Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista. Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista. Pidän eläimellisistä tuoksuista. Vihreys tuoksuissa kiehtoo. Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja: Chanel No. 19 ja No. 5 Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage. Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk. Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus. The Different Companyn Divine Bergamote. Caronin Yatagan ja Farnesiana. Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi. Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga. Jean Desprezin Bal a Versailles. MPG:n Eau de Iles. Aedes de Venustas EDP. Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca. histoires de Parfumsin Defile New York.
Yritettiin aamulla käydä Ninfan puutarhoissa joista Ninfeo Mio on saanut nimensä, mutta sinne oli niin pitkä autojono että luovutettiin. Syötiin sen sijaan mustekalaa ja meriahventa kosteansuolaisessa merituulessa rantaravintolassa Anziossa kirpeänkepeän Castelli Romani -viinin kanssa. Meri oli tänään syvän turkoosi, sitä uskomatonta uima-allaskaakelien väriä. Pitkä ajelu kuumana päivänä, kaikkia väsyttää...
Suhtaudun suurella varauksella tai välttelen: vaniljaa, karamellia jne jälkiruokatuoksuja, tuberoosaa, santelia
Ostoslista: Annick Goutal: Sables Le Labo: Rose 31 Lalique: Encre Noire Tom Ford: Noir de Noir Armani Prive: Rose D'Araibie Armani Prive: Cuir Amethyste Chanel: Pour Monsieur
Päivä auringossa meni L'Occitanen Verbenalla, aurinkoisella mutta katoavalla herkullisella sitrussorbetilla. Nyt iski hirmuinen himo kuivattuihin, karamellisoituneisiin hedelmiin ja kaivoin Lutensin vahanäytteet esiin. Toisella ranteella lämpiämässä Bois et Fruits ja toisella Vetiver Oriental, jonka valitsin..because. Ainakin vahaversio Vetiver Orientalista on yllätys, tämähän on "suklaan" tuoksuinen pyyhekumi! Makeaa...eh...yök? Missä synkkyys, missä juureva vihreys ja öinen nummi?
Bois et Fruits vahanäytteestä on kovin hentoinen, mutta nenässäni tanssii kullankeltaisia, herkullisen oransseja ja hehkuvan punaisia, sokerissa pyöriteltyjä läpikuultavia karamellisoituja hedelmänpaloja. Onko tämä livenä isompi, enemmän oomph?
Eisenberg Back to Paris on kivan helppo lievässä tuoksukrapulassa (kiitos vain näytteestä). Tällainen perus teininraikastin, myskiä, vanilliinisokeria ja ripaus mausteita ja patsulia. Kesä on huoleton
Viikonloppu meni sketsejä harjoitellessa ja improvisaatiotreeneissä ja nyt tajuan ns. raikkaiden sitrusten vetovoiman. Moschinon I Love Love tuoksui ja tuntui niiiiiin hyvältä hyvin ansaitun suihkun jälkeen
Tänään haistelen Aigun uutta prototyyppiä, Calypsoa. Tällaisessa ihanan lämpimässä 28 asteen hellesäässä tämä on paljon puuterisempi, ja iholla muutenkin lämpimämpi kuin eilen. Kaiken kaikkiaan aivan fantastinen tuoksu, eikä vähiten nimensä vuoksi!
Kosmoskukka kirjoitti:Tänään Guerlainin Terracotta le Parfum
Muutes, tuossa joskus miettiin tuota Montalen Tiara tuoksua, en ostanut sitä silloin miettiessäni.. nyt tiedän miksi.. koska parempaa oli tulollaan. Tässä Terracotta le Parfumissa tiara on tosi ihanan pehmeä ja suljuu hyvin muihin tuoksu nuotteihin sekaan. Ei oo mitenkään liian ällö makea. Ehkä mää tykkään tästä myös sillä kun mukana on näitä valkokukkia, jasmiinia ja appiskankukkaa. Kookos näyttäytyy mun iholla ehkä ihan hitusen verran. Aivan valtavan ihana kokonaisuus! Nam!!
Hienoa, että löytyi ihana kesätuoksu!
Mulla tänään Houbigantin Orangers en Fleurs. Täytyi saada suihkautella kunnolla aurinkoon ja vapaapäivään. Oletko Kosmoskukka tätä jo kokeillut?
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
Mulle tuli tänään yllättäen vapaapäivä, ja olen puutarhatöiden lomassa tuoksunut aika vahvasti, Aigun Lisette vasemmassa ranteessa, Malabah oikeassa, Aleksandr selässä, eikö se näin kuulukin tuoksuja käyttää? Olen myös haistellut paperilta PPP.n Roots-tuoksua, jonka haluan jo nyt, todella kaunis kuivanviileä.
Kosmoskukka kirjoitti:Tänään Guerlainin Terracotta le Parfum
Muutes, tuossa joskus miettiin tuota Montalen Tiara tuoksua, en ostanut sitä silloin miettiessäni.. nyt tiedän miksi.. koska parempaa oli tulollaan. Tässä Terracotta le Parfumissa tiara on tosi ihanan pehmeä ja suljuu hyvin muihin tuoksu nuotteihin sekaan. Ei oo mitenkään liian ällö makea. Ehkä mää tykkään tästä myös sillä kun mukana on näitä valkokukkia, jasmiinia ja appiskankukkaa. Kookos näyttäytyy mun iholla ehkä ihan hitusen verran. Aivan valtavan ihana kokonaisuus! Nam!!
Hienoa, että löytyi ihana kesätuoksu!
Mulla tänään Houbigantin Orangers en Fleurs. Täytyi saada suihkautella kunnolla aurinkoon ja vapaapäivään. Oletko Kosmoskukka tätä jo kokeillut?
En Anna vielä kunnolla ennen tätä aamua. Mutta oijoi! Onhan tämäkin appelsiininkukkien aatelia. Mää kun jo kerkesin vähän ajatella että ehkä mulla on appiskankukka tuoksuja jo jonkun verran, mutta tämä on todella upea, jotenkin mixattu hyvin jonkun muunkin kukkaisuuden kera, mitä nyt heti en saa kiinni. Upea on tämäkin. On sulla Anna vaan hyvä tuoksumaku