Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
Re: Mitä haistelet tänään?
Aqua Allegoria Jasminora, mietin pitäisikö tää metsästää jostain... Tää on aika aikuinen mun makuuni, mutta ehkä sellaisiakin tarvitaan.
Tuoksutonna liikkeellä. Haisen kuitenkin mirhalle ja männylle. Ehkä se on luontainen tuoksuni.... ehkä on tullut kaulahuivi ja muut vaatteet kyllästettyä tuoksuilla...
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Krizia moods uomo myös huomenna 

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Työharjoittelupaikallani ei saa käyttää tuoksuja, mikä on oikeastaan aika mukavasti herkistänyt nenää. Mieshoitajat kyllä tuoksuvat
Tänään siis töitten jälkeen Gucci eau de Parfum, ja kylläpä tuoksuukin hyvältä. Tämä sulautuu niin saumattomasti ihoon, että on vain "tuoksun hyvältä"-olo ilman hajuvesimäistä tuntua.

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Iltaan Penhaligons:n Iris Primaa näytteestä 

Thougts begome things... choose the good ones!
Testailen Ninfeo mioa, kun siitä moni tykkää. Voiko tämäkin olla chypre? Muistuttaa suorastaan Aramista kaikessa kusisuudessaan.
Saunan jälkeen pitkästä aikaa Rochas Man Intense. Olen aina ollut normaali Manin suuri fani, mutta tästä en enää hirveästi tykkää. Makeus on aivan hirveän ylivoimainen. Ihan kuin tehtaalla olisi sattunut vahinko etyylimaltolin kanssa. Tämä on niin makea, että hammaskeijuakin alkaa vituttamaan, vaikka toisesta reiästä mennään sisään.
Rei'istä puheenollen...
Rochas Manin pulloa on koko sen historian ajan haukuttu fallosmaiseksi. Itse en halua olla samaa mieltä, mutta jos nyt asiaa ihan pakosta ajattelee, on Manin pullo sitä mieltä että kakkonen on ykkönen. Muistuttaahan se enemmän anustappia kuin vibraa...(ei niin etteikö vibraattoriakin voisi työntää per---)

Rei'istä puheenollen...
Rochas Manin pulloa on koko sen historian ajan haukuttu fallosmaiseksi. Itse en halua olla samaa mieltä, mutta jos nyt asiaa ihan pakosta ajattelee, on Manin pullo sitä mieltä että kakkonen on ykkönen. Muistuttaahan se enemmän anustappia kuin vibraa...(ei niin etteikö vibraattoriakin voisi työntää per---)
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Mun etyylimaltolitoleranssi menee nykyään yli Kilianin Loven kanssa. Kokeilin myös uudestaan CSP:n Vanille Extremeä ja siinäkin on hampaitasärkevä etyylimaltoli-OD.
SOTD AA Figue Iris.
Njaal älä osta Jasminoraa, tulet löytämään niin paljon täyden kympin tuoksuja että ihan jees -hajuille ei jää aikaa. Mä olen viime aikoina fanitellut AA-sarjaa, osaa en tajua ollenkaan mutta Nerolia Bianca ja Figue Iris toimii jostain syystä molemmat hyvin.
Mua on aina häirinnyt sairaaloissa että niissä saa kyllä vapaasti ja kenenkään rajaamatta haista pahalle...
SOTD AA Figue Iris.
Njaal älä osta Jasminoraa, tulet löytämään niin paljon täyden kympin tuoksuja että ihan jees -hajuille ei jää aikaa. Mä olen viime aikoina fanitellut AA-sarjaa, osaa en tajua ollenkaan mutta Nerolia Bianca ja Figue Iris toimii jostain syystä molemmat hyvin.
Mua on aina häirinnyt sairaaloissa että niissä saa kyllä vapaasti ja kenenkään rajaamatta haista pahalle...
-
Järkevin neuvo mitä aloitteleva harrastaja voi saada, sitä paitsi mulla on minikin jos tulee kauhee tarve. Kun AA-kerhosta on puhe, niin miten kuvailisit Figue-Iristä? Oon miettinyt, pitäisikö sitä testata joskus, jos sattuu kohdalle.Gogol kirjoitti:...
Yritän löytää jonkin palkinnon itselleni, kun oon ollut 5vk polttamatta. En keksinyt sit muuta kuin tilata meikkejä ja Estée Lauderin Knowing-minin. Toivottavasti se tulee nopeesti! Lykkään isommat palkinnot 8 viikon merkkipaalulle ja tilaan vihdoin 31 Rue Cambonin <3
Ai nii ja onhan mulla jotain ihollakin. Sailan paketti tuli, sisällään oikea megalasti näytteitä, nyt testissä Histoires de Parfums Pétroleum ja Diorin Poison. On kai tullut jo haisteltua kaikenlaista, kun pahamainen Poison ei ihan vie jalkoja alta, vaikka onkin aika vaikuttava valkokukka-sumutorvi.
- finanna
- Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.
Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut. - Ostoslista: Stoned.
Onnea Njaalga! Kyllä noin hienoa saavutusta pitää juhlia ainakin joka viikko!
Täällä mennään jälleen Maharadjahilla, tästä voi tulla perjantaiperinne
Nyt melkein harmittaa että hankin Musc Ravageurin kun tämä täyttää täysin laventelitarpeeni.
Täällä mennään jälleen Maharadjahilla, tästä voi tulla perjantaiperinne

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Toinen päivä Estee Lauderin Pleasuresin parissa
Thougts begome things... choose the good ones!
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Pitkästä aikaa ripsautin illaksi tipan Lagerfeld classicia.Pölyinen,puuterinen tupakka,ripauksella vanilijaa.Tuttu ja turvallinen,vähän nuhjuinen tulee tästä aina mieleen 

Montale Royal Oud. Ajattelin tänä iltana vetää vodka martini maratonin, ja tämä happamista happamin, kirpeän sähköinen sitrus-oud sopii rinnalle mainiosti.
My name is toxu. Just toxu.
My name is toxu. Just toxu.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Pitääkin kaivaa esille AA Figue Iris, sitä voisi ihan hiukkasen uskaltaa laittaa vaikka töihinkin 

Kokeilen, jos Keiko Mecherin Damascenasta olisi vuorottelemaan alkuvuoden suosikin Ombre dans l'Eaun kanssa. Kumpikin on ruusu-mustaherukkatuoksuja. Damascena sai mieheltä murska-arvion: epämiellyttävä ja synteettinen. Itse en ole muodostanut käsitystä.
Luulen, että mulla jää jokin ainesosa Damascenasta aistimatta
Luulen, että mulla jää jokin ainesosa Damascenasta aistimatta