Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Kosmoskukka kirjoitti:Ainolanpuisto on oikeen hyvä paikka. Jaa-a. Voisthan tuota ottaa repun täydeltä kaikkea mukaan
Voitais vähän tsekkailla mitä toisilla on ja vinkkailla mitä haluaa nuuhkia. Oliko Calypsolla fragrantica profiilia?
Sieltäki on hyvä luntata mitä toisen hyllyistä löytyy
Joo, löydyn fragranticasta nimellä naftaano. http://www.fragrantica.com/member/130702/ En ole tosin aivan varma olenko tuonne muistanut kaikkia omistamiani tuoksuja merkata. Olen kirjannut sinne täysikokoiset ja minit, näytteistä pidän kirjaa vain excelissä enkä sinnekään ole tainnut merkata puoliakaan.
Siellä sitä ollaan ihan samalla nimellä ja listassa on listattuna vain kokopullot ja joitakin minejä. Näytteitä en kirjaa mihinkään, kun niitä on vähän joka paikassa, enkä pysy niistä kärryillä.
Jos minä ja Kosmo tuodaan pulloja jonnekin piknikille, niin siitä voi kehkeytyä sellainen tilaisuus, että kannattaa tulla paikalle kauempaakin. Sitä paitsi Oulussa on nyt kivaa muutenkin.
^jeps. Jaakiemin listalla on ainaski nämä mitä haluan nuuskia;
Mimosa pour moi
Le Labo rose 31
Penhaligons:n Quercus, Blenheim Bouquet,
Vettiveru,
Van cleef Midnight in Paris
Jaakiem kirjoitti:Jos minä ja Kosmo tuodaan pulloja jonnekin piknikille, niin siitä voi kehkeytyä sellainen tilaisuus, että kannattaa tulla paikalle kauempaakin. Sitä paitsi Oulussa on nyt kivaa muutenkin.
Totta! Olen ehdottomasti kyllä tulossa jos vain suinkin pääsen.
Kosmoskukka kirjoitti:Ja Calypson listalta haluaisin nuuskia kovasti
L´artisanin The pour un ete:n ja patchouli Pathch:n
Otan ainakin ne mukaan siis. Pitää tutkailla teidän listojanne olisiko siellä jotain mitä minä haluaisin nuuskia (no taatusti on! ).
25.7. sopii. sen perjantain olen töissä ja siitä vielä viikonloppu päivystys. To on kalenterissa vielä aikaa ihan mihin aikaan hyvänsä. MIten Jaakiem? Ja mikä aika ois hyvä teille?
No parhaiten minulle sopisi myöhäinen iltapäivä tai alkuilta, täältä kun kestää kahvitaukoineen se viitisen tuntia ajaa sinne. Ei tarvitsisi ihan ennen kukonlaulua lähteä.
calypso kirjoitti:No parhaiten minulle sopisi myöhäinen iltapäivä tai alkuilta, täältä kun kestää kahvitaukoineen se viitisen tuntia ajaa sinne. Ei tarvitsisi ihan ennen kukonlaulua lähteä.
Oho, onpa pitkä matka. Saman verran kuin esimerkiksi jostain Savosta, vink vink.