Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Sopii hyvin laventelinsiniseen mekkoon ja rauhoittaa panikoivaa mielialaa, vaikkakin laventeli on spray-applikoituna vähemmän vallitseva kuin dabbina. Aivan mahtava tuoksu!
Nyt on muuten tullut hamstrattua näitä laventeliteemaisia (Lavande Velours swapista ja Musc Ravageur), hanki nyt Jaakiem pian se Caldey Island ja kerro meille muillekin kannattaako;)
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Njaalgahaisyeini kirjoitti:I Love Love. Nyt melkein toivon ettei Saila tykkää tästä Ihana karkki.
Pistänpä minäkin tuota sitten tänään, niin saan mielipiteen muodostettua.
On tämä minun nenään/minun iholla hitusen liian pistävä. Haluan sitrukseni ihan hivenen makeampina. Pitääkö meidän kehittää tästäkin jokin vaihto?
Tottahan toki, jos löydät multa jotain kiintoisaa! Oon nyt verstaalla mutta voisin illemmalla ehdotella sulle jotain. :) tässä on valkomyskipohja josta TYKKÄÄN!
Päivällä Potion. Sain tänään enemmän sävyistä kiinni kun aiemmin. Oli muun muassa Angelicaa, josta nautin. Upea tuoksu, mutta pitemmän päällä vähän tylsä.
Laitoin illaksi Rieniä, joka on aikamoinen pamaus. Aldehydiräjähdys alkuun. Pissaa ja kakkaa. Kohta kaikki jää mustan suitsukkeen alle. Tuoksu rauhoittuu ja savu hälvenee. Näkymä muuttuu hiiilenkirkkaaksi mustaksi. Ilma kirkastuu. On kylmää ja autiota. Pohjalla jokin juureva sävy, joka ei ole kuitenkaan homeinen. Kenties yrttinen ja fougeremaisella tavalla saippuamainen. Kokonaisuus on hapan ja suolainen, hieman kuin imeskelisi kovaa suolasalmiakkia pakkasessa nahkatakki päällä.
Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Sitä, mikä on valkoisessa, posliinimaisessa keramiikka pullossa, ja jonka kylkeä koristaa seilaava laiva. Se tuoksuu joulumausteilta, suitsukkeelta ja puuterilta.
Jos et tiedä mistä tuoksusta puhun, miulla on sanottavana siulle vain ja ainoastaan yksi asia: bite me.