Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Mitä haistelet tänään?
Juu, nyt kun olen noista lueskellut niin useammassa paikassa on tullut vastaan sanat "watered down". Taitaa olla ihan nykyajalle tyypillistä. Eivät nuo Amouaget silti nykyiselläänkään tehottomia onneksi ole.
Yhtäkään vanhempaa en ole haistellut.

Kiitos tiedosta, Anna! Täytyy kyllä todeta, että minulla oleva versio ei varmaankaan ole sitä vesitettyä versiota.
Le Feu D'Issey. Hauska.
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Tiedossa aamupalaveri, taidan ottaa pirteän, mutta jokseenkin asiallisen Sycomoren...
Oh deer.
Balle de Match
Testaan samalla spray-vialeja, että pitääkö nää mitään.
Testaan samalla spray-vialeja, että pitääkö nää mitään.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Eilisen Annan
aarteiden nuuhkimisen jälkeen (iholla mm. Must parfum, L'Heure Bleue aikojen takaa, Hasu-no-Hana ja Annayake Miyako
) en osaa päättää päivän tuoksua.
Meillä on eräänlaiset naamiaiset töissä, pukeudun kuluneisiin, rasvatahraisiin työhaalareihin ja punaisiin korkokenkiin+huiviin. Loogisin tuoksu olisi Bvlgari Black, mutten taida kestää sitä koko neljää tuntia. Jos sittenkin jotain hypernaisellista? Nyt olisi mahdollisuus tuoksua miten överiltä tahansa, oikeastaan aika kiva tilanne.

Meillä on eräänlaiset naamiaiset töissä, pukeudun kuluneisiin, rasvatahraisiin työhaalareihin ja punaisiin korkokenkiin+huiviin. Loogisin tuoksu olisi Bvlgari Black, mutten taida kestää sitä koko neljää tuntia. Jos sittenkin jotain hypernaisellista? Nyt olisi mahdollisuus tuoksua miten överiltä tahansa, oikeastaan aika kiva tilanne.

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Montalen Roses Musk , ahh, niin ihanaa !
Thougts begome things... choose the good ones!
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Aika makeissa vappumeiningeissä olen tänään. Töissä tuoksuna oli Au Masculin ja nyt iltarientoihin (joskin vain pienimuotoisiin sellaisiin) Spritueuse Double Vanille. Kummatkin aivan huumaavaan ihania tuoksuja, aaah.
Kiitokset kuuluu Kamichalle ja Mukaelille!

Huomenna voisi sitten alkaa tutustumaan hieman paremmin muihinkin uusiin tulokkaisiin.

Huomenna voisi sitten alkaa tutustumaan hieman paremmin muihinkin uusiin tulokkaisiin.

Vivahteikasta vappua kaikille!
- Liitteet
-
- divine_homme_sage.jpg (311.85 KiB) Katsottu 678 kertaa
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Vappuillan ratoksi Van Cleef&Arpels pour homme kämmenselkiin,"vanhaa liittoa" parhaimmillaan(kiitti Jaakiem) 8-)Hyvää ja rauhallista vappua kaikille ja olokeehan ihmisiksi 

Goutalin Vetiver.
Terveisiä yövuorosta! Työväen juhlaa vietän siis juurikin pääkallopaikalla.
Sain christianilta (kiitos!) samplen Bvlgarin Blackista. Kokeilin sitä pikaisesti eilen päivällä ennen yövuoroa (ja suihkua) kämmenselälle. Se ei ollut ollenkaan sellainen kuin mitä oletin ja odotin sen perusteella, mitä olen siitä lukenut. Olin saanut siitä jotenkin aika rajun käsityksen ja sellaisen, että se olisi jotenkin todella voimakas ja dominantti tuoksu.
Black sai mut epäilemään nenääni. Haistan sen melko samaan tapaan kuin Knize Tenin. Minun nenääni se ei käryä lainkaan, eikä ole mitenkään erityisen voimakas tai päällekäyvä. Kumia en siitä ensihätään erottanut, ihanaa, notkeaa nahkaa kylläkin. Sain Sumukorennolta samplen Dsquared2'n She Woodista ja sen kanssa oli sama juttu kuin Hermes'n Un Jardin Sur Le Nilin kanssa, en haista Iso E Superia ja koko tuoksu jää sen takia vajaaksi. Nyt alkoi ihmetyttää, että onko noissakin, Knize Ten ja Bvlgarin Black, jotakin jota en haista. Toisaalta nuo kaksi eivät jää samalla tavalla vajaiksi ja puutteellisiksi kuin Iso E Super-tuoksut, vaan tuoksuvat mielestäni ihan kokonaisilta ja ehjiltä.
Tai sitten minä vaan haistan ne jotenkin enemmistöstä poikkeavasti.
Sain samplen myös Boucheronin Jaipur Hommesta jota piti heti kokeilla. Ensivaikutelma siitä on aika maskuliininen. Se tuoksuu alkuun hyvin voimakkaasti jollekin, joka minun nenässäni ja aivoissani tuoksuu tyypilliselle miesten tuoksulle. En tiedä mikä nuotti se on, epäilen bergamottia, koska mikään muu tuoksun nuottilistojen nuoteista se ei voi olla.
Jouduin pesemään sen liian aikaisin pois (töihin menossa) joten uusintatestailua odotellessa...

