Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Mitä muuta harrastat?

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Re: Mitä muuta harrastat?

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

^joo-o. :obscene-drinkingcheers:
Se tumman sininen oli jotain mitä koitin surua paperille saada ja mieheni totesi, että tuo on paras mitä oot tähän mennessä tehnyt. Ja tajusin että ei se oo yhtään synkkä. :P Tosi omituista. :gay-rainbow:
Thougts begome things... choose the good ones!
Kosmoskukka
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

jaa-a. Taidanpas tilata tuolta jenkkilästä tuollaisen mexico intiaani huilun. Alkais opetella soittaa. On tuo vaan niin upean kuuloinen ääni. :romance-inlove:
christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Kuntosalin lisäksi harrastan tikan heiton sijasta kesällä veitsen heittoa.Mulla on pari settiä heittoveitsiä ja muutama puupöllistä sahattua taulua:)Terapeuttista puuhaa:)
Kosmoskukka

Voih, ennenaikaan on ollut taitavia veitsien heittäjiä ja jousiampujia. :P Nykyään vähempi tai sillain vapaana luonnossa viilettämässä. Robin Hoodeja. :aurinko:
christian777

Mie oonkin nykyajan Robin Hood:D
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

Jos täällä vois peukuttaa niin peukuttaisin tota edellistä kommenttia. :sydän:
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
christian777

:)
Kosmoskukka

Mohn-Marion :P

Täältä taas löytyy naispuolinen William Wallece :aurinko:
Kosmoskukka

Dodi, nyt olen löytänyt Yoga Mestarin opettamaan minulle Yogaa perusteellisemmin, ja myös
Huilu Mestarin. Tänään hain mieheni lahjoittaman joululahjani Musiikki Kullakselta, tuliterän poikkihuilun.
Tämän kun opin, tästä on hyvä myös alkaa kokeilla eksoottisempia. :dance:
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Käytkö missä joogaamassa?

Itse olen nauttinut siitä, että olen käynyt uimassa ilman paineita. Päätin, etten laske matkaa, enkä katso kelloa. Vanha luonne painaa kuitenkin päälle ja olen pari kertaa ajatellut, että miten mahtava kokemus olisi lähteä triathlonille. Olisi kiva pitää joku kohtuus asioissa.
Kosmoskukka

Mää joogaan Sonja Kemppaisen opastuksella;
http://www.yogaettherapy.com
Täällä. On todella hyvä ope. :enkeli:
Hatha Yogaa
Kamicha
Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti

Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini

Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti

Savut

Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)

Vaniljat ja gourmandit

Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons

Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens

Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana

Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti

Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens

Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka
Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts

Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille

Viesti Kirjoittaja Kamicha »

Minä olen vähän mietiskellyt astangajoogan aloittamista uudelleen.

Toisaalta tuo painojen nostelukin taas tuntuu aika kivalta... ...olen päässyt vaihteeksi sen asian kanssa liikkeelle. Haluaisin ehkä käydä jonain päivänä kisahallilla painonnostohommissa ja opetella työntöä ja tempausta kunnolla. Kovasti ne toivottelivat uusia naamoja tervetulleeksi, kun järkkäiltiin painoja nosteleville naisihmisille siellä pikku tutustumiskurssi. Mutta tyypillisenä pohjalaisena pelkään olevani vaivaksi :? - kun erillisiä "aloittelijoiden päiviä" ei ole...
Oh deer.
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

KK, minun siskoni soitti huilua lapsena ja nuorena ja jokusen kerran tuli kokeiltua hänen huiluaan. Hieno soitin, hieno ääni, ei ihan helpoimmasta päästä. Varmasti mielenkiintoinen! Onnea huiluopintoihin!

Kärsin tällä hetkellä erittäin pahasta neuloosista. Tai no, ei se mikään kärsimys ole (paitsi että haluaisin vain neuloa koko ajan enkä tehdä mitään muuta ja tämä muu elämä häiritsee vähän pahasti 24h neulomista...). Pukinkonttiin on siis tiedossa muutamakin pehmoinen ja lämmin paketti.

