Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Missä vaiheessa uskallatte ostaa kokopullon?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

finanna
Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.

Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.

Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut.
Ostoslista: Stoned.

Re: Missä vaiheessa uskallatte ostaa kokopullon?

Viesti Kirjoittaja finanna »

Vaihtelee, joitain mietin pitkään ja hartaasti tuoksutellen näytteitä huolellisesti. Hämmentävän usein sorrun sokko-ostoihin, mutta vain silloin kuin rahatilanne sen sallii. Valitettavasti nämä sokko-ostokset ovat enimmäkseen onnistuneet todella hyvin.

Pahin tilanne on se kun testailen jotain harvinaisempaa tuoksua reissun päällä ja olen vakuuttunut siitä ettei sitä saa mistään muualta...tai ainakin haluan uskotella itselleni niin :eusa-liar: Näistä tilanteista on kertynyt enemmän potentiaalista ongelmajätettä kuin sokko-ostoista.
tuittumurmeli

Re: Missä vaiheessa uskallatte ostaa kokopullon?

Viesti Kirjoittaja tuittumurmeli »

Sitten kun olen huomannut hakevani samplea kerta toisensa jälkeen laatikosta ajatellen "niin ihanaa että mulla on tätä" JA sitten kun olen noin puoli vuotta, vuoden, puolitoista vuotta angstannut "minulla on niin ja niiiiin paljon jo".

Tällä tahdilla niitä ei todellakaan kerry nurkkiin! Mutta huonona puolena toivelistan arvo alkaa olla päätä huimaava :roll:

Ja sitten taas joskus ihan vaan sorrun hyvään tarjoukseen, mikä taas johtaa huonoon omatuntoon siitä, etten pysy toivehankintasuunnitelmissani :?

Kylläpä tämä harrastus aiheuttaa paljon ahdistusta!
Vastaa Viestiin