Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Mitä haistelet tänään?

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Jaakiem

Re: Mitä haistelet tänään?

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Sumukorento kirjoitti:Pitäisiköhän munkin nuuhkia uudelleen tuo Eau d'Hadrien.. :think: Aika moni Goutal on avautunut vasta kunnon testauksella.

Meillä haisee hyvältä. Kyse ei tällä kertaa ole pennusta, vaan eilisiltaisestä näytteidentekosähläyksestäni, jonka yhteydessä suihkauttelin ympäri huushollia mm. Bal de Versaillesia. Nyt koko olohuone tuoksuu vanhanaikaisen puiselta ja pihkaiselta, vähän kuin puiselta parfyymilaatikolta.
Teillähän tuoksuu hyvältä. Mulla oli edellinen Eau d'Hadrien pullo ihan erilainen. Tämä uusi pullo on paljon parempi. En kuitenkaan tiedä, välitänkö kovasti tuosta sypressipöhinäpohjasta.
christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Illaksi miehekkäistä tuoksuista ehkä miehisin,A.Puig quorum.Sikarin savu,konjakkilasit,karhuntalja lattialla,mäntypuu ropisee takassa ja hopeahiuksiset miehet keskustelee liiketoimista,metsästyksestä yms.Tämä tuoksu on yksi niitä,mitä ei voi suositella naisille tai edes nuorille miehille(mun mielipide).Huomenna jatketaan klassikoilla,Balenciaga pour homme 8-)
Beata

Viesti Kirjoittaja Beata »

Aigulta saamaani Aurora-näytettä olen tänä iltana nuuhkinut.
Miellyttävä ja elegantti, naisellinen ja kukkea.
Pidän tästä kovasti, mutta ei yllä minun mielestäni ihanan Hannelen tasolle kuitenkaan :romance-heartsmiley:
tigrushka
Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n

Viesti Kirjoittaja tigrushka »

Sugia edelleen. Illalla saunan jälkeen taidan vaihtaa Annikin Eau de Charlotteen.
Crouching tiger, hidden flacon
Syysviiru

Viesti Kirjoittaja Syysviiru »

tigrushka kirjoitti:Sugia edelleen.
Vähitellen täytyy alkaa perehtyä havutuoksuihin. Luonto- ja puutarhaharrastajana mulla on takaraivossa melkoinen referenssivarasto. Sitä laahaan mukanani myös hajuvesia nuuhkiessa. Tekee omat rajoituksensa :think:

Päivän tuoksu Premier Figuier, ibuprofeenin kanssa nautittuna.
naapio
Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä

Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia

Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia
Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur

Viesti Kirjoittaja naapio »

Pulloja tupsahti postista viime viikolla yhteensä neljä ja haistelu on ollut kiivasta:

Olfactive Studion Lumiere Blanche on miellyttävä, läpikuultava chai-tee.

Jacomon Art #9 on epämääräinen, en tykkää. Arvosteluissa sitä kehuttiin tuoreen mangoiseksi mutta ainakaan minun mielikuvani mangosta ei täsmää tähän. Kukkaisa, päällekäyvä ja hiukan tunkkainen. Kokeillaan vielä uudestaan mutta toistaiseksi menee yök-koriin.

L'Artisan Parfumeurin Coeur de Vetiver Sacre on IHANA. Kirpsakkaa teetä, vetiveriä ja upea puupohja. Fantastinen tuoksu, yhtä aikaa metsäinen ja city. Minä sitten rakastan näitä metsäisiä tuoksuja.

DSQUARED² Potion for men on makeahko sakeahko tuoksu, siinä ja siinä onko se liian raskas ja tahmea.
Raitoja käpälään!
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Villoresin Patchoulia tänään. Harkitsin aamulla ensin Givenchyn patsulia, mutta epäilin, että olisiko vähän liikaa arkipäivään.
Njaalgahaisyeini

Viesti Kirjoittaja Njaalgahaisyeini »

Pitkästä aikaa sata suihkausta Alienia. Varokaa.
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

Olen ollut viime päivinä pahoinvointinen, eikä ole tehnyt yhtään mieli pitää tuoksuja iholla. Vain mietoja tuoksuja hiukan vaatteissa, jotka saa tarpeen tullen nopeasti yltä. Tänään päivällä suihkaus CdG:n Skaita paidan pielisessä.

Njaalgahaisyeini kirjoitti:Pitkästä aikaa sata suihkausta Alienia.
Nynny! :snooty:
Njaalgahaisyeini

Toxu :D
Njaalgahaisyeini

Lisäksi vähän Jasminoraa kämmenselällä (ostin minin). Ihan nätti, aika vihree.
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Minulla persotti Guerlainin Mon Precieux Nectaria. :romance-heartsmiley:
Thougts begome things... choose the good ones!
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

^ Minä en yleensä suihkuttele takapuoleen.
Sumukorento
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:

Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette

Viesti Kirjoittaja Sumukorento »

christian777 kirjoitti:Illaksi miehekkäistä tuoksuista ehkä miehisin,A.Puig quorum.Sikarin savu,konjakkilasit,karhuntalja lattialla,mäntypuu ropisee takassa ja hopeahiuksiset miehet keskustelee liiketoimista,metsästyksestä yms.Tämä tuoksu on yksi niitä,mitä ei voi suositella naisille tai edes nuorille miehille(mun mielipide).Huomenna jatketaan klassikoilla,Balenciaga pour homme 8-)

Yllytyshulluna alkoi ärsyttää, pitäää kyllä kokeilla, onko miehinen mun makuuuni :D

Fille en Aiguilles tänään hyvin pienellä annostuksella. Ja meillä tuoksuu edelleen Bal a Versailles olkkarissa. Taidan muuttaa sen huonetuoksukäyttöön, kun en iholla sitä kestä.
christian777
Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)

Viesti Kirjoittaja christian777 »

Sumukorento kirjoitti:
christian777 kirjoitti:Illaksi miehekkäistä tuoksuista ehkä miehisin,A.Puig quorum.Sikarin savu,konjakkilasit,karhuntalja lattialla,mäntypuu ropisee takassa ja hopeahiuksiset miehet keskustelee liiketoimista,metsästyksestä yms.Tämä tuoksu on yksi niitä,mitä ei voi suositella naisille tai edes nuorille miehille(mun mielipide).Huomenna jatketaan klassikoilla,Balenciaga pour homme 8-)

Yllytyshulluna alkoi ärsyttää, pitäää kyllä kokeilla, onko miehinen mun makuuuni :D

Fille en Aiguilles tänään hyvin pienellä annostuksella. Ja meillä tuoksuu edelleen Bal a Versailles olkkarissa. Taidan muuttaa sen huonetuoksukäyttöön, kun en iholla sitä kestä.
Anna palaa vain :D
Mie jatkan huomennakin Balenciagalla.
Vastaa Viestiin