Työasiatkin kiinnostavat ja tekisi mieli opiskella lisää kaikenlaista. Ihan omatoimisesti, ei siis palata opiskelemaan sen virallisemmin, vaan vähän niin kuin alkaa harrastaa työasioita. ;)
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Anissa
Tuoksuni: Marc Jacobs Lemon Splash
Kenneth Cole Black
Ralph Lauren Romance
Estee Lauder Bali Dream
Max Mara Kashmina Touch
Prada Eau De Parfum Tendre
Elizabeth Arden 5th Avenue Night
Elizabeth Arden 5th Avenue Style
Jessica Simpson Fancy
Gres Ambre De Gabochard
Tom Ford White Patchouli
Prada L´eau Ambree
Balmain De Balmain
Calvin Klein Truth
Fragonard Etoile
Fragonard Eclat
Maison Francis Kurkdian Absolue Pour La Soir
Yves Rocher Iris Noir
Jesus Del Pozo Ambar
Burberry Brit Red
Kenzo L`eau Par Kenzo Eau Indigo
YSL Cinema
Pierre Balmain Amber Gris
Bvlgari Mon Jasmin Noir
Jacomo Silences
Narciso Rodriguez For Her Eau de Toilette Delicate Limited Edition
Versace Versense
Clean Provence
Dolce & Gabbana Sicily
Yves Rocher So Elixir
Guerlain La Petite Robe Noir
Lancome La Vie Est Belle
Fragonard Belle D`Avril
Fragonard Figuier fleur
Fragonard Grain De Soleil
Fragonard Encens Fève Tonka
Fragonard Cedre
Galimard Grasse A Toi
Galimard Rencontre
Galimard Evie
Roger & Gallet Fleur de Figuier
Roger & Gallet Amande Persane
Roger & Gallet Bois d`Orange
Lush Tuca Tuca
Lush 100 Kisses Deep
Lush Vanillary
Lush Furze
Lush Sikkim Girls
YSL Belle d`Opium
Yves Rocher Vanille Noire
Narciso Rodriques Essence Eau De Musc
Gianfranco Ferre Ferre
Guerlain Jardins De Bagatelle
Balenciaga Cristobal
Balmain De Balmain
Annick Goutal Eau Du Sud
Calvin Klein CK One Shock Street Edition
Calvin Klein CK One Summer 2013
Guerlain Eau De Shalimar
L Artisan Parfumeur Traversee du Bosphore
L Artisan Parfumeur Havana Vanille
Philosophy Amazing Grace
Ostoslista: Manteliset, pehmeät ja ambraiset tuoksut kiinnostavat tällä hetkellä, samoin iiris ja viikunatuoksut.

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Cross Fitiä, spinningiä, surffausta, juoksemista, ruoanlaittoa, lumilautailua, naistenlehtien lukemista, sienestystä, matkustelua ja hyvin syömistä ja juomista. Rakastan kalliita Michelin-ravintoloita, mutta syön myös mieluusti katukojuista paikallista. Pidän tanssimisesta ja estetiikka on minulle tärkeää, musiikkitrendejä seuraan hävettävän vähän (kuuntelen muutenkin hyvin vähän musiikkia). Harrastin pitkään miekkailua, josta pidin kovasti, nyt tuntuu kuitenkin elämä olevan niin hektistä, että mun on aika vaikeaa sitoutua harrastuksiin, jotka on aina samana päivänä viikossa samaan aikaan. Haluaisin kuitenkin aloittaa sen jossain välissä uudelleen. Koen huonoa omaatuntoa siitä, etten oikeastaan lue muuta, kuin työhöni liittyvää materiaalia, lähinnä kansainvälisiä talousjulkaisuja ja verkkolehtiä.
Nopat
Tuoksuni: Pulloista löytyy
Lacoste - Style in Play
YSL - Live Jazz
Laura Biogiotti - Due Uomo
Burberry - Summer 2010
D&G - The One
Givenchy - Play Intense
John Varvatos - John Varvatos (Original)
Rochas - Man
Thierry Mugler - B*Man
Chanel - Egoiste
L'Artisan - Tea For Two
Annick Goutal - Ninfeo Mio

Ja paljon enemmän jos olisin rikas...

Näytteitä löytyy jonkun näkönen boksi.

