Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Mitä haistelet tänään?
Meksikoputkessa edelleen. Eli ei mitään uutta.
Pitkän ja mukavasti ramaisevan lenkin + kuuman suihkun jälkeen YSL Pour Homme. (Heritage Collection, näytteestä)
Kiva huomata, että tätä ei ole lainkaan pilattu reformulaatiolla. Liekö reformulaatiosta edes tarpeen puhua; niin paljon tämä alkuperäistä muistuttaa.
Uijuijui. Muistoja, muistoja...
Muistan sen kuin eilisenpäivän: vähän yli 10 v. sitten olimme tyttöystäväni kanssa kaupungilla, ja päädyimme paikalliseen kemppariin (R.I.P.). Olin vasta aloittelemassa innostustani tuoksuihin, ja innokkaana suihkuttelin eri tuoksuja pahviliuskoille.
Menimme sitten läheiseen baariin juomaan iltapäiväteet, ja kaivoin harmaan poplarini taskuista pahvinpalat. YSL PH ryösti huomioni täysin. En edes muista mitä muita tuoksuja miulla oli.
Päivä jolloin tajusin, että on tuoksuja, ja että on t-u-o-k-s-u-j-a. Kaikista maailman paikoista, Vuoksenvahdin pehmeällä kulmasohvalla tämän oivalsin. : - )
Semmoinen tuoksu jolla on ainainen paikka sydämessäni. Ylellinen, ultratyylikäs maskuliini. Virtuaalisesti ajatellen tämä on sametinpehmeään sammaleeseen käärityt tuoreet ja puolitetut sitruunat. Isossa Metsässä.
Kiva huomata, että tätä ei ole lainkaan pilattu reformulaatiolla. Liekö reformulaatiosta edes tarpeen puhua; niin paljon tämä alkuperäistä muistuttaa.
Uijuijui. Muistoja, muistoja...
Muistan sen kuin eilisenpäivän: vähän yli 10 v. sitten olimme tyttöystäväni kanssa kaupungilla, ja päädyimme paikalliseen kemppariin (R.I.P.). Olin vasta aloittelemassa innostustani tuoksuihin, ja innokkaana suihkuttelin eri tuoksuja pahviliuskoille.
Menimme sitten läheiseen baariin juomaan iltapäiväteet, ja kaivoin harmaan poplarini taskuista pahvinpalat. YSL PH ryösti huomioni täysin. En edes muista mitä muita tuoksuja miulla oli.
Päivä jolloin tajusin, että on tuoksuja, ja että on t-u-o-k-s-u-j-a. Kaikista maailman paikoista, Vuoksenvahdin pehmeällä kulmasohvalla tämän oivalsin. : - )
Semmoinen tuoksu jolla on ainainen paikka sydämessäni. Ylellinen, ultratyylikäs maskuliini. Virtuaalisesti ajatellen tämä on sametinpehmeään sammaleeseen käärityt tuoreet ja puolitetut sitruunat. Isossa Metsässä.
Just.Gogol kirjoitti: Eli ei mitään uutta.
-
- Tuoksuni: Fragranticassa ajantasainen lista samalla nimimerkillä
Rakastan: savua, suitsuketta, pihkaa, puuta, hunajaa, kanelia, kardemummaa, lanventelia, ruusua, kuivattuja hedelmiä, vetiveriä, lakritsia
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia - Ostoslista: Annick Goutal: Sables
Le Labo: Rose 31
Lalique: Encre Noire
Tom Ford: Noir de Noir
Armani Prive: Rose D'Araibie
Armani Prive: Cuir Amethyste
Chanel: Pour Monsieur - Paikkakunta: Espoo
Kamilta hankkimani SL Fleurs d'Oranger on tuoksuttelussa ollut eilisestä saakka. Kesto on minulla valitettavan huono, mutta ehkä kankaan hajustaminen toimii paremmin. Ensimmäisellä kierroksella sen kanssa olin koirien kanssa kävelyllä ja se tuntui aivan erityisen sopimattomalta tuulipuvun kanssa. Tuntui kuin takanani olisi kulkenut jäätävästi paheksuva Hitchcock-blondi. Sittemmin korjasin erheeni, sonnustauduin trenssiin ja huulipunaan ja heittäydyin uusintaan. Tuoksussa on herkullisen hento vihertävä vivahde, kuin aavistus päärynää mutta ei sittenkään ihan. Se myös lämpenee iholla miellyttävän, ihomaisen likaiseksi, mutta on tämä minun tyypillisen mukavuusalueeni ulkopuolella. Äsken paritin sen iltani iloksi Daim Blondin kanssa ja tämähän toimii, DB taittaa pahimman femme-viban ja tuo karhealla aprikosillaan rakennetta.
Mies tuoksuu vieressä Arabieltä ja sekin tuntuu sointuvan hämmentävän hyvin. Onko tämä kerrostamisen uusi yllättäjä?
Mies tuoksuu vieressä Arabieltä ja sekin tuntuu sointuvan hämmentävän hyvin. Onko tämä kerrostamisen uusi yllättäjä?
Raitoja käpälään!
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Kiitos Gogol tästä kommentista. Taisit juuri säästää minut modernin edp:n hankinnaltaGogol kirjoitti:Junnailen Shalimar Mexiquen kanssa. Kokeilin matkoillani Shalimar EDP:n mutta se on kyllä nykyisellään aika kalpeaa tavaraa ja katoaa iholta parissa tunnissa.

