Mahtava mäihä.Sumukorento kirjoitti:Iholla tänään Jovoy Hesperide.
Käväisin kirpparilla, ja niin pullojenvähennysprojektin keskellä kun olenkin, mukaan tarttui PARTAVESIÄGivency Gentlemen ja Fahrenheit alkuperäisversioina. Kun ei niitä voinut sinne jättää, olivat täysiä ja jos en olisi ostanut, olisi myyjä voinut vaikka roskiin heittää, että ihan pelastamistarkoituksessa vaan.
![]()
Tätä menoa mulla on foorumin miehille kohta joululahjat valmiina
Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Mitä haistelet tänään?
-
^^Turrutin aamupäivän nuppiani tuolla niin että tuli vähän huono olo. Pienen tauon jälkeen kuvittelin siinä olevan jotain vähemmän aggressiivista ja leppoistakin. Voi olla että tässä vaiheessa hallusinoin 

- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Njaalgahaisyeini kirjoitti:Siinä on ihan karsea piikikäs aura, jonka alta paljastuu sitten ihanuus tai sitten ei, nenästä riippuen. Kuivuessaan siitä tulee pehmeä ja siloiteltu.tigrushka kirjoitti:Testaan Chanelin Coromandelia, jokin tässä tökkii ja tuntuu inhalta sieraimissa ja kitalaessa. Tykkään yleensä patsulista, mutta tämä on jotenkin tylppä. Tästä tulee myös mieleen inhoamani Diorin Hypnotic Poison ja sen karvasmantelisuus. Mutta katsotaan miten tämä tästä päivän mittaan muokkautuu.
Alku oli yhtä piinaa, muutaman tunnin kuluttua tästä tuli siedettävä. Mutta yleisvaikutelmaksi jää tylsä.Syysviiru kirjoitti:Ylistetty Coromandel ei ole mullakaan noussut top 200 -listalle.

Crouching tiger, hidden flacon
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Heritage ollut nautittava kokemus tänään.Samalla mennään myös huomenna.
- tigrushka
Testaan toista Chanelin exclua, Sycomorea. Meistä saattaa jopa tulla kaverit, ainakin vetiver miellyttää. 

- christian777
Totta tosiaanJaakiem kirjoitti:Mahtava mäihä.Sumukorento kirjoitti:Iholla tänään Jovoy Hesperide.
Käväisin kirpparilla, ja niin pullojenvähennysprojektin keskellä kun olenkin, mukaan tarttui PARTAVESIÄGivency Gentlemen ja Fahrenheit alkuperäisversioina. Kun ei niitä voinut sinne jättää, olivat täysiä ja jos en olisi ostanut, olisi myyjä voinut vaikka roskiin heittää, että ihan pelastamistarkoituksessa vaan.
![]()
Tätä menoa mulla on foorumin miehille kohta joululahjat valmiina

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Tälle päivää Tresor L´Absolu 

Thougts begome things... choose the good ones!
-
Hihihi, hauskaa vertailla kokemuksia kun mulle taas Sycomore oli liian kuiva, tylsä ja abstrakti, vaikka onkin hieno.tigrushka kirjoitti:Testaan toista Chanelin exclua, Sycomorea. Meistä saattaa jopa tulla kaverit, ainakin vetiver miellyttää.

Mulla haisee edelleen eilinen Mitsouko. Haluaisin kovasti testata Cotyn Chypreä, koska Mitsoukossa häiritsemään jäi nimenomaan sen ummehtunut persikkaisuus. Toisaalta sen alkunuotit ovat hienointa, mitä olen tähän mennessä haistanut.

- tigrushka
Tykkään juuri tämän kuivuudesta ja puisuudesta.Njaalgahaisyeini kirjoitti:Hihihi, hauskaa vertailla kokemuksia kun mulle taas Sycomore oli liian kuiva, tylsä ja abstrakti, vaikka onkin hieno.tigrushka kirjoitti:Testaan toista Chanelin exclua, Sycomorea. Meistä saattaa jopa tulla kaverit, ainakin vetiver miellyttää.![]()

Mutta vaikka tästä tykkäänkin, niin kaapissa on jo sen verran monta hyvää ja parempaa vetiveriä, ettei tämä ihan toivelistalle asti yletä.