Sitrukset ja vihertävät tuoksut kiinnostavat, mutta harvassa on ollut ne josta olen pitänyt (ok tuoksut eivät vaan ole tarpeeksi hyviä). Itämaiset mausteiset ja gourmandit ovat yleisesti myös mihin ajaudun. Yhteistä kuitenkin kaikille on se että tuoksussa pitää olla hieman makeutta, silloin tuntuu pelittävän minun ihollani hyvin; ällömakeat menevät sitten jo ylitse.
Mistä en yleensä pidä on vetiset tuoksut, voimakkaat kuivat tuoksut sekä jotkut voimakkaat kukkaistuoksut jotka saavat yleensä päänsäryn kivasti alkuun. Vetiverin kanssa olen koittanut ystävystyä, mutta jotenkin ei vain olla ainakaan vielä tultu toimeen keskenään

Tuossa on karkea haarukka, mutta lähes kaikkea tuoksuttelen/kokeilen muuten voi jäädä uuden tyyppiset tuoksut löytämättä.
Ostoslista: Atelier Cologne - Orange Sanguine : Veriappelsiinia ja hyvää mieltä, joka kerta kuin haistaa tämän vääntyy naama hymyyn.

Atelier Cologne - Oolang Infini : Kevyt tuoksu, hieman sitrusta hieman teetä voisi sanoa että on puhdas tuoksu (mitä ikinä se tarkoittaakaan). Normaalisti voisi luulla että tämän tyyppinen ei iske, mutta tämä nyt vain iskee.

Frapin - 1270 : Makea, siirappinen, hedelmäinen, syksyn ja talven piristäjä, saa aina hyvälle tuulelle.

Viesti Kirjoittaja Nopat »

Rykästäänpä tämä tuonne etusivulle niin muutkin huomaavat, koska tämä on muuten pariastetta parempi ketju.

Omista harrastuksista suurin taitaa olla pc-pelaaminen, 20v / 26v pelannu enemmä ja vähemmän. Uskon ja toivon että pelaan omien kersojen kanssa kun sellasia joskus mailmaan tupsahtaa sekä vanhana pappana kersojen kersojen kanssa pelailemassa. Aigulle muuten plussaa Civien pelailusta, neloinen ja varsinkin viimosin vitonen lisärien kanssa saa aikaa hukkumaan niin paljon kun uskaltaa antaa... Lajeina taitaa rakentaminen/tutkiminen, strategia olla tällähetkellä suosituinpia, erinäiset RPG/FPS pelit menevät yleinsä riippuen aivan tarinoiden laadusta. Retrompaan tasohyppelyynkin olen alkanut pikkuhiljaa kaipailla.
Yleisesti muutenkin seurannut tuota pelimaailman kehittymistä ja kasvua. Joskus vielä se ei ole se ensimmäinen johon osoitetaan sormilla kun joku vatipää sattuu tekemään järjettömyyksiä.

Kait uskallan myös lukemisen laittaa harrastukseksi, kirjoja tullut vähemmän luettua nykyään kun niihin tuppaan hukkumaan niin että en muuta tee ennenkuin olen kirjan saanut luettua. Nassikkana luin paikallisesta kirjastosta lävitse varmaan kaikki yleiset tietokirjat ja monet yhden otsikon alla olevat tietokirjat tyyliin "Maailman koirat/puut/kulttuurit". Netin myötä olenkin sitten wikissä tai missä ikinä lukemassa erinäistä faktaa (ja fiktiota) milloin kivilajeista, lintulajien kautta historiaan ja arkkitehtuuriin; käytännössä siis (mielenkiintoista?) nippelitietoa kiinnostavista aiheista joita tuntuu löytyvän paljon.

Tuossa parinkympin kieppeillä innostuin ruuasta, varsinkin kun tajusin että itsekkin osaan tehdä hyvää ruokaa, tai no ainakin omaan makuun sopivaa. :dance:
Matkailuun ei ole koskaan ollut varaa joten minun matkailu on jäänyt erilaisten makujen kokeilemiseen joko kotona tai sitten niissä harvoissa ravintoloissa joissa olen raaskinut lompakkoa raottaa. Josko tässä joskus saan itseni valmiiksi koulusta niin koitan kyllä ehdottomasti pääkaupunkiseudulle itseni saada nuohoamaan rafloja/etnisiä kauppoja/tee- & maustekauppoja toki myös muidenkin asioiden takia. Kiikarissa on nyt myöskin pari muuta mahdollisesti alkavaa/jatkuvaa harrastusta jos ja kun alkaa löytymään tuota löysää rahaa yhtään enenpää, mutta niistäpä sitten ehkä myöhemmin.

Edit. Musiikista muistanutkaan juuri sanoa mutta metallia enimmäkseen tulee kuunneltua, tosin örinä/huuto päähän en juuri koske. Yllättävän usein ainakin youtubessa nostalgia fiilistellyt ysärin biisejä joita muistan :happy-partydance:
Vastaa Viestiin