Itse suihkiin juuri äskön saunan päätteksi Shalimar vintage edt:ä ja jestas että tämä kyllä on ihana !

Thougts begome things... choose the good ones!
Voi Gogol sun kanssa! Olet puuduttanut nenäsi tosi kovilla aineilla. Mun Shalimar EdP on niin tujua, että voin käyttää sitä vain talvipimeällä, hikilenkin ja kylvyn jälkeen. Ja sitten se onkin maukasta
Kosmos, jos haluat, voin tehdä sulle näytteen.
Täällä kylmässä mennään vuoroin CdG:n Ouarzazaten ja Blue Encensin voimin.

Täällä kylmässä mennään vuoroin CdG:n Ouarzazaten ja Blue Encensin voimin.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Mulla aamusta ei mitään työharjoittelun vuoksi. Iltaan bond no9 central park west
Thougts begome things... choose the good ones!
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Tuo on mulla vieras vetiver, vaikka kovasti kehuttu onkin.tigrushka kirjoitti:Saunan päälle Carvenin Vétiveriä
- finanna
- Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.
Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut. - Ostoslista: Stoned.
Uutta ihmisenalkua, omana tuoksuna hiuksista Lushin Vanillary-hoitoaine. Kaikki muu on tänään liikaa 

- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Tämäkin oli niitä "kymmenellä punnalla nettikaupasta" -löytöjä. Paras "unilääkevetiver", uskomattoman rentouttava. Olen joskus jopa suihkauttanut tätä nenäliinaan, jota pidän tyynyn vieressä.Jaakiem kirjoitti:Tuo on mulla vieras vetiver, vaikka kovasti kehuttu onkin.tigrushka kirjoitti:Saunan päälle Carvenin Vétiveriä

Crouching tiger, hidden flacon
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Le male.
Kesänkaipuuseen JLon Miami Glow useina viime päivinä, ja välillä D&G The One Gold joka on aikas ihana näin lämpimämmillä säillä.
Tänään kun Tampereella on jo toista päivää sateista ja ankeahkoa, nostin kesäloitsut seuraavalle levelille ja kaivoin esiin Yrkän Monoï Eau des Vahinesin, ja todellakin yliannostelin sitä. Tuntuu harmaa siivouspäivä heti paljon aurinkoisemmalta, ainakin noin henkisellä tasolla!

Tänään kun Tampereella on jo toista päivää sateista ja ankeahkoa, nostin kesäloitsut seuraavalle levelille ja kaivoin esiin Yrkän Monoï Eau des Vahinesin, ja todellakin yliannostelin sitä. Tuntuu harmaa siivouspäivä heti paljon aurinkoisemmalta, ainakin noin henkisellä tasolla!

-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Nyt riittää makeus ja lämpö! Ulkona alkaa jo olla hikistä joten kaapista päälle vastaprässätty paita ja ranteelle Eau du Sudia.
Parsan ja mansikoitten aika...
Parsan ja mansikoitten aika...
Helmiä sioille..toxu kirjoitti:ElDOn Tom f Finland. (Kiitos taas, Jaakiem.)
Idea: kerätään kolehti, ja lähetetään pullollinen tomppeli-Hakkaraiselle! Asiaan kuuluvien postimerkkien kera, tietenkin!

Minun kuivalla, viileällä ja huonosti tuoksuja pitävällä iholla Shalimar Parfum Initial kyllä pysyy ja pysyy. Ei se tymäkkä ole, mutta en luonnehtisi siltikään haaleaksi tai nopeasti katoavaksi, päin vastoin! Toisinaan kun olen töihin tuota laittanut, on jopa tuntunut että onkohan se siihen ympäristöön liikaa? Ja työskentelen tällä hetkellä paikassa jossa tuskin mikään on liikaa! (jos ei tuoksussa kuitenkaan aivan kylve..)Gogol kirjoitti:Junnailen Shalimar Mexiquen kanssa. Kokeilin matkoillani Shalimar EDP:n mutta se on kyllä nykyisellään aika kalpeaa tavaraa ja katoaa iholta parissa tunnissa. Nää oodit vastaa paremmin mun jytyä kasarimuistikuvaani, vaikka nekin ovat vain 4-6 tunnin kestoisia. Sinitupsuinen Shalimar Parfum Initial jota kokeilin vertailun vuoksi oli mun ihollani myös jotekin haalea ja nopeasti katoava. Helsinki-Vantaan tax free shopeissa oli muista Guerlaineista ilahduttavan auliisti extrait-vahvuutta (pienet sokeripalapullot) mutta Shalimarista en sitä spotannut.
Ja nyt tuntuu olevan trendikästä tarjota tuoksuliuskojen sijaan kangaslappuja joille voi spreijata parfyymiä - ainakin YSL ja Guerlain tarjoavat näitä, Petit Robe Noirin niskalappuja ja luksuspuotien käärenarujen tyyppistä keinosilkkinauhaa.

Olen törmännyt ainakin Guerlainin La Petit Robe Noirin kangaslapputestereihin, mielestäni aika kiva idea ja olikin pakko napata tuollainen mukaan vaikka se minulle tuttu tuoksu onkin. Tuo kangaslappu oli tehty samoin kuten vaatteisiin ommeltavat merkki- ja kokolaput.