Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Puhutaanko musiikista?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Re: Puhutaanko musiikista?
Peukkua täältäkin
Shine on you grazy diamond,wish you were here 
-
Njaalgahaisyeini
Tänään tullut Teemalta paljon Jimi Hendrixiä, kai olette olleet mukana?
Nyt juuri Woodstockin keikka vuodelta 1969
- christian777
Katsoin,ihan huippua!`All along the watchtower`,alunperin Dylanin tuotantoa on mun lemppari Jimiltä.Beata kirjoitti:Tänään tullut Teemalta paljon Jimi Hendrixiä, kai olette olleet mukana?
Mun lemppari Jimiltä taitaa olla Hey Joe 
- christian777
Kova veto sekin.Jimi veti soolon suullaan.Beata kirjoitti:Mun lemppari Jimiltä taitaa olla Hey Joe
-
Njaalgahaisyeini
Jeanne Moreausta oli puhe toisaalla, tässä India Song.
Viimeksi muokannut Njaalgahaisyeini, 21 Helmi 2014, 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Njaalgahaisyeini
Mulla on päällä Yle Teeman uutisikkuna. Klassinen musiikki soi.
Välillä mulla on ahdistavia ja levottomia päiviä. Klassinen tuo tyyneyttä.
- christian777
Komppaan.Mie otan nykyisin oikein itselleni aikaa,että voin vain olla ja kuunella hyvää klassista musiikkia.Beata kirjoitti:Mulla on päällä Yle Teeman uutisikkuna. Klassinen musiikki soi.
Kyllä! Oma musiikkimakuni seilaa ongelmitta punkista klassiseen ja vähän kaikkea siltä väliltä.christian777 kirjoitti:Komppaan.Mie otan nykyisin oikein itselleni aikaa,että voin vain olla ja kuunella hyvää klassista musiikkia.Beata kirjoitti:Mulla on päällä Yle Teeman uutisikkuna. Klassinen musiikki soi.
Kaikille on aikansa ja paikkansa :)
- christian777
Samoin minä tykkään monenlaisesta musiikista.Pitää sanoa,että Bach on mulle rakkainta klassisella puolella.Käyn kotini lähellä semmoisella `äijäsalilla`,siellä kaikki cd:t ovat raskaamman puoleista heviä ja pitää sanoa,että se taas toimii siihen ympäristöön+tekemiseenBeata kirjoitti:Kyllä! Oma musiikkimakuni seilaa ongelmitta punkista klassiseen ja vähän kaikkea siltä väliltä.christian777 kirjoitti:Komppaan.Mie otan nykyisin oikein itselleni aikaa,että voin vain olla ja kuunella hyvää klassista musiikkia.Beata kirjoitti:Mulla on päällä Yle Teeman uutisikkuna. Klassinen musiikki soi.
Kaikille on aikansa ja paikkansa :)
Mä tykkään kepeästä Mozartista. Ja Marilyn Mansonista. Ja grungesta. Ja Danzigista. Ja Lady Gagasta. Ja Beatlesista. Ja tekno- ja konepunkistakin. Ja vaikka mistä
Ei voi luetella kaikkea.
Onni on laaja musamaku!
Korvamatona onkin pyörinyt sitten Kutri-Helunan "nuoruus on, seikkailu suunnaton.."
Siis voi luoja, kolmatta päivää. Oikeesti asia on tullut jo harvinaisen selkeäksi, rakas Katri
Onni on laaja musamaku!
Korvamatona onkin pyörinyt sitten Kutri-Helunan "nuoruus on, seikkailu suunnaton.."
Siis voi luoja, kolmatta päivää. Oikeesti asia on tullut jo harvinaisen selkeäksi, rakas Katri
- christian777
Beata kirjoitti:Mä tykkään kepeästä Mozartista. Ja Marilyn Mansonista. Ja grungesta. Ja Danzigista. Ja Lady Gagasta. Ja Beatlesista. Ja tekno- ja konepunkistakin. Ja vaikka mistäEi voi luetella kaikkea.
Onni on laaja musamaku!
Silloin kun mä veivaan tukka putkella fillarilla töihin niin mä kuuntelen usein räppiä ihan ganstana
Se antaa hyvän sykkeen.
Mä muuten tykkään kanssa virsistä. En voi kutsua itseäni kovinkaan uskonnolliseksi ihmiseksi, mutta silloin harvoin kun käyn kirkossa niin nautin musiikista suuresti :) Mitä mahtipontisempaa ja kovempaa urut soi, sitä enemmän nautin.
Mä muuten tykkään kanssa virsistä. En voi kutsua itseäni kovinkaan uskonnolliseksi ihmiseksi, mutta silloin harvoin kun käyn kirkossa niin nautin musiikista suuresti :) Mitä mahtipontisempaa ja kovempaa urut soi, sitä enemmän nautin.