Minulle ELDOn kokonaislinja on muutenkin vähän liian synteettinen, kova - ja vaikutusta haetaan nupit kaakkoon -metodilla vähän liikaa. Monesta ELDOn tuoksusta tulee mieleen lapsi, joka yrittää tehdä vaikutusta aikuisiin tempuillaan - tavallaan ihan symppis, mutta eihän sitä ikuisuuksiin jaksa ihastella. Mutta onhan ELDOlla silti muutama minullekin oikein mieluinen tuoksu, rakastan viileän tummanvihreää Eloge du Traitrea ja hyväntuulista tupakkijasmiinia, joka myös sulautuu minuun ihmeellisellä tavalla, aivan erinomainen tuoksu nahkavaatteiden seuraan. Omituinen ja alkuun ylimakea (nupit kaakkoon) Divin Enfant on omalla tavallaan fantastinen tuoksu, mutta toimii paremmin miehelläni kuin minulla, sillä oma ihoni syö tuoksua tasapainottavan, erinomaisen nahkanuotin. Ja läski sähkömieskin on aika jees, sitä vielä testailen lisää jossain välissä.
Like This on kyllä minun nenääni harvinaisen epäkoherentti ja synteettisen tuoksuinen sotku surullisen ohkaisella ikikukkanuotilla, enkä mitenkään pysty haistamaan siinä mitään frankinsensiin viittaavaakaan vaikka Alfarom ja Jaakiem kuinka väittävät

Tänään taidan ottaa uudemman kerran Resinaa.