-
Mikä on lempivetiverisi? En ole tullut vielä tutustuneeksi niihin, ja se vaikuttaa sellaiselta must-know-ainesosalta tuoksuissa että ihan hävettää.tigrushka kirjoitti:Tykkään juuri tämän kuivuudesta ja puisuudesta.Njaalgahaisyeini kirjoitti:Hihihi, hauskaa vertailla kokemuksia kun mulle taas Sycomore oli liian kuiva, tylsä ja abstrakti, vaikka onkin hieno.tigrushka kirjoitti:Testaan toista Chanelin exclua, Sycomorea. Meistä saattaa jopa tulla kaverit, ainakin vetiver miellyttää.![]()
Siinä missä Coromandel tuntui seisovalta ilmalta, Sycomoressa puhaltaa raikas tuuli.
![]()
Mutta vaikka tästä tykkäänkin, niin kaapissa on jo sen verran monta hyvää ja parempaa vetiveriä, ettei tämä ihan toivelistalle asti yletä.
Eniten Sycomoressa otti mua päähän näyteampullin hajoamisen lisäksi se, että minusta paras vaihe tuoksun kehityksessä olivat ihan ensimmäiset nuotit. Aldehydinen pippuri, mais oui! Sitten se kuivui ja tylsistyi. :(
- tigrushka
Kieltämättä parasta tässä on alku, ja juuri siksi se ei pääse toivelistalle: pohjatuoksu on kuitenkin se, joka painaa vaa'assa eniten.Njaalgahaisyeini kirjoitti: Mikä on lempivetiverisi? En ole tullut vielä tutustuneeksi niihin, ja se vaikuttaa sellaiselta must-know-ainesosalta tuoksuissa että ihan hävettää.
Eniten Sycomoressa otti mua päähän näyteampullin hajoamisen lisäksi se, että minusta paras vaihe tuoksun kehityksessä olivat ihan ensimmäiset nuotit. Aldehydinen pippuri, mais oui! Sitten se kuivui ja tylsistyi. :(
Lempivetiverini on Annick Goutalin merituulinen Vétiver, mutta ensirakkausvetiverini oli Etro, jossa on tupakkaisempaa meininkiä.
Muita suosikkeja ovat Carvenin luotettava perusvetiver, L'Occitanen Vetyver, CdG Cologne-sarjan vetiver, Serge Lutensin Vétiver Oriental ja The Different Companyn Sel de Vétiver.
- finanna
- Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.
Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut. - Ostoslista: Stoned.
Jos haluaa ajaa itsensä hulluuden partaalle niin kannattaa nuuhkia eri konsentraatiot ja eri reformulaatiot:) Mitsoukossa on järkyttävää vaihtelua ja meinasi tulla itku kun kesällä ostamani edt olikin jotain ihan muuta kuin pari vuotta sitten loppunut pullo.Njaalgahaisyeini kirjoitti:Hihihi, hauskaa vertailla kokemuksia kun mulle taas Sycomore oli liian kuiva, tylsä ja abstrakti, vaikka onkin hieno.tigrushka kirjoitti:Testaan toista Chanelin exclua, Sycomorea. Meistä saattaa jopa tulla kaverit, ainakin vetiver miellyttää.![]()
Mulla haisee edelleen eilinen Mitsouko. Haluaisin kovasti testata Cotyn Chypreä, koska Mitsoukossa häiritsemään jäi nimenomaan sen ummehtunut persikkaisuus. Toisaalta sen alkunuotit ovat hienointa, mitä olen tähän mennessä haistanut.Laitan lisää.
Täällä tänään Vol de Nuitin extract. Tätäkin voisin haluta pullon, jostain syystä puhuttelee enemmän nyt kuin kesäpäivinä. Ihana pehmeä suojavaippa harmaata loskaa vastaan. Tykkään tässä erityisesti siitä ettei hyökkää liiaksi päälle mutta on edelleen aistittavissa vielä 12h jälkeenkin.
- christian777
YSL Kouros huomiseen.Puhdasta+likaista yhtäaikaa,vaikea,mutta niin koukuttava tuoksu 

-
Oot ihan oikeassa, ja yritän pitäytyä niissä versioissa jotka ovat helposti saatavilla -- ei vaan ole varaa vintageen muutenkaan :) näytespray vajuu aika nopeasti. Ehkä tää pitää ostaa!finanna kirjoitti:Jos haluaa ajaa itsensä hulluuden partaalle niin kannattaa nuuhkia eri konsentraatiot ja eri reformulaatiot:) Mitsoukossa on järkyttävää vaihtelua ja meinasi tulla itku kun kesällä ostamani edt olikin jotain ihan muuta kuin pari vuotta sitten loppunut pullo.Njaalgahaisyeini kirjoitti:Hihihi, hauskaa vertailla kokemuksia kun mulle taas Sycomore oli liian kuiva, tylsä ja abstrakti, vaikka onkin hieno.tigrushka kirjoitti:Testaan toista Chanelin exclua, Sycomorea. Meistä saattaa jopa tulla kaverit, ainakin vetiver miellyttää.![]()
Mulla haisee edelleen eilinen Mitsouko. Haluaisin kovasti testata Cotyn Chypreä, koska Mitsoukossa häiritsemään jäi nimenomaan sen ummehtunut persikkaisuus. Toisaalta sen alkunuotit ovat hienointa, mitä olen tähän mennessä haistanut.Laitan lisää.
Täällä tänään Vol de Nuitin extract. Tätäkin voisin haluta pullon, jostain syystä puhuttelee enemmän nyt kuin kesäpäivinä. Ihana pehmeä suojavaippa harmaata loskaa vastaan. Tykkään tässä erityisesti siitä ettei hyökkää liiaksi päälle mutta on edelleen aistittavissa vielä 12h jälkeenkin.
Vol de Nuit kiinnostaisi kanssa kovasti. Mistä kannattaa etsiä näytteitä?
Njaalga, Surrender to Chancesta taitaisin tilata Vol de Nuit näytteen. Extraitia suosittelen minäkin, se on upea ja edt valitettavasti kalpenee sen rinnalla.
Mun L'Occitane Ambre puteli saapui joten sitä tänään, kokeilin iltasella myös Neelan Mohuria. En tykännyt siitä viimeksi enkä nytkään. Oli pakko pestä pois. Jotenkin kaamea aniksen omainen tuoksu hyökkäili koko sen ajan mitä sitä pidin, tuli huono olo.
Mun L'Occitane Ambre puteli saapui joten sitä tänään, kokeilin iltasella myös Neelan Mohuria. En tykännyt siitä viimeksi enkä nytkään. Oli pakko pestä pois. Jotenkin kaamea aniksen omainen tuoksu hyökkäili koko sen ajan mitä sitä pidin, tuli huono olo.