Sain christianilta (kiitos!) samplen Bvlgarin Blackista. Kokeilin sitä pikaisesti eilen päivällä ennen yövuoroa (ja suihkua) kämmenselälle. Se ei ollut ollenkaan sellainen kuin mitä oletin ja odotin sen perusteella, mitä olen siitä lukenut. Olin saanut siitä jotenkin aika rajun käsityksen ja sellaisen, että se olisi jotenkin todella voimakas ja dominantti tuoksu.
Black sai mut epäilemään nenääni. Haistan sen melko samaan tapaan kuin Knize Tenin. Minun nenääni se ei käryä lainkaan, eikä ole mitenkään erityisen voimakas tai päällekäyvä. Kumia en siitä ensihätään erottanut, ihanaa, notkeaa nahkaa kylläkin. Sain Sumukorennolta samplen Dsquared2'n She Woodista ja sen kanssa oli sama juttu kuin Hermes'n Un Jardin Sur Le Nilin kanssa, en haista Iso E Superia ja koko tuoksu jää sen takia vajaaksi. Nyt alkoi ihmetyttää, että onko noissakin, Knize Ten ja Bvlgarin Black, jotakin jota en haista. Toisaalta nuo kaksi eivät jää samalla tavalla vajaiksi ja puutteellisiksi kuin Iso E Super-tuoksut, vaan tuoksuvat mielestäni ihan kokonaisilta ja ehjiltä.
Tai sitten minä vaan haistan ne jotenkin enemmistöstä poikkeavasti.

Sain samplen myös Boucheronin Jaipur Hommesta jota piti heti kokeilla. Ensivaikutelma siitä on aika maskuliininen. Se tuoksuu alkuun hyvin voimakkaasti jollekin, joka minun nenässäni ja aivoissani tuoksuu tyypilliselle miesten tuoksulle. En tiedä mikä nuotti se on, epäilen bergamottia, koska mikään muu tuoksun nuottilistojen nuoteista se ei voi olla.

No heipä hei, Mohn.Mohn kirjoitti:Terveisiä yövuorosta!
En minäkään. Jaipur Homme on eräs feminiinisimmistä miesten tuoksuista mitä tiedän. Puuterinen, makea, ja ihanan nondeskript.Mohn kirjoitti:Sain samplen myös Boucheronin Jaipur Hommesta jota piti heti kokeilla. Ensivaikutelma siitä on aika maskuliininen. Se tuoksuu alkuun hyvin voimakkaasti jollekin, joka minun nenässäni ja aivoissani tuoksuu tyypilliselle miesten tuoksulle. En tiedä mikä nuotti se on...

Noh, what the hell...Mohnin kunniaksi pukeudun tänään tähän. Vetelelen siitä eedeepeetä ja eedeeteetä ristiinrastiin. Jaipur Homme siis, tänään. Aamulla. Illasta en tiedä vielä mitään.
---------------------------------
Btw, miulla on paha krapula, mikä on toki vanha vitsi toukokuun ensimmäisenä...
Mutta ennenkuin säälitte tai tuomitsette, miettikää tätä: olen keski-ikää pelottavasti lähestyvä äijänkäppyrä, eikä elämäni kohdalle ole osunut montakaan suurempaa nautintoa kuin tämä: Krapulassa pää kipeänä, suu kuin autiomaa; kaadan kurkkuuni litran huurteisen kylmää olutta.
Takaan tytöt sen, että edes ********** ei tee yht'lailla gutaa!
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Mulle tuoksuu Black ihan kumille iholla :sad:Boucheron jaipur hommessa mullekin oli alkuun ongelma se lähtö,jotenkin "vanhahtava",mutta kun jaksaa/kerkeää odottaa drydowniin,niin ihana vanilija saapuuMohn kirjoitti:Terveisiä yövuorosta! Työväen juhlaa vietän siis juurikin pääkallopaikalla.![]()
Tai sitten minä vaan haistan ne jotenkin enemmistöstä poikkeavasti.![]()
Sain samplen myös Boucheronin Jaipur Hommesta jota piti heti kokeilla. Ensivaikutelma siitä on aika maskuliininen. Se tuoksuu alkuun hyvin voimakkaasti jollekin, joka minun nenässäni ja aivoissani tuoksuu tyypilliselle miesten tuoksulle. En tiedä mikä nuotti se on, epäilen bergamottia, koska mikään muu tuoksun nuottilistojen nuoteista se ei voi olla.Jouduin pesemään sen liian aikaisin pois (töihin menossa) joten uusintatestailua odotellessa...