Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
calypso kirjoitti:Tänään olen haistellut uusia L'Artisanejani, Traversée du Bosphore iholta, muut paperilta. Traversée du Bosphore on ihana ihana tuoksu, jää todellakin käyttöön. Harmi että lähettivät minulle jonkun puoliksi käytetyn vanhan testeripullon, nimittäin se hieman haalistaa tätä ihastusta.
Häh?
Dzongkha voi vaatia useamman kokeilukerran. En itsekään tiedä vielä, mitä siitä ajattelisi.
Joo siis tosi erikoista. Saa nähdä mitä vastaavat, laitoin heti paketin saatuani sähköpostia kuvien kera. Takaisin en todellakaan aio alkaa mitään lähettelemään. Enkä kyllä hyväksy sitä että maksoin £39 puolikkaasta pullosta, kun uutta käyttämätöntä kuvittelin ostavani.
Dzongkha on kyllä outo, ja tiesin jo etukäteen että se voi olla hieman haastava tuoksu. Oli silti pakko saada se, vaikka tilasin sen täysin sokkona ja mahdollisuus oli suuri etten edes pidä siitä. Jotain kiinnostavaa siinä silti on, joten pitää testailla. Paperilta nuuhkiessa se on välillä jopa semisti miellyttävä, tai ainakin kiinnostava, ja välillä aivan karsea.
Mä epäilen, että tuo Dzongkha saattoi olla mulle paras valinta tästä setistä, tai sitten ei. Kiinnostava tuoksu ja pidän mahdollisena, että siitä pitämäänkin.
calypso kirjoitti:
Joo siis tosi erikoista. Saa nähdä mitä vastaavat, laitoin heti paketin saatuani sähköpostia kuvien kera. Takaisin en todellakaan aio alkaa mitään lähettelemään. Enkä kyllä hyväksy sitä että maksoin £39 puolikkaasta pullosta, kun uutta käyttämätöntä kuvittelin ostavani.
Eikä näyttänyt siltäkään, että olisi vuotanut? Vaikka ei nuo sprayt taida ihan lyhyessä ajassa haihtua.
calypso kirjoitti:
Côte d'Amour on jännä, todella raikas ja kirkas mutta mausteinen tuoksu. Merellinen ilman niitä perusklisheitä. Kuin viiltävä kylmä tuuli avomerellä, vanhalla puuparrella purjehtiessa. Havutko tuon puuveneen tuo mieleen, varmaankin?
Tuo kuulostaa kivalta.
Ajattelinkin että saattaisit pitää siitä, mutta en tohtinut sanoa mitään jos olenkin aivan väärässä. Cote d'Amour on kyllä erikoinen tuoksu siinäkin mielessä, että aluksi tuntui etten haista mitään (vaikka tämä oli ensimmäinen tänään haistelemani tuoksu, joten turtumisesta ei pitäisi olla kyse), mutta sitten tuoksu alkoi voimistumaan. Nyt kun kokeilin iholle tuota tuoksua, niin tuota alun hajuttomuutta en huomaa nyt lainkaan. Tällä kertaa greippi, rosmariini, ja joku minttuinen havu (en saa päähäni mikä sen nimi on, mutta se sellainen tuijan näköinen mutta vaaleampi, pienempi ja pistelevämpi joka tuoksuu hieman mintulle tai hammastahnalle) muodostivat alkuun tosi voimakkaan, miltei yskittävän raikkauden, mutta rosmariini katoaa sen siliän tien. Ensimmäisellä haistelulla paperiliuskalta en havainnut rosmariinia lainkaan.
calypso kirjoitti:
Eikä näyttänyt siltäkään, että olisi vuotanut? Vaikka ei nuo sprayt taida ihan lyhyessä ajassa haihtua.
Ei, paketti oli aivan kuiva eikä tuoksunut miltään. Pullo oli myöskin aivan puhdas, eikä tosiaan yhtään näyttänyt vuotaneelta. Jonkun sentin vajauksen vielä ymmärrän, niin voi ajan saatossa käydä että tuoksu haihtuu (no onhan sekin kyllä erikoista että niin vanhaa erää olisi myynnissä mutta silti). Kyllä se ihan selkeästi oli käytetty, jo pahvipakkauksen nuhjaantuneet kulmat antavat sellaisen vaikutelman.
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia
Ostoslista: Annick Goutal: Sables Le Labo: Rose 31 Lalique: Encre Noire Tom Ford: Noir de Noir Armani Prive: Rose D'Araibie Armani Prive: Cuir Amethyste Chanel: Pour Monsieur
Vedin tänään ylleni Fumerie Turquen, tämä on uskomattoman ihana tuoksu. Aromikas pikkusikari, joka nautitaan hunajalla maustetun yrttiteen kanssa. Tyylikäs, hiukan savuinen mutta samalla turvallinen ja kotoisa.
Tuoksuni: thierry mugler a*men, suosikkini rochas man (voisin myydäkin) lancome hypnose, tykkään mutta ei tule käytettyä hermes terre de hermes, en pidä gucci guilty, yksi suosikkeja
samplet: tom ford tobacco&vanille, rakastan ja vihaan tom ford noir de noir, liian ruusuinen serge lutens ambre sultan, ei vaan oo mun juttu. liian mausteinen korres; saffron amber, ihan kiva ysl;M7, liian tumma ysl m7 oud abslolu, sama vika ja olisko kirsikkaa? ysl; rive cauche pour homme, hauska mutta ei ole mua varten L'Occitane eau de baux, tästä kyllä ihan pidän kiehl's; original musk; ei toimi mulla, kuten ei myskit muutenkaan ehkä dior homme cologne; aika tylsä ja sporttinen, sitruunajutut ei oo mun juttu ysl l'homme libre; aika perustavallinen
Ostoslista: gaultier le male, tämä herättää mussa ristiriitoja, siksi paco rabanne 1 million, sama juttu
hih, täällä onki ollut monenmoista; aamulla ihanaa Bond no9:n West Side:a sitten päivemmällä ranteilla Montalen Soleil de Capria ja nyt iltaan Creed:n Fleurs de Gardenia. Tämä gardenia on raikas, hitusen vihertävä eikä suinkaan kermamaimen. Upea Gardenia tuoksu kaikessa raikkaudessaan. West Side saa parhaat pisteet tuoksun pysyvyydestä kyllä.
Jaakiem kirjoitti:Oletko muuten tarkistanut, että onko sitä pulloa veloitettu kortilta? Jos se oli jo loppu ja laittoivat vanhan testerin kaupan päälle ilmaiseksi?
On veloitettu. Paypalilla kun maksaa niin maksu lähtee heti. Vastasivat kuitenkin jo tänään, pahoittelivat tapahtunutta ja ehdottivat että lähettävät uuden tai palauttavat rahat. Mistähän ne uuden meinaa lähettää jos se tuoksu on nettikaupasta loppu.. Noh, kokeillaan sitä vaihtaria silti nyt ensin.