Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Mitä haistelet tänään?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Njaalgahaisyeini

Mitä haistelet tänään?

Viesti Kirjoittaja Njaalgahaisyeini »

:D

Mulla Moschinon Funny, ehkä vastoin tuoksun olemusta. En vaan muista, millon viimeksi oisin mennyt mihinkään kello kahdeksaksi (ehkä v. 2012?) ja piristys on tarpeen. Festarit avataan klo 18 ja hommaa on...
christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Re: Mitä haistelet tänään?

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Njaalgahaisyeini kirjoitti::D

Mulla Moschinon Funny, ehkä vastoin tuoksun olemusta. En vaan muista, millon viimeksi oisin mennyt mihinkään kello kahdeksaksi (ehkä v. 2012?) ja piristys on tarpeen. Festarit avataan klo 18 ja hommaa on...
Hyviä festareita! :aurinko: Oliko ne elokuva festivaalit?
Njaalgahaisyeini

Kyl, Skábmagovat :)
christian777

Aika upeat puitteet teillä siellä ja mielenkiintoista ohjelmaa 8-)
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Mukavia festareita! :happy-cheerleadersmileygirl:

Mulla on tänään paha iho-väärä nenä-päivä. Aamulla laitettu Daim Blond HAISI kitkeränä koko aamupäivän, vaikka on yleensä mulla liiankin mieto. Nyt kotiin tullessa suihkautin kämmenselkään taas Knize Twota, ja tuloksena oli kaamea meloni-vesiaromi. Missä on se raikkaan hento orvokki-ruusu ja puut? Ei ymmärrä.
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Kumma kokemus kyllä. Sehän on peräisin ajalta ennen ensimmäistäkään varsinaista vesinuottia.

Joskus vaan asiat haisee erille. Tuo on tainnut olla kuitenkin ihan kiinnostava, kun olet useammin jo testannut?

Mulla tänään Je suis un homme, joka on tuntunut liialliselta ja väsyttävältä, koska jatkuu tasaisena tunnista toiseen.
Njaalgahaisyeini

Mitä haistelet tänään?

Kotona odotteli D&G:n La Roue de la Fortune, tässäkin tuntuu joku vesituoksumaisuus tai sitten täällä on vaan tosi kylmä. Kiva ei-tunkkainen valkokukkainen tuoksu.

Jätän avajaiset väliin ja vetäydyn loppupäiväksi tuoksujen kanssa viltin alle. Että voi väsyttää. Huomenna sit ykköset päälle ja festaamaan, kiitos Sumu ja Chrisu! Ja kiitos naapion pääsen minäkin kokeilemaan niuhoa mikrokuituliinaa :D
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Kuva
christian777

Hieno Escada ph myös huomenna.
calypso

Viesti Kirjoittaja calypso »

Tänäänkin L'Occitanen Ambre. Olen miltei kylpenyt siinä, ihme kun miekkonen ei ole esittänyt vastalauseita. Talvipakkasien kuivattama huoneilma kun ei ole muutenkaan astmaatikkojen lempiympäristö vaan henki kuulostaa olevan ahtaalla ja nenä tukossa tämän tästä. No, olen kyllä ennenkin huomannut että tällaiset lämpimät ja raskaahkon oloiset tuoksut eivät häntä häiritse, toisin kuin monet raikkaat kukkaistuoksut. Kummallista, mutta sopii minulle. :D :chores-chopwood:
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

Jaakiem kirjoitti:Kumma kokemus kyllä. Sehän on peräisin ajalta ennen ensimmäistäkään varsinaista vesinuottia.

Joskus vaan asiat haisee erille. Tuo on tainnut olla kuitenkin ihan kiinnostava, kun olet useammin jo testannut?
Joo, outoa. Pidän Knize Two.sta, sen tiedän jo nyt. Ehkä -20 pakkanen vaikutti nenään? Nyt vällyjen ale kera Molinard Vanille Patchoulin. Tästä tulee sellainen "olen karhu talvipesässään"- olo.
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Njaalgahaisyeini kirjoitti:Kyl, Skábmagovat :)
OIh, näyttipä hienolta nuo festarit. Iloisia festari hetkiä sinne teille
***<3<3<3***

Mulla tälle päivää Coco Mademoiselle :aurinko: tämä on aikalailla kausittaisesti käytetty. Kun se alkaa, sitä jatkuu tovi ja sitten se saattaa jäädä 1-2 vuodeksi taas tauolle.
Thougts begome things... choose the good ones!
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Kuva

Freshness of Oxygen, Flash of Metal, Fire Energy, Washing drying in the wind, Mineral intensity of carbon, Sand Dunes, Nail Polish, Cellulosic smell, Pure air of the high mountains, Ultimate Fusion, Burnt Rubber, Flaming Rock.
tigrushka
Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n

Viesti Kirjoittaja tigrushka »

Keiko Mecherin Loukhoum :romance-inlove:
Crouching tiger, hidden flacon
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Laitoin testiin Atelier colognen Vetiver fatalen, muttai ei tämä kyllä kovin kohtalokas ole, ei edes kiinnostava.
Vastaa Viestiin