Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Re: Yleinen höpöttelyketju
Tiia, suuren suuri osanottoni!! Lämmin halaus!
Minun (tai no, oli se meillä muidenkin kuin vain minun mutta aika paljon kuitenkin minun) ensimmäinen oma koira kuoli 1995. Sittemmin kovasti rakkaita koiraystäviä on poistunut minun elämästäni useita. Ei se koskaan helpotu ja toiset koskettavat enemmän kuin toiset. Jokainen jättää kuitenkin rakkaan muiston joka ei unohdu! Suru onneksi haalistuu ja hiipuu vaikkei kokonaan mihinkään häviäisikään mutta sydän läikkyy täynnä muistoja ikuisesti. Voimia ja jaksamista Tiia!
Minun (tai no, oli se meillä muidenkin kuin vain minun mutta aika paljon kuitenkin minun) ensimmäinen oma koira kuoli 1995. Sittemmin kovasti rakkaita koiraystäviä on poistunut minun elämästäni useita. Ei se koskaan helpotu ja toiset koskettavat enemmän kuin toiset. Jokainen jättää kuitenkin rakkaan muiston joka ei unohdu! Suru onneksi haalistuu ja hiipuu vaikkei kokonaan mihinkään häviäisikään mutta sydän läikkyy täynnä muistoja ikuisesti. Voimia ja jaksamista Tiia!
Tiia, miekin olen kovin kovin pahoillani. Otan osaa. :(
Mie oon menettänyt elämäni aikana paljon ihmisiä. Pahin juttu oli se kun olin 17v. ja molemmat vanhempani kuolivat.
Silti en ole koskaan ollut niin surullinen kuin muutama vuosi sitten, kun pitkäaikainen lemmikkikissani kuoli. Hän oli pari kuukautta vajaat 17v. Oli meillä jo silloin kun vanhempani elivät, ja mie otin hänet mukaan kun lähdin orpona maailmalle. Hän oli pitkään paras, ja joskus myös ainoa ystäväni, ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin hän pelasti myös kerran henkeni: miulla oli tosi lähellä etten tappanut itteäni - ainut syy joka sai miut käytännössä jatkamaan oli kissani. En voinut toista jättää.
Miulla on miun Ninjan kehystetty valokuva edessäni nytkin, enkä ole lakannut ajattelemasta häntä. Enkä koskaan tule. Hirveä ikävä vieläkin.
Mie oon menettänyt elämäni aikana paljon ihmisiä. Pahin juttu oli se kun olin 17v. ja molemmat vanhempani kuolivat.
Silti en ole koskaan ollut niin surullinen kuin muutama vuosi sitten, kun pitkäaikainen lemmikkikissani kuoli. Hän oli pari kuukautta vajaat 17v. Oli meillä jo silloin kun vanhempani elivät, ja mie otin hänet mukaan kun lähdin orpona maailmalle. Hän oli pitkään paras, ja joskus myös ainoa ystäväni, ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin hän pelasti myös kerran henkeni: miulla oli tosi lähellä etten tappanut itteäni - ainut syy joka sai miut käytännössä jatkamaan oli kissani. En voinut toista jättää.
Miulla on miun Ninjan kehystetty valokuva edessäni nytkin, enkä ole lakannut ajattelemasta häntä. Enkä koskaan tule. Hirveä ikävä vieläkin.
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Toxu, eipä tuohon osaa oikein mitään sanoa.
Paitsi tuhat valovuotta loitompana ajatuksena että kiva että sentään sinä olet elossa ja seuranamme.
Lähetän sulle vähän Vol de Nuitä ikään kuin laskuvarjona. Et tarvitse sitä, sulla on jo kaikkea, mutta eikö se ole ajatus joka painaa?
Paitsi tuhat valovuotta loitompana ajatuksena että kiva että sentään sinä olet elossa ja seuranamme.
Lähetän sulle vähän Vol de Nuitä ikään kuin laskuvarjona. Et tarvitse sitä, sulla on jo kaikkea, mutta eikö se ole ajatus joka painaa?
