Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Mitä haistelet tänään?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Jaakiem

Re: Mitä haistelet tänään?

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Eilen testailin vähän Jubilation mania, jonka pohjan kuulas puisuus tuoksuu vielä. Suihkuttelin illalla aika paljon myös Kyotoa, joka oli mahtavan meditatiivinen tuoksu. Eikä edes sen iso-eisyys haitannut. Tänään voisi jatkaa Kyoton hengessä suitsukkeilla: olisiko se sitten Timbuktu vai Eau de baux?
Beata

Viesti Kirjoittaja Beata »

Ensimmäistä kertaa eilen saamaani Opium Vapeurs de Parfumia. Olen lapulla kyllä nuuhkinut mutta nyt ekaa kertaa iholla.
Ja :romance-inlove:
Itse koen tämän pehmoiseksi, samettiseksi, suloiseksi, seksikkääksi.
Tältä minä tahdon tuoksua, ja se on nyt minun minun minun.
Olen surkea erittelemään nuotteja kun olen niin amatööri, joten kerron aina vain omat tunnelmani tuoksusta.
Alkuperäistä Opiumia en ole ikinä testannut iholla, joten en osaa verrata siihen tätä, muistakaan Opium versioista ei ole kauheasti kokemusta, mutta tämän myötä tekisi mieleni kokeilla nekin.
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Guerlain : Aqua Allegoria Winter Delice (2000)

Latva : Kuusi

Sydän : Skotlantilainen mänty, Balsami

Pohja : Somalialainen suitsuke, Opoponax, Poltettu sokeri, Vanilja

Suosittelen tätä kaikille tosi lämpimästi. Kokeilkaa edes jos sattuu kohdalle osumaan. Naiset ja miehet.
christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Jatkan huomenna Zinolla 8-)
tigrushka
Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n

Viesti Kirjoittaja tigrushka »

Saunan päälle Sirkka-Liisan puuhunajaa :romance-heartsmiley:
Crouching tiger, hidden flacon
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Ei toiminut Kyoto sittenkään. Sain aamulla nenänverenvuodon. Samaa on taitanut tapahtua aiemminkin iso-e-tuoksujen kanssa.

Tänään ollut Timbuktua, mutta se on kuitenkin hävinnyt Knize secille, jota sain sormilleni.
naapio
Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä

Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia

Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia
Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur

Viesti Kirjoittaja naapio »

Päivällä huomisen mexicolaisen brunssin preppaushuuruja ja illaksi Jaisalmeria.
Raitoja käpälään!
Beata

Kertokaahan mulle kuka on Sirkka-Liisa :P
Tämä on vaivannut niin kauan kuin olen tätä foorumia kuikuillut.
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Beata kirjoitti:Kertokaahan mulle kuka on Sirkka-Liisa :P
Serge Lutens.
christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Viesti Kirjoittaja christian777 »

toxu kirjoitti:
Beata kirjoitti:Kertokaahan mulle kuka on Sirkka-Liisa :P
Serge Lutens.
:D Tää on kyllä hyvä :dance:
Nopat
Tuoksuni: Pulloista löytyy
Lacoste - Style in Play
YSL - Live Jazz
Laura Biogiotti - Due Uomo
Burberry - Summer 2010
D&G - The One
Givenchy - Play Intense
John Varvatos - John Varvatos (Original)
Rochas - Man
Thierry Mugler - B*Man
Chanel - Egoiste
L'Artisan - Tea For Two
Annick Goutal - Ninfeo Mio

Ja paljon enemmän jos olisin rikas...

Näytteitä löytyy jonkun näkönen boksi.

