Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Joku melontajuttu olisi ihana harrastus! Nautin siitä miten airo osuu veteen ja miten se kulkuväline liukuu veden päällä.
Olen ollut erittäin laiska ja saamaton. Erittäin! Olen YHDEN kerran ottanut pyörän ulos tallista ja tehnyt ihan naurettavan pyrähdyksen omalla kadulla, että vaihteet toimii ja jarrut ja silleen. Sen jälkeen ei mitään. Mitenköhän sitä saisi itseään niskasta kiinni....
Neljäs treeniviikko menossa, ja olen kolmen edellisen viikon aikana saanut käytyä kuusi kertaa viikossa (tavoitteena vähintään kolme kertaa viikossa). Pilatesta, asahia ja callaneticsia, jälkimmäiset kaksi ovat minulle uusia lajeja, pilateksessa aloin käydä viisi vuotta sitten (tässä välillä on ollut taukoja).
Tykkään lajeista, joissa saa tehdä liikkeet oman hengityksensä mukaan eikä missään vasen-kaks-kol-komennossa.
Vähän päivityksiä kuntosali hommeleihin.Olen jo jonkin aikaa suosinut volyymi tyyppistä treeniä ja jättänyt voimapainotteisen treenaamisen vähemmälle(nivelet kiittää).Käyn 3krt viikossa salilla ja n.puolitoista tuntia kerrallaan.Liikkeitä tulee 12-14 per päivä ja sarjoja n.40,eli kulutus on aika kovaa.Esim.vatsoja teen joka kerta parilla liikkeellä n.250-300kpl.Paino pysyy myös hyvin aisoissa tuon tyyppisellä treenillä,saa syödäkin hiukan enempi
Häikäistynyt kirjoitti:Hö! suksille ei tainnut olla käyttöä tänä talvena.
Jääladuilla pystyy ainakin täällä hiihtämään (ja ilmeisesti myös osalla normaaleista laduista). Mie meinasin huomenna ja ylihuomenna mennä, kun vanhemmat asuvat aivan yhden jääladun vieressä, ja vasta kertaalleen tänä talvena olen käynyt.
Helsingin latutilanne näyttää vähintäänkin heikolta. Illmeisesti tästä läheltä on kuitenkin saatu 1 kilometrin lenkki latukartan mukaan hyvään kuntoon. Sinne ryysikseen sitten vaan.