Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Kevään Tuoksutapaaminen!!
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Kevään Tuoksutapaaminen!!
Miekin olin vähän haaveillut Helsingin reissua, mutta näköjään olen jälleen töissä ko. viikonloppuna.
Voi rakkaat muruset, mä en usko että maltan lähteä, koska se meidän pentu tulee meille tuon viikonlopun lauantaina. Olen kovasti odottanut, että pääsisin näkemään vanhoja tuttuja (ikävä!) sekä uusia, mutta vieläkin enemmän taidan odottaa meidän uutta vauvelia 

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Voi itku. En pääse tuleen.
Thougts begome things... choose the good ones!
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Melkoista haipakkaa on tuo viikonloppu, mutta tulen silti :)
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Ilmoittautuneita ainakin Sumukorento, Kamicha, Syysviiru, Calypso, Eeni ja sitten ainakin neljä muuta nimimerkitöntä. Varmaan joku unohtui. Teen tässä iltapäivällä vähän työasioita ja palaan vielä sitten tuoksutapaamisen puffaamisen pariin.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Muistakaa sitten ottaa omat suosikkituoksunne mukaan tuoksutapaamiseen. :) Calypso, laitatko vielä sähköpostia osoitteeseen [email protected], niin saat kutsun.
Vielä mahtuu mukaan, olette kaikki tervetulleita. :)
Vielä mahtuu mukaan, olette kaikki tervetulleita. :)
Monsieur Christian Aigu,
Laitoin sähköpostia.
Tässähän tulee valinnanvaikeus että mitä tuoksuja ottaisin mukaan.. Suosikkeja on niin monia ja joka lähtöön!

Tässähän tulee valinnanvaikeus että mitä tuoksuja ottaisin mukaan.. Suosikkeja on niin monia ja joka lähtöön!

-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Ja katselkaa läpi mun had-lista fragranticassa, ovat myynnissä kaikki, ja voin ottaa mukaaani, jos joku kiinnostaa, niin pääsette nuuhkimaan :)
Mun mielestä tuossa listassa oli kaikenlaista kiinnostavaa. Kuten Bal a Versailles, joka mullakin on ja tietenkin nuo Goutalit...
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Olen töissä, joten en pääse. Mutta ehkä vielä joskus.
Crouching tiger, hidden flacon
-
Kiitos kutsusta! Olisi ollut kiva tulla mukaan treffeille, mutta olen tuolloin lapsen harrastuksissa kuskina. Osuu niin päällekäin, että en ehdi tuoksuilemaan.
Mulla onkin ollut vähän tuoksuharrastuksessa taukoa, olen käytellyt vaan muutamaa tuoksua enkä ole paneutunut uusiin juttuihin vähään aikaan. Mutta kyllä se harrastus tästä taas vireytyy omalla ajallaan
ja palailen palstallekin varmaan jossain vaiheessa taas vähän aktiivisemmin.
Pitäkää hauskaa
Mulla onkin ollut vähän tuoksuharrastuksessa taukoa, olen käytellyt vaan muutamaa tuoksua enkä ole paneutunut uusiin juttuihin vähään aikaan. Mutta kyllä se harrastus tästä taas vireytyy omalla ajallaan

Pitäkää hauskaa

Mulla olisi ehdotus tapaamiseen tulijoille.
Arvosteluissa ja hakuteoksissa ei yleensä tehdä eroa Guerlainin klassikoiden eri konsentraatioiden välillä, vaikka todellisuudessa niiden EdP:t ja EdT:t ovat melkein eri tuoksuja. Sen havaitsin taas tänään nuuhkaistessani tavaratalossa Mitsouko EdT:ta.
Mitä jos tuotaisiin tapaamiseen omat Guerlain-klassikkomme vertailtaviksi? Eri konsentraatioita pääsee näillä leveysasteilla harvoin vertaamaan. Täältä lähtisi nuuhkintaan L'Heure Bleue EdP ja Shalimar EdP.
Arvosteluissa ja hakuteoksissa ei yleensä tehdä eroa Guerlainin klassikoiden eri konsentraatioiden välillä, vaikka todellisuudessa niiden EdP:t ja EdT:t ovat melkein eri tuoksuja. Sen havaitsin taas tänään nuuhkaistessani tavaratalossa Mitsouko EdT:ta.
Mitä jos tuotaisiin tapaamiseen omat Guerlain-klassikkomme vertailtaviksi? Eri konsentraatioita pääsee näillä leveysasteilla harvoin vertaamaan. Täältä lähtisi nuuhkintaan L'Heure Bleue EdP ja Shalimar EdP.
Kuulostaa hyvältä idealta!
Minulla ei tosin ole noita klassikoiksi laskettavia Guerlaineja yhtäkään, mutta mieluusti minäkin silti niitä haistelen.