Sitrukset ja vihertävät tuoksut kiinnostavat, mutta harvassa on ollut ne josta olen pitänyt (ok tuoksut eivät vaan ole tarpeeksi hyviä). Itämaiset mausteiset ja gourmandit ovat yleisesti myös mihin ajaudun. Yhteistä kuitenkin kaikille on se että tuoksussa pitää olla hieman makeutta, silloin tuntuu pelittävän minun ihollani hyvin; ällömakeat menevät sitten jo ylitse.
Mistä en yleensä pidä on vetiset tuoksut, voimakkaat kuivat tuoksut sekä jotkut voimakkaat kukkaistuoksut jotka saavat yleensä päänsäryn kivasti alkuun. Vetiverin kanssa olen koittanut ystävystyä, mutta jotenkin ei vain olla ainakaan vielä tultu toimeen keskenään

Tuossa on karkea haarukka, mutta lähes kaikkea tuoksuttelen/kokeilen muuten voi jäädä uuden tyyppiset tuoksut löytämättä.
Ostoslista: Atelier Cologne - Orange Sanguine : Veriappelsiinia ja hyvää mieltä, joka kerta kuin haistaa tämän vääntyy naama hymyyn.

Atelier Cologne - Oolang Infini : Kevyt tuoksu, hieman sitrusta hieman teetä voisi sanoa että on puhdas tuoksu (mitä ikinä se tarkoittaakaan). Normaalisti voisi luulla että tämän tyyppinen ei iske, mutta tämä nyt vain iskee.

Frapin - 1270 : Makea, siirappinen, hedelmäinen, syksyn ja talven piristäjä, saa aina hyvälle tuulelle.

Viesti Kirjoittaja Nopat »

Eilen oli SL - Chergui, kaiken hehkutuksen mitä siitä on kuullut oli lopunperin suht iso pettymys.
Hieman savusen makea ja jotenkin sain kirsikkaa sinne, pehmeni ajan kuluessa miellyttävämmäksi mutta parhaimmillaankin oli vain tasoa ok.
Tänään viimein tyhjensin vuotavan Frapin - 1670 ja ihan ensimmäistä kertaa löysin suht usein kuullun ananas nuotin. Sen verran kauan on tuoreesta näytteestä aikaa että en enään tiedä uskaltaisinko ostaa tätä, varsinkin kun näyte vuoti sekä oli seissyt suht kauan muovisessa näytteessa. Toinen ostos listalla oleva joka on kärsinyt identtisestä tilanteesta on Goutalin Ambre Fetiche jonka ehdin jo ottaa pois ostoslistalta, koska se ei enään tuoksunut lähellekkaan niin hyvältä kun muistin.
Toisaalta, jos ei muuta niin saa hyvän syyn ostaa esimerkiksi kaikki lopuistakin Frapinin kiinnostavista näytteet. Tai Goutalin tapauksessa hankkia meripihkan edustajien näytesetti ;)

ps. tuli vielä mieleen että tähän mennessä 3/3 aavikkotuuli tuoksut olleet pettymyksiä. (Chergui, L`Air du Desert Marocain, Harmatan Noir)
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Hih, hyviä juttuja täällä taas ollut. Mää lähden työpäivään Lancomen Poemen kera. Pullo rupeaa uhkaavasti tyhjetä, mietin onko tämä sellainen että haluaisin uuden pullon... :think:
Thougts begome things... choose the good ones!
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

^kyllä tätä Poemea varmaan tulee hommata uusi pullo. Mutta täytyy kyllä testata onko se saman tuoksuinen mitä mun 2003 pullotettu neste poemea. Ihana hitusen romanttis mielinen tuhti aavistuksen puuterisen oloinen kukkais aromi. Tämä on yksi minun piiitkän ajan suosikeista. :aurinko: Tänään onkin "hyppytunti" näyttöjen välissä niin taidan siinä käydä testaamassa modernin Poemen.
Thougts begome things... choose the good ones!
naapio
Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä

Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia

Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia
Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur

Viesti Kirjoittaja naapio »

Ihanan aurinkoisen sunnuntaipäivän kunniaksi AdP Fico di Amalfi, rauhallista kokkailua ja parin tunnin päästä herkuttelua hyvässä seurassa. Laiska sunnuntai!
Raitoja käpälään!
Beata

Ah, kiitokset tiedosta :P

Mulla tänään taas Diorin Dolce Vitaa :romance-heartsmiley:
Vastaa Viestiin