Olisi myös kiinnostavaa tietää onko tuoksujen loputon versiointi ja monet monet flankkerit oikeasti kannattavaa bisnestä, vai olisiko sittenkin kannattavampaa julkaista tuoksuja välillä kokonaan uusilla nimillä ja pulloilla? Tämä nyt koskee lähinnä mainstream-tuoksuja toki. Tulee mieleen pahimpana talona esimerkiksi Dior, joka tuon lisäksi myös muutenkin sotkee nimien, vanhojen tuoksujen ja reformulaatioiden kanssa. Itseäni ainakaan ei meinaa jaksaa jatkuvasti markkinoille pukkaavat flankkerit kiinnostaa, ja uskon että sen vuoksi menee jotain potentiaalisia tuoksuja kokonaan ohi kun ei kiinnosta edes käydä kokeilemassa. Tässä yksi syy minkä takia niche-tuoksut alkoivat alunperinkin minua kiinnostamaan.

Poikkeuksena edelliseen, Thierry Muglerin vuosittain julkaistavat versiot tuoksuistaan ovat oikeasti kiinnostavia sen vuoksi että ne noudattelee aina jotain tiettyä teemaa jonka mukaan kaikki tuoksut tehdään. Ja pakko sanoa että haksahdan helpommin kaikenlaisiin limited edition-juttuihin, joten sekin lisää kiinnostavuutta tavallaan.

