Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Aigu kirjoitti:Minulle on nyt tullut muitakin mahdollisia työkeikkoja pohjoiseen päin, joten voisi olla ihan mahdollista poiketa vaikka yhdeksi illaksi Ouluun, jos joku pystyisi minut majoittamaan. Ilmoittelen paremmin, mikä tilanne on... menee varmaan marraskuulle. Lokakuu alkaa olla täyteen buukattu.
Mitä Jaakiem ja Vainu on mieltä Lokakuussa tuoksuttelu sessiosta? siis Marraskuussa Aigun kanssa?? MUlla täällä ei ole ku olohuoneen sohva ja kamala härdelli muksujen kanssa. Jos sen "keskelle" haluaa tulla, ei haittaa. Ja aikaiset herätykset, toisinaan myös yöllä kupataan pystyssä jos Sami kävelee unissaan
Tiistaina ruoka-aikaan ei ole mitään, keskiviikkona on 11.00 kotikäynti, mutta uskoisin että sieltä selviän 12.30 viimeistään. Torstaina ruokailuaikoihin ei ole mitään. Mikä päivä noista vaan on ok.
Mulle käy huominen tai vaikka keskiviikkokin. Haistelut pitää jättää vähemmälle, jos mennään syömään, mutta voisi tuota kuitenkin nähdä. Onko muita tulossa? Vainu?
Hienoa..onkin jo Enkeli kiinnostanut..
Keskiviikkona 12:30..missä..kuka? Oliko joskus puhetta että Kosmon luona? Jos haluaa ihan uskomattomaan sekasotkuun tutustua niin meilläki voi päivällä olla? Eiku syömäänkö? Minne?
Minulla vaihdettiin lääkitystä ja se muutti hajuaistin suunnilleen ylösalaisin..liekö muuttanut muutakin
Hei,
meillä voidaan myös pitää tuoksumeetinki. Mutta, sitte mieluusti ti. Ke muuten joudun ajelemaan ees sun taas tupoksen ja oulun väliä. Huomista voin vielä muokata silleen, että tulisin töihin "iltavuoroon"
Mitä Jaakiem tuumaa?
Toisaalta Pannussa ois aina ihanat salaatit ja hyvät pannupitsat....
Mulle kyllä käy miten vaan.
Pääsen huomenna parturista kello 12 eli sen jälkeen käy missä vaan. Eli jos Vainu nappaa kyytiin, voidaan tulla Tupoksellekin.
Kosmo saa päättää. Lounaskin käy. Itsellä oli mielessä Hagia sofia, jossa voi mennä lounaalla syömään myös alakertaan, jossa ei hyvällä onnella ole paljon ihmisiä häiritsemässä.