On. Kiitos, Gogol.Gogol kirjoitti:Toxu, eipä tuohon osaa oikein mitään sanoa.
Kylläpä nyt onkin ollut paljon pysäyttäviä juttuja vuorokauden sisään. toxu, halaisin jos pystyisin. Elämä on mitä on. Onneksi olet kuitenkin olemassa!
Mohn, jos halaisit miuta, mie pilaisin todennäköisesti kuitenkin kaiken: puristaisin siuta hellästi pepusta, nuuhkisin hiuksiasi, tai puhaltasin lempeästi korvaasi.
Sitten sie laittaisit miulta avokämmenellä posken tummumaan, ja huutaisit että "painu sika vittuun siitä!!" *huokaus*
:)
Miun jutut voi välillä vähän yllättää ja hämmentää. Miulla ei ole mitään erityistä tarvetta ketään "pysäytellä" tai hakea myötätuntuoa. Toisaalta, tarkoituksenani ei ole myöskään, edelleenkään, ketään myöskään erityisesti ärsyttää.
Mie vaan oon hyvin avoin ihminen, "I speak my mind", ja en näe mitään syytä miksi miun pitäiskään hissutella. Toki miusta hienovaraisuutakin löytyy...elämä tuntuu usein vain liian lyhyeltä monimutkaisten, epäselvien pelien pelaamiseen, siksi ajan usein mutkat suoraksi, tai siltä se ainakin saattaa ulospäin näyttää.
Gogol sanoi että olen paradoksi. Haha, napakymppi! Se mikä saattaa ihmisiä usein eniten hämmentää, on se että tällaisten kuolemanvakavien asioiden perään tulee sitten taas sitä pyllytissipimperopippeli-juttua.
Koittakaa kestää ja pysyä kyydissä!
Sitten sie laittaisit miulta avokämmenellä posken tummumaan, ja huutaisit että "painu sika vittuun siitä!!" *huokaus*
Miun jutut voi välillä vähän yllättää ja hämmentää. Miulla ei ole mitään erityistä tarvetta ketään "pysäytellä" tai hakea myötätuntuoa. Toisaalta, tarkoituksenani ei ole myöskään, edelleenkään, ketään myöskään erityisesti ärsyttää.
Mie vaan oon hyvin avoin ihminen, "I speak my mind", ja en näe mitään syytä miksi miun pitäiskään hissutella. Toki miusta hienovaraisuutakin löytyy...elämä tuntuu usein vain liian lyhyeltä monimutkaisten, epäselvien pelien pelaamiseen, siksi ajan usein mutkat suoraksi, tai siltä se ainakin saattaa ulospäin näyttää.
Gogol sanoi että olen paradoksi. Haha, napakymppi! Se mikä saattaa ihmisiä usein eniten hämmentää, on se että tällaisten kuolemanvakavien asioiden perään tulee sitten taas sitä pyllytissipimperopippeli-juttua.
Koittakaa kestää ja pysyä kyydissä!
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Kävin pikku kävelylenkillä keskustan postin kautta (hirveä paikka, aina karmeat jonot ja silti kolme tyyppiä järjestelemässä myymälän puolella jotain typeriä kausituotteita, joita kukaan ei edes osta) ja piipahdin myös Helsinki 10:ssä vähän nuuhkuttelemassa ja pikkuisen kopaisemassa vaatteita.
Nerolin paketissa on taas nuuhkittavaa, vielä yksi Montale, Bandit, Villoresia, Parfums de Nicolaï:ta ja Profumvm Romaa. (Siellä käväisinkin viime keväänä. Tosi systemaattisena harrastajana en tietenkään pannut ylös, mitä tuli jo haistettua. No, nyt on ainakin oopiumiambraa - auttaisikohan se selkäkipuun?)
