Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Myyn tuoksuja
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Re: Myyn tuoksuja
Muistuttelen taas, että kaikki mun fragrantican had-listallani olevat ovat myynnissä/valmiina vaihtoon. Suurin osa pari kertaa kokeiltuja pulloja, mukana mm. Goutalin Songes edt ja Eau de Charlotte. Myös have-listalla olevia saa kysellä, monista olisin valmis jättämään itselleni dekantin ja myymään loput pois.
Vaihtariksi käy kaikki want- ja test-listoilta, dekantit myös. Kaikkien tuoksujen hinnat välillä 10-50€/kpl posteineen, ostakaa pos!
Vaihtariksi käy kaikki want- ja test-listoilta, dekantit myös. Kaikkien tuoksujen hinnat välillä 10-50€/kpl posteineen, ostakaa pos!
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
L´artisan Mon Nro 7 yhä myytävänä... 

Thougts begome things... choose the good ones!
-
Huh huh, jopas nyt kutkuttaa...Sumukorento kirjoitti:Muistuttelen taas, että kaikki mun fragrantican had-listallani olevat ovat myynnissä/valmiina vaihtoon. Suurin osa pari kertaa kokeiltuja pulloja, mukana mm. Goutalin Songes edt ja Eau de Charlotte. Myös have-listalla olevia saa kysellä, monista olisin valmis jättämään itselleni dekantin ja myymään loput pois.

Sumu ja Kosmo, saako noista näytteitä?
Hieno homma, jos tämä myynti-/swappaustoiminta tästä vähän virkistyy.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Njaal, mulla on just nyt tyhjät vialit loppu, mutta laita vaikka yv.nä listaa, mitä haluaisit nuuhkia, niin lähetän kyllä, kun putkilot saapuvat :)
-
Olisi myytävänä Amouage Beloved Man 100ml. Noin kymmenkunta suihkausta käytetty. Hinta 130€ sisältäen postituksen.
Jerry, just remember, it's not a lie if you believe it.
- ayane
- Tuoksuni: Kopsaan fragranticasta:
I try new scents without prejudice, so lately I've ventured on to the celebrity scent isle and have been pleasantly surprised!
Kaik on myyty :)
Viimeksi muokannut ayane, 26 Touko 2014, 15:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Kauppa sovittu KiitoksiaKosmoskukka kirjoitti:L´artisan Mon Nro 7 yhä myytävänä...

Thougts begome things... choose the good ones!

Mun vuoro tuoksua tässä kaupungissa nepalilaiselta chailta. Kiitos.

Ostin taannoin Tihotasta dekantin, suihkaisin kerran, ei ole mun juttuni. Hype ei koskenut mua
Eli myynnissä Indult Tihota 5ml dekantti miinus yksi suihkaisu, 20e postikuluineen. (Prkl Itella ja järkyttävät hinnat, maksikirje halvimmillaan 4,20
)
Edit. jos tulee pienemmillä postareilla, hinta toki pienenee sen mukaan)
Edit. 24.4 Uusi hinta 14,50e plus postit

Eli myynnissä Indult Tihota 5ml dekantti miinus yksi suihkaisu, 20e postikuluineen. (Prkl Itella ja järkyttävät hinnat, maksikirje halvimmillaan 4,20

Edit. jos tulee pienemmillä postareilla, hinta toki pienenee sen mukaan)
Edit. 24.4 Uusi hinta 14,50e plus postit
Viimeksi muokannut Anna, 24 Huhti 2014, 16:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Saila
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/
Jos se on alle 3cm paksuudeltaan, niin silloinhan se menee ns. normikirjeenä eli vähän halvemmalla.Anna kirjoitti:Ostin taannoin Tihotasta dekantin, suihkaisin kerran, ei ole mun juttuni. Hype ei koskenut mua![]()
Eli myynnissä Indult Tihota 5ml dekantti miinus yksi suihkaisu, 20e postikuluineen. (Prkl Itella ja järkyttävät hinnat, maksikirje halvimmillaan 4,20)
Juu niin menisi. Mutta on sen kokoinen dekantti ja kuplamuovit vielä päälle niin ei mene millään.