Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Minulla tulee luultavimmin työkeikka Ouluun 16.11. lauantaina. En tarvitsisi tällöin muuta kuin paikan raaka-aine-esittelylle. Selviäisimme _huomattavasti_ halvemmalla, jos pystyisimme yhdistämään tuoksuttelun tämän työkeikan yhteyteen.
Ilmoitelkaa, jos asia kiinnostaa. Ja jos kiinnostaa, niin laittakaa toiveita haisteltavien raaka-aineiden suhteen. (Max 30 kappaletta, siitä määrästä menee jo ihan sekaisin.)
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Minulla tulee luultavimmin työkeikka Ouluun 16.11. lauantaina. En tarvitsisi tällöin muuta kuin paikan raaka-aine-esittelylle. Selviäisimme _huomattavasti_ halvemmalla, jos pystyisimme yhdistämään tuoksuttelun tämän työkeikan yhteyteen.
Ilmoitelkaa, jos asia kiinnostaa. Ja jos kiinnostaa, niin laittakaa toiveita haisteltavien raaka-aineiden suhteen. (Max 30 kappaletta, siitä määrästä menee jo ihan sekaisin.)
Minun puolestani ilmoittautumisella ei ole kiirettä, mikäli oma työkeikkani toteutuu ja mikäli joku hommaa paikan, missä voimme haistella. Kaikki julkiset tilat (kahvilat, kirjastot jne) ovat täysin poissuljettuja.
Chypre sopii hyvin, siinä on kaikkea hauskaa.
Hinta voisi olla 30 eur per henkilö.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
vainu kirjoitti:Huomenna siis..14:00..Tupos..hyvä Käynkö hakemassa Jaakiemin, vai oliko Kosmolla lähellä siellä näyttö?
Minulle näyttäisi tuo 16.11. sopivan, toivottavasti muillekin? Kiitos Aigu
Hei, otappas vain Jaakiem kyytiin, jos asiakas tekee tarjouksen se on 13.45 kun pääsen lähtemään. Siinä en kerkeä poiketa hakemaan. 15 minuutissa kyllä ajan kaukovainiolta tupokseen
Mua kiinnostaisi Chypret
Voi pahus kun kuulostaa kiinnostavalta, mutta minulla on tunne että juuri tuolloin en pääse Ouluun. Toisaalta täältä on sama matka Ouluun ja Helsinkiin, että ehkä pitää koittaa päästä noihin etelän tilaisuuksiin vielä jos niitä tulee. Tai sitten pitää toivoa että ounastelen väärin, ja 16.11. olisikin vapaa.