Se on nopea, ja taitavat osaavat väsätä sillä vaativampiakin rajauksia. Ruskea väri olisi tosin tervetullut, mulle sopii musta rajaus vain tosi ohuena. Mutta sitä jälkeä 3-Dot Liner juuri tekeekin.
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Minä taas en rusketu sitten millään (sillä että viihdyn ennemmin varjossa ja saan suorasta auringonpaisteesta usein päänsärkyä ei tietenkään ole mitään tekemistä asian kanssaNjaalgahaisyeini kirjoitti:Lisääntyvä valo on saanut mutkin meikkaamaan päivittäin, ekaa kertaa koko elämäni aikana. Jos jollakulla on joku luottomeikkivoide öljyiselle iholle, joka ei vaan katoa päivän mittaan, niin saa vinkata! Cliniquen Stay Matte Oil-Free on ihan kiva, mutta kallis, ja menin ostamaan astetta liian vaalean sävyn ja näytän kummitukselta, jos en törsää päälle aurinkopuutereita yms cacaa :( Päivetyn nopeasti ja kelmeys ei ole in.
Se tais olla Neutrogenan Visibly Clear Oil-Free jotainjotain, mutta lopetin sen käytön, kun se lisäsi ihon punoitusta ja laajensi ihohuokosia. Kosteutti kyllä hyvin. Odottelen Paula's Choicelta nyt muutamia sampleja, kiitos tuoksufoorumilaisten vinkkien! Avènella on mun kokemuksen mukaan kivoja ja ärsyttämättömiä kosteusvoiteita, nyt käytössä aurinkosuojaton Hydrance Riche, kun talvi ei ole vielä ohi.Saila kirjoitti:Minä taas en rusketu sitten millään (sillä että viihdyn ennemmin varjossa ja saan suorasta auringonpaisteesta usein päänsärkyä ei tietenkään ole mitään tekemistä asian kanssaNjaalgahaisyeini kirjoitti:Lisääntyvä valo on saanut mutkin meikkaamaan päivittäin, ekaa kertaa koko elämäni aikana. Jos jollakulla on joku luottomeikkivoide öljyiselle iholle, joka ei vaan katoa päivän mittaan, niin saa vinkata! Cliniquen Stay Matte Oil-Free on ihan kiva, mutta kallis, ja menin ostamaan astetta liian vaalean sävyn ja näytän kummitukselta, jos en törsää päälle aurinkopuutereita yms cacaa :( Päivetyn nopeasti ja kelmeys ei ole in.). Minulla onkin vaikeuksia löytää tarpeeksi vaalean sävyisiä meikkivoiteita yms. Erityisesti jos vertaa meikatun naaman ja meikittömän kaulan väriä, niin eron huomaa yleensä selvästi
.
Ihonsävyä lukuunottamatta meillä taitaakin muuten, Njaal, olla ainakin jokseenkin samankaltaiset ihotyypit. Mainitsit muistaakseni aikaisemmin jossain (olisiko ollut juuri tämä samainen ketju) erään Neutrogenan kosteusvoiteen toimivan sinun ihollasi ja tuo sama tuote oli ainakin sitä vuosi sitten testatessani yllättävän hyvä myös minun ihollani. Pitääkin varmaan ruveta testailemaan noita joitain sinun mainitsemia tuotteita, mikäli niistä vain löytyy tarpeeksi vaaleita sävyjä.
Tuttua juttua, riesanani on ajoittain myös aurinkoihottuma, joten en oleile auringossa yhtään enempää kuin on pakko. Riittävän vaalean meikkivoiteen löytäminen on hyvin hankalaa. Huvittaa, miten Lumenen (joka nimernomaan mainostaa, että se on suunniteltu suomalaisille) lukuisista meikkivoiteista ainoastaan yhdessä (siinä ohuimmassa ja keveimmässä) on edes suunnilleen riittävän vaalea sävy.Saila kirjoitti:Minä taas en rusketu sitten millään (sillä että viihdyn ennemmin varjossa ja saan suorasta auringonpaisteesta usein päänsärkyä ei tietenkään ole mitään tekemistä asian kanssa). Minulla onkin vaikeuksia löytää tarpeeksi vaalean sävyisiä meikkivoiteita yms. Erityisesti jos vertaa meikatun naaman ja meikittömän kaulan väriä, niin eron huomaa yleensä selvästi
.
Jos satut Saila testaamaan Natural Code -mattameikkivoidetta tai -puuteria niin laita ihmeessä kokemuksesi tänne. Mua vähän kiinnostaisi! Niillä näyttäisi ainakin olevan vaaleita vaihtoehtoja, mutta tiedä onko sittenkään sulle sopivia.Saila kirjoitti:Mullakin on huonoja muistikuvia tuosta Lumenesta. Tosin viimeksi olen tainnut niitä testailla 10-15 vuotta sitten. En sitten tiedä, josko heidän nykyvalikoimistaan löytyisi tarpeeksi vaaleaa sävyä. Kiitos, Njaal, noista vinkeistä, pitää ruveta niihin vähän tutustumaan.
Onko sinulla, Tigrushka, antaa jotain suosituksia vaaleista sävyistä? Oletko löytänyt itsellesi sopivaa jostain sarjasta?
Juu, se ainoa riittävän vaalea meikkivoide on Kuultomeikkivoide ja sävy 0 Vaniljavaahto. Mineraalimeikkipuuterista käytän sävyä 10 Mantelikerma. Siinä ne sitten olivatkin.Saila kirjoitti:Mullakin on huonoja muistikuvia tuosta Lumenesta. Tosin viimeksi olen tainnut niitä testailla 10-15 vuotta sitten. En sitten tiedä, josko heidän nykyvalikoimistaan löytyisi tarpeeksi vaaleaa sävyä. Kiitos, Njaal, noista vinkeistä, pitää ruveta niihin vähän tutustumaan.
Onko sinulla, Tigrushka, antaa jotain suosituksia vaaleista sävyistä? Oletko löytänyt itsellesi sopivaa jostain sarjasta?
Ooh, laita sitten joku arvostelu johonkin! Mulla ei ole ollut ongelmia Misshoja tilaillessani sen kummemmin Aasiasta kuin jenkeistäkään, toivottavasti säkin saat tavarasi ja vikkelään :) Swatcheissa tosiaan noi kolme vaaleinta sävyä näyttävät tosiaan paljon harmaammilta ja sitten #27 ja #31 onkin jo tosi "värikkäitä":Saila kirjoitti:Tuo Misshan M Perfect Cover BB Cream näyttikin olevan "valkaiseva". Ehkä se oli syy, miksi se ei sinulle, Njaal, sopinut... Tilasin siitä pienen 20ml putelin testattavaksi (suoraan vaaleinta sävyä nro 13), kun hintaa oli vain alle 5e eikä edes postikuluja tullut päälle! Tilasin ebayn kautta suoraan tuolta Koreasta. Saa nähdä mitä sieltä tulee (vai tuleeko mitään). Yleensä vähän välttelen tilaamasta mitään tuolta Aasian puolelta, kun pelkään että tuotteet ei ehkä ole aitoja tms. Ja myös nuo tullirajat ärsyttää. Mutta tuolla hinnalla nyt voin kyllä riskin ottaa ja kun tuo nyt on korealainen merkki muutenkin, niin ehkä sieltä ihan aitoa tavaraa tulee. Katsotaan, kun paketti saapuu.