Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Re: Yleinen höpöttelyketju
Osanotto Annalle 

Onko kukaan muu täällä kännissä, vai olenko taas se säälittävä one and only?
Vaimoke on ties missä, ja mie täällä kalsareissa vetelen yksin menemään.
Vaimoke on ties missä, ja mie täällä kalsareissa vetelen yksin menemään.
-
Mä oon vielä säälittävämpi, en oo ees kännissä vaan kotona telkkarin ääressä.
Mun piti korkata viinipullo mutta jotenkin se vain unohtui, ja sen sijaan olen siivoillut pitkin iltaa. Eipä ole kovin hohdokasta tämäkään.
Mietin kyllä että vielä tässä kerkeäisi pari lasillista ottamaan.. 

Kiitos kaikille. Osanottonne lämmittävät ja auttaahan se, kun tietää että joku toinenkin on täällä tuntenut ja kokenut samaa. Kyllä tiukkaa tekee se täytyy sanoa. Kyyneleitä riittää, onneksi mulla oli tänään vapaapäivä. Sattuu ihan hemmetisti. Meille jäi 11 vuotias tyttökissa, joka nyt etsii välillä kaveriaan joka paikasta. Saunan lauteetkin on moneen kertaan tsekattu läpi. Sääliksi käy
Meillä oli ihan erityinen suhde tämän kissan kanssa. Se hoivasi minua suuresti, piti huolta kun olin migreenissä, koitti ajaa minua ajoissa nukkumaan jne. Oli viisas katti, vähän koiramainenkin, tykkäsi nuorempana vedestäkin ja nouti pomppupalloa
Sellainen persoona jättää suuren aukon sydämeen ja elämään.
Aloimme jo miettimään pennun ostoa. Terapoivaa katsella pienten hassujen kuvia, uutta elämää syntyy. Meille voisi päätyä siperiankissa. Upean näköisiä. Ehkäpä kolli, joita siperiankissojen sivustolla oli kutsuttu mölleiksi
Kissallemme voisi tehdä hyvää saada taas kaveri, eikä uusi pentu tekisi huonoa meillekään. Mitä nyt katselin pentueita, niin taitaisimme saada aikaisintaan elokuussa uuden kaverin jos onnistuisimme sellaisen ajoissa varaamaan. Sekin aika tuntuu pitkältä, mutta sille nyt tuskin voi mitään.
Mjaa vai alkoholista puhe. Haimme viskipullon tänään, otin tippasen aiemmin kun on tuo kurkkukin niin kipeä
Mutta siinäpä se.

Meillä oli ihan erityinen suhde tämän kissan kanssa. Se hoivasi minua suuresti, piti huolta kun olin migreenissä, koitti ajaa minua ajoissa nukkumaan jne. Oli viisas katti, vähän koiramainenkin, tykkäsi nuorempana vedestäkin ja nouti pomppupalloa

Aloimme jo miettimään pennun ostoa. Terapoivaa katsella pienten hassujen kuvia, uutta elämää syntyy. Meille voisi päätyä siperiankissa. Upean näköisiä. Ehkäpä kolli, joita siperiankissojen sivustolla oli kutsuttu mölleiksi

Mjaa vai alkoholista puhe. Haimme viskipullon tänään, otin tippasen aiemmin kun on tuo kurkkukin niin kipeä

Minun elämääni sulostuttaa juuri 2 vuotta täyttänyt siperiankissa nimeltään Pikseli, ja onhan se ihana ja halittava möllikkä. Pikkis on leikattu kolli, ja 2 vuoden iästä ja jättimäisestä koostaan huolimatta vielä aivan vauva. Siperiankissakollithan kasvavat henkisesti ja fyysisesti n. 5 vuotiaaksi saakka, missä on hyvät ja huonot puolensa. Huonoja tapoja pystyy koulimaan pitkään, mutta välillä on kärsivällisyys koetuksella kun koiran kokoinen otus roikkuu verhoissa niin että verhotangon kiinnitysruuvit irtoavat seinästä, ja sitten pahoittaa mielensä kun kielletään.
Pikkiksen kaverina ja huolehtinava isoveljenä on löytöeläinkodilta otettu arviolta 9 vuotta vanha kotikissa Topias. Topsin ja minun tiemme kohtasivat 7 vuotta sitten, ja on ollut mukavaa huomata miten ihmisistä piittaamaton (ei silti pelännyt tai ollut ilkeä, ei vain välittänyt vähääkään) otus on vuosien saatossa alkanut osoittamaan luottamusta aina vain enemmän ja enemmän. Topsia ei saanut alkuun silittää kuin yhdellä kädellä kerrallaan, eikä laittaa päätä liian lähelle, mutta nyt se on jo oma-aloitteisesti tullut syliin muutaman vuoden ajan. Ja nykyään osaa olla siinä jo aivan rennosti!

Pikkiksen kaverina ja huolehtinava isoveljenä on löytöeläinkodilta otettu arviolta 9 vuotta vanha kotikissa Topias. Topsin ja minun tiemme kohtasivat 7 vuotta sitten, ja on ollut mukavaa huomata miten ihmisistä piittaamaton (ei silti pelännyt tai ollut ilkeä, ei vain välittänyt vähääkään) otus on vuosien saatossa alkanut osoittamaan luottamusta aina vain enemmän ja enemmän. Topsia ei saanut alkuun silittää kuin yhdellä kädellä kerrallaan, eikä laittaa päätä liian lähelle, mutta nyt se on jo oma-aloitteisesti tullut syliin muutaman vuoden ajan. Ja nykyään osaa olla siinä jo aivan rennosti!

