Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Ormonde Jayne

Tänne tuoksutalokohtaiset ketjut, keskustelua, uutisia yms.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

eiffelintorni

Ormonde Jayne

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

Perustan tällekin talolle ketjun. Ei kuulu suosikkeihini, ainakaan vielä. Olen anosminen parille tuoksulle näistä :x kuten kirjoittelin johonkin muuhun ketjuun (ainakin Sampaquita ja Frangipani). Tai haistan kyllä jotakin, mutta oletan, että kokonaisuudesta jää puuttumaan jotain hyvin olennaista.

Mieleisin on Ormonde Woman, mutta sekin vain satunnaisesti.

En osaa tästäkään kirjoittaa mitään antoisaa, mutta laitan ketjun alulle, jos jolla kulla toisella olisi mielekkäämpää lisättävää kokemuksista. Nst:llä tuntuu moni näistä tykkäävän.
Syysviiru

Re: Ormonde Jayne

Viesti Kirjoittaja Syysviiru »

Olisi kiinnostavaa kuulla, jos joukossamme on joku, joka aistii Frangipanissa muutakin kuin vihreän cologne -alun. Frangipani saattaa olla keisarin uudet vaatteet.
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Täytyy joskus yrittää päästä Frangipania nuuskimaan. Nuotitkin kuulostavat mielenkiintoisilta ja haasteet kiinnostavat aina. :mrgreen:
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Aigu
Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:

Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella

Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aigu »

Onko jollain näytteitä ko. tuoksuista?
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
eiffelintorni

Viesti Kirjoittaja eiffelintorni »

Aigu, mulla on noista muistaakseni kymmenkunta. Loput ovat hävinneet salaperäisesti herran haltuun.
Lähetin samplet just Hellinille, jos haluat, saat sen jälkeen. Oliskin kiva kuulla kommenttisi!
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Mä olen nyt haistellut näitä. Melkoisia pettymyksiä kyllä. Ihan mukavia ensituoksahduksia, mutta häviävät niin nopeasti, ettei koko tuoksusta saa kuvaa. Ehkä nämä toimisivat, jos suihkauttelisi spraypullosta useamman suihkauksen? Woman vaikutti 2min jopa herkulliselta.
Vastaa Viestiin