Kiltti kympin myyjä haki takahuoneesta CdG:n piparmintun, vaikka tuoksu oli lopussa. Ihana ruohikkoinen minttu! Sen sijaan Seven New Yorkin tuoksusta ei tullut kauppoja, kolmossarjan hinta oli 135 € (jotkut muut kyllä sen 99) - eli ulkomailta saa halvemmalla. Kymppi on kiva kauppa, siellä vaan tulee väistämättä mieleen miksi ei kuulu siihen kansanosaan, joka voi heräteostona sijoittaa 645 euroa täydelliseen Ann Demeulemeesterin silkkitunikaan / mekkoon... Taisin nähdä Aigun lähtiessä, mutta en ollut kovin seurallisella tuulella - minulla on selkälihas tulehtunut ja tuntuu, etten pysty hengittämäänkään ähkimättä.
Talvitakin, sen ohuemmankin, saa viimeinkin varmaan hillota ensi talvea varten.
Edit. taidan ottaa hajuvesiöverit.
Nerolin paketissa on taas nuuhkittavaa, vielä yksi Montale, Bandit, Villoresia, Parfums de Nicolaï:ta ja Profumvm Romaa. (Siellä käväisinkin viime keväänä. Tosi systemaattisena harrastajana en tietenkään pannut ylös, mitä tuli jo haistettua. No, nyt on ainakin oopiumiambraa - auttaisikohan se selkäkipuun?)
Kiltti kympin myyjä haki takahuoneesta CdG:n piparmintun, vaikka tuoksu oli lopussa. Ihana ruohikkoinen minttu! Sen sijaan Seven New Yorkin tuoksusta ei tullut kauppoja, kolmossarjan hinta oli 135 € (jotkut muut kyllä sen 99) - eli ulkomailta saa halvemmalla. Kymppi on kiva kauppa, siellä vaan tulee väistämättä mieleen miksi ei kuulu siihen kansanosaan, joka voi heräteostona sijoittaa 645 euroa täydelliseen Ann Demeulemeesterin silkkitunikaan / mekkoon... Taisin nähdä Aigun lähtiessä, mutta en ollut kovin seurallisella tuulella - minulla on selkälihas tulehtunut ja tuntuu, etten pysty hengittämäänkään ähkimättä.
Talvitakin, sen ohuemmankin, saa viimeinkin varmaan hillota ensi talvea varten.
Edit. taidan ottaa hajuvesiöverit.
Oh deer.
Tai sitten saattaisit yllättyä.toxu kirjoitti:Mohn, jos halaisit miuta, mie pilaisin todennäköisesti kuitenkin kaiken: puristaisin siuta hellästi pepusta, nuuhkisin hiuksiasi, tai puhaltasin lempeästi korvaasi.

Tässä asiassa olen kovasti ahdasmielinen, tuntemattomat ihmiset eivät minuun kajoa. Piste. Juu, jokusen kerran olen alkanut mäkättämään asiasta ja ilmiselvästi leimautunut tiukkapipoksi. Onhan se toisaalta imartelevaa, että tälläisen vanhan akan perse jaksaa kiinnostaa joitakin miehiä niin paljon, että sitä tekee mieli vähän hivellä mutta kannattaisiko ensin tulla ottamaan se katsekontakti kuitenkin...
Mutta enhän mä toksu sulle mitään litsareita kuitenkaan! Etkä kyllä onnistunut pelottelemaan! Laittaisin kuule A*Meniä iholle ja halaisin silti!

Joskus myötätunnon saaminen (haki sitä tai ei) voi kuitenkin olla merkittäväkin asia.toxu kirjoitti:Miun jutut voi välillä vähän yllättää ja hämmentää. Miulla ei ole mitään erityistä tarvetta ketään "pysäytellä" tai hakea myötätuntuoa. Toisaalta, tarkoituksenani ei ole myöskään, edelleenkään, ketään myöskään erityisesti ärsyttää.
