vähän kaduttaa rahanmeno, että mitä minä niillä tekisin? Tarkoitan, että aina se raha johonkin tuntuu menevän. Tuoksut antavat minulle kuitenkin suurta iloa ihan joka päiväisessä elämässä. Sitä tosin olen miettinyt, että kun tykkäisin matkustella, niin ne rahat kyllä palavat tuoksuihin ihan täysin. Omia valintoja, tällä hetkellä asumme pienessä vuokra-asunnossa ja toivomme löytävämme isomman. Pienehkö vuokra tällä hetkellä siis, mutta kun muutamme niin tuoksuihin jää väkisinkin vähemmän rahaa. Nämä ovat näitä elämän valintoja
Oho, tämän ei ollut tarkoitus muuten olla mikään "älä säästä vaan osta" sinulle, vaan ihan puhtaasti pohdintaa omasta rahan käytöstäni
Meni vain vahingossa asiasta aa beehen 
Calypso, hyvä kun tulit takaisin

Oho, tämän ei ollut tarkoitus muuten olla mikään "älä säästä vaan osta" sinulle, vaan ihan puhtaasti pohdintaa omasta rahan käytöstäni

Viimeksi muokannut Anna, 14 Huhti 2013, 23:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiva kuulla että olen vielä tervetullut, sitä kun on pitkään ollut poissa niin tulee sellainen olo niin kuin olisi tullut takaisin ihan varkain. Mutta onneksi se oli siis vain oman pään tuotoksia.
Anna: Noita asioita minäkin olen tässä viimeaikoina pohtinut. Minulla on muutenkin tavaroiden karsimis- ja ostoksien vähentämisteemavuosi menossa, ja sitten kun sopivasti tuli vielä sellainen muutos kehiin että olen ollut ilman säännöllisiä tuloja melkein koko tämän kuluneen vuoden, niin oli pakko tehdä radikaaleja ratkaisuja. Nyt kun asiat ovat palanneet raiteilleen myös taloudellisesti, ja selkeästi olen päässyt irti turhasta rahan tuhlaamisesta ja impulssiostoista, niin koin turvalliseksi palata houkutusten äärelle. Olen käynyt jopa kaupungillakin pyörimässä kosmetiikkaliikkeissä (ja vaateliikkeissä..) ilman impulsseja! Tämähän alkaa kuulostaa siltä että minulla oli jo jonkinsortin ongelma, no ei ollut mutta en halunnut sitä sellaiseksi päästää kasvamaankaan ja muuttaa pieniä säästöjäni turhaksi kamaksi ja tavaraksi.
Harkittuja (edes sen hetken
) ostoksia olen antanut itselleni luvan tehdä, ja harrastuksiin saan tietysti panostaa jatkossakin. Eli tuoksuostot eivät ole kokonaan pannassa! Nyt kun olen myynyt varmasti parikymmentä ikea-kassillista kamaa itsepalvelukirpparilla, niin alkaa tuntua siltä että kotonakin voi hengittää vapaammin. 

Anna: Noita asioita minäkin olen tässä viimeaikoina pohtinut. Minulla on muutenkin tavaroiden karsimis- ja ostoksien vähentämisteemavuosi menossa, ja sitten kun sopivasti tuli vielä sellainen muutos kehiin että olen ollut ilman säännöllisiä tuloja melkein koko tämän kuluneen vuoden, niin oli pakko tehdä radikaaleja ratkaisuja. Nyt kun asiat ovat palanneet raiteilleen myös taloudellisesti, ja selkeästi olen päässyt irti turhasta rahan tuhlaamisesta ja impulssiostoista, niin koin turvalliseksi palata houkutusten äärelle. Olen käynyt jopa kaupungillakin pyörimässä kosmetiikkaliikkeissä (ja vaateliikkeissä..) ilman impulsseja! Tämähän alkaa kuulostaa siltä että minulla oli jo jonkinsortin ongelma, no ei ollut mutta en halunnut sitä sellaiseksi päästää kasvamaankaan ja muuttaa pieniä säästöjäni turhaksi kamaksi ja tavaraksi.

Harkittuja (edes sen hetken