Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Puhutaanko musiikista?

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

toxu

Re: Puhutaanko musiikista?

Viesti Kirjoittaja toxu »

Tiia, milloin tulee von Hertzenit?

Toivottavasti ei koskaan, jos miulta kysytään. Sori, elimistö ei vaan voi sietää; alkaa sappineste kiehumaan.

(koska sanoin että toivon ettei koskaan, laitat sen varmaan samantien :wink: )

Kaikkien aikojen suurin suosikkibändini, tällä kertaa vuodelta 1989:
http://www.youtube.com/watch?v=cNd4eocq2K0&ob=av2e
Aigu
Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:

Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella

Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aigu »

Musiikista puheenollen, pääsen toukokuussa esittelemään lempilevyjäni radioon. :D Tämä johtuu siitä, että toimittaja on vanha opiskelukaverini ja ilmeisesti parempia vieraita ei ollut tarjolla. :mrgreen:
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Tiia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiia »

En ole aikeissa laittaa tänne itsetarkoituksellisesti suurimpia suosikkejani. Ennemmin kaikkea mikä juuri sattuu päivään sopimaan tai tulemaan keskustelun edetessä mieleen. Voit, Toxu, olla ihan rauhassa.

Aigu, mikä radiokanava..?
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Tarantinosta tuli mieleen tämä mielestäni erittäin onnistunut versio Cherin Bang Bangista (ja onhan nyt tuoksuversiokin ollut jotenkin keskusteluissa mukana).

Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
toxu

En ole erityisen isänmaallinen: Suomi on täynnä kusipäitä joita ampuisin sodan tullen mieluummin kuin venäläisiä, mutta kun katson ja kuuntelen tätä, sisälläni virtaa valtaisat väristykset:

http://www.youtube.com/watch?v=jaKko3VG ... T0VVmAABAA
Mohn
Viesti:

Oi, en ollutkaan tuota nähnyt/kuullut aikaisemmin. Kiitos toxu linkkauksesta! Mieletön akustiikka!! Rakastan Finlandiaa, upea teos! Harmi kun ihmiset alkoi taputtaa tuossa lopussa, olisi ollut jotenkin vaikuttavampi ilman taputuksia. Hauska toteutus kuitenkin.
Le Monde des Rêves
toxu

^ Olisin miekin kyllä taputtanut. Ja ottanut hatun pois päästä. :)

Suosikki kuvaajani, Dutch Bastard, Anton Corbijn, ja hänen tunnelmallinen, Black Lodge henkinen videonsa. (tammikuu, 1994)
Ne muuten jotka tätä ketjua nyt edes lukee, ja postejani, saavat nyt viimeistään tietää ikäni: olin videon julkaisuvaiheessa 18v.
http://www.youtube.com/watch?v=heLCJewpSig&ob=av2e
SprayEnjoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SprayEnjoy »

Jee, olen Toxun kanssa samalla aaltopituudella. Saavutus! :lol: :lol: Olen kotimaannalassani katsonut tuon videon talla viikolla 4krt. Lisaa laulu-flashmobeja kaupunkien keskustoihin!
toxu

SprayEnjoy kirjoitti:Jee, olen Toxun kanssa samalla aaltopituudella.
Otan osaa. :)
Eeva

Viesti Kirjoittaja Eeva »

Tiia, Andy Suonsilmä is best!
Mohn
Viesti:

Toi video on mun mielestä vähän häiritsevä mutta biisi on ihana. :wink:

Oikeasti halusin laittaa tämän, aivan ihana versio kyseisestä biisistä:
Le Monde des Rêves
SprayEnjoy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SprayEnjoy »

Mohn: Good stuff! Ks. myos I Cried For Youn video. Melua osaa tehda musaa. Ootko kuullut Katien uusinta albumia?
Mohn
Viesti:

Kiitos Ilona videolinkistä, en ollut nähnyt aikaisemmin! Jos se uusin on Spotifyssa niin sitten olen, kelasin jokin aika sitten Meluaa nonstop shufflella muutaman tunnin. :mrgreen: Itse en omista (toistaiseksi) yhtään levyä. Katiella on ihana, ihana ääni ja sen musiikki on tosiaan ihanaa myös. :wink:
Le Monde des Rêves
Tiia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiia »

Toxu, kiitos!! Mä aina ajoittain tsiigailen Depeche Moden vanhoja musavideoita. Yksi suosikkiyhtyeistäni. Olen nähnyt kaksi kertaa livenä. :)

Suokaa anteeksi, innostuin. Olisin laittanut tähän enemmänkin, mutta pari yritystäni ei jostain syystä toimineet..

Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel
toxu

Tiia, rakastan siuta päivä päivältä yhä enemmän. :lol:

Kyseessä on tosiaan ylivoimaisesti miun suurin suosikki koskaan. Aloitin diggailun v.1990 Violatorin aikoihin.
Ainut bändi maailmassa josta tiedän kaiken mahdollisen ja mahdottoman.

Hassua. Miekin olen nähnyt bändin kaksi kertaa. Olimme siis molemmat Hartwallilla samaan aikaan? Mie olin se kaheli permannolla joka osasi kaikki biisit, ja tanssi typerän näköisesti. :D

Olen usein ajatellut lähteä katsomaan bändiä ulkomaillekkin, mutta olen jättänyt sen siihen. En halua nähdä idoleitani kovinkaan usein, jos lainkaan.

Aina tulee mieleen loistelias Trent Reznor, joka kerran sanoi tavanneensa Princen, josta hän tykkäsi, ja joka osoittautui täydeksi kusipääksi.
Sanoi sen jälkeen ettei halua koskaan tavata David Bowieta, vaan tyytyy kuvittelemaan että kyseessä on hyvä tyyppi.

Okei, Bowie ja Reznor tekivät sittemmin yhteistyötä, mutta you get my drift... :)
Vastaa Viestiin