Minut pysäyttäneet kolme asiaa (eli siis saivat hetkeksi hiljentymään ja miettimään elämää) oli eräs blogikirjoitus joka sai minut muistelemaan omaa, ei niin kovin miellyttävää lapsuutta ja nuoruutta, Tiian koiraystävän poismeno ja se mitä toksu kerroit omasta elämästäsi. Kaikki ne pysäyttivät minut jollain tapaa itsekkäällä tavalla. Viittaan itsekkyydellä nyt itseeni.
Toivottavasti kaikki pysyy menossa mukana. Minulla ei ole kauheasti vaikeuksia onneksi, mun läppäni ja suodattimeni toimivat moitteetta.toxu kirjoitti:Koittakaa kestää ja pysyä kyydissä!![]()
Mohn, vaikka olen pyllymiehiä, niin tarkemmin ajatellen, siis jos joskus tapaamme, varaudu siihen että tulen lumoutuneena nuuhkuttelemaan pehkoasi, pitkään ja hartaasti. Pyllyäkin enemmän rakastan naisen tuoksua, hiuksissa.
Vasta sen jälkeen kun olen haistellut tukkasi, puhallan korvaasi.......sitten hellästi pepusta.......
Ja sitten alan...
Ei hemmetti, onko täällä kuuma, vai olenko se vain minä?!
Vasta sen jälkeen kun olen haistellut tukkasi, puhallan korvaasi.......sitten hellästi pepusta.......
Ja sitten alan...
Ei hemmetti, onko täällä kuuma, vai olenko se vain minä?!

Voi toxu, toxu!
Pystynköhän mä koskaan käyttämään A*Meniä ilman, että toxu käy mielessä.
Kun nyt ensin edes saisin sen.
A*Menin siis.

A*Menin siis.
Pirullinen juttu tuo Varkauden puukotus.
Karmea juttu todellakin!!! 

Kiitoksia teille kaikille kauniista sanoistanne.
Halauksia teille kaikille, erityisesti Toxulle, sulla on ollut raskas alku elämässä.
Yodan poismeno oli lopulta suuri helpotus. Syksyllä huonon liikkumisen myötä diagnosoitiin selkäydinrappeuma, sitä sitten fysioterapialla hoidettiin, mutta ei siitä enää ollut apua. Viime viikkoina rakkaalla ei enää takajalat oikein jaksaneet kantaa.
Se hiljaisuus ja rauha joka pyyhki pois kaiken tuskan oli niin kaunis ja lohdullinen.
Halauksia teille kaikille, erityisesti Toxulle, sulla on ollut raskas alku elämässä.
Yodan poismeno oli lopulta suuri helpotus. Syksyllä huonon liikkumisen myötä diagnosoitiin selkäydinrappeuma, sitä sitten fysioterapialla hoidettiin, mutta ei siitä enää ollut apua. Viime viikkoina rakkaalla ei enää takajalat oikein jaksaneet kantaa.
Se hiljaisuus ja rauha joka pyyhki pois kaiken tuskan oli niin kaunis ja lohdullinen.
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Yleinen höpöttelyketju
Jee! Löysin iPhone-sovelluksen, jolla voi käyttää foorumia näppärästi.
Kamicha: Juu, minä se olin kyllä paremman puoliskon seurassa. :)
Tiia&Toxu& Muut:
Haleja ja hyvää yötä. Olen kokenut pienimuotoista tuoksukriisiä ja alkanut sen seurauksena käyttämään pappachyprejä - ja todella viihdyn niissä. :) Btw, tulisin mielelläni mukaan talvipuutarhaan, jos seura kelpaa.
Ai niin, uutuudet menevät ensi viikolla tuotantoon.
Kamicha: Juu, minä se olin kyllä paremman puoliskon seurassa. :)
Tiia&Toxu& Muut:
Haleja ja hyvää yötä. Olen kokenut pienimuotoista tuoksukriisiä ja alkanut sen seurauksena käyttämään pappachyprejä - ja todella viihdyn niissä. :) Btw, tulisin mielelläni mukaan talvipuutarhaan, jos seura kelpaa.
Ai niin, uutuudet menevät ensi viikolla tuotantoon.

Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com