Oi miten ihanaa kuulla! Onpa sattuma
En tiennytkään, että ne kasvavat niin kauan
Paljonko sun uros painaa? Onko se minkä värinen? Jotenkin tuntuu hankalalta tämä pentujen metsästys, ne menevät niin nopeaan ja kova metsästäminen, että mihin olisi lähiaikoina tulossa pentuja. Mutta eiköhän siitä selvitä ja meillekin se yksilö löydetä. Ruskea tai hopea olisi haaveissa. Kerro lisää
(jos haluat, ja vaikka yksärillä)
Kunnioitan suuresti tuota löytökissan ottamista. Se on rakkautta
Tuntuu varmasti hyvältä, kun luottamus on kasvanut ajan mittaan.

Kunnioitan suuresti tuota löytökissan ottamista. Se on rakkautta

Pikkis on creme hopea täplikäs, painosta ei ole mitään virallista tietoa sillä en omista puntaria tällä hetkellä. Se tuntuu olevan melkein puolet noin 5 kiloista Topiasta painavampi sylissä, toisaalta tähän vaikuttaa myös toki se että Topsi on ryhdikkäästi sylissä kun taas Pikkis makaa miten sattuu reporankana.Anna kirjoitti:Oi miten ihanaa kuulla! Onpa sattumaEn tiennytkään, että ne kasvavat niin kauan
Paljonko sun uros painaa? Onko se minkä värinen? Jotenkin tuntuu hankalalta tämä pentujen metsästys, ne menevät niin nopeaan ja kova metsästäminen, että mihin olisi lähiaikoina tulossa pentuja. Mutta eiköhän siitä selvitä ja meillekin se yksilö löydetä. Ruskea tai hopea olisi haaveissa. Kerro lisää
(jos haluat, ja vaikka yksärillä)
Kunnioitan suuresti tuota löytökissan ottamista. Se on rakkauttaTuntuu varmasti hyvältä, kun luottamus on kasvanut ajan mittaan.

Kun pidän Pikkistä sylissä, niin pitelen sitä usein niin että sen takamus on sylissäni ja yläkroppa on olalla, sillä se on niin painava etten jaksa muuten sitä kauaa sylissä pitää. Se on myös huvittavan näköistä, sillä silloin Pikkis pitää etutassujaan ojossa suoraan eteenpäin (tai siis minusta katsottuna taakse) ja päätä aivan matalana.

Meillä on kyllä Topsin menneisyydestä huolimatta, tai ehkä juuri siksi, elämäntavat ja persoonat juuri toisillemme sopivat. Parempaa ja minulle sopivampaa eläinystävää ei varmasti voisi olla! Ja tuntuu kyllä todella hyvältä kun luottamus minuun on kasvanut hiljalleen, ja kasvaa edelleen.

Niin ja se piti vielä lisätä että odottavan aika on kyllä pitkä! Meilläkin meni kauan kun etsittiin kasvattajia ja pohdittiin kissakaverin hankintaa Topsille. Kun otettiin Pikkiksen kasvattajaan, Lumikissan kissalaan yhteyttä, niin juuri sopivasti heille oli pentue tulossa. Ja kun ensi kertaa vierailtiin heillä niin Pikkis ja sisaruksensa olivat vain pari päivää vanhoja!
Asuttiin sopivasti niin lähellä että päästiin pentuaikana vierailemaan useaan otteeseen, ja tutustumaan kunnolla Pikkikseen (ja talon muihinkin kissoihin siinä samalla) ennen luovutusikää. Se hieman auttoi tuohon odottamiseen, mutta kyllä ne oli pitkiä kuukausia! 

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
http://www.parfumo.net/petition/index.html
tämmösen vetoomuksen löysin, käykääpäs kuittaamassa etteivät muuttais noita tuoksuja nyt ihan mahottomiin.
tämmösen vetoomuksen löysin, käykääpäs kuittaamassa etteivät muuttais noita tuoksuja nyt ihan mahottomiin.
Thougts begome things... choose the good ones!
- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Maalaiskoira hoitolapsena taajama-asunnossa on näemmä molemmille osapuolille opettavainen kokemus. Tuota ulos vinkumisen määrää, kun olisi niin paljon kaikkea uutta kiinnostavaa haisteltavaa ja katseltavaa siellä...
- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Meilläkin aloitettiin pentumietinnät heti Bean poismenon jälkeen. Ja kyllä tuntui odottavan aika pitkältä! Mutta kannatti, nyt meillä on söpöilymittari mennyt ihan lopullisesti rikki ja eletään pysyvässä cute overload tilassa näiden kahden hurmurin kanssa (vaikka aina välillä vieläkin vierähtää kyynel vanhan rakkaan muistolle
)

Oh deer.
- Saila
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/
On kuulemma paketti tullut perille. Itse olen tällä hetkellä lasten kanssa mummolassa. Parin päivän päästä pääseekin sitten tuota tarkemmin tutkailemaan.Njaalgahaisyeini kirjoitti: Toivottavasti Sailan ja calypson paketit ovat saapuneet määränpäähänsä!

Näyttää uhkaavasti siltä, että mulla jää käyttämättä ALZD:n syntymäpäiväalekoodi. Mietin vähän, että jos olisin tilannut sen Maitre parfumeur et gantierin minipullosarjan, mutta on ollut niin paljon muita hankintoja, että jää ehkä pois...
-
Jaakiem, käytä nyt se pois ja kiristele sit vyötä ja lompakonnyöriä seuraavat kuukaudet. Synttäreitä pitää juhlia!
Mulla täyttyi 6 viikkoa ilman röökiä eilen! En tainnut muistaa juhlistaa kyllä :) Ai niin ja Kamicha -- ihanat kisut <3
Mulla täyttyi 6 viikkoa ilman röökiä eilen! En tainnut muistaa juhlistaa kyllä :) Ai niin ja Kamicha -- ihanat kisut <3