Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Mitä haistelet tänään?
Hadrien edp tuli heti aamusta. Pullo metallikylkineen on kyllä hieno. Se on peräisin Fragrancex:stä, jos joku on kiinnostunut.
Tuoksusta en osaa vielä ensihetkien perusteella sanoa. Se ei ole kauhean erilainen edt:stä, ei vaikka niin keskusteluissa väitetään.
Tykkään eniten uudesta edt-versiosta, jossa on eniten ylangia. Vähiten tykkään vanhasta edt:stä. Johtuu varmaan siitä, että siitä on ehkä sitrusöljyt kärsineet ja jäljelle on jäänyt terävää sitrusta, aldehydejä ja lopussa ehkä patsulia. Tuo edp on noiden kahden välistä. Vanhaa edt:tä rikkaampi ja uutta vihreämpi.
Olisiko edp-versio(i)lla testattu versiointia edt:n reformulaatiota varten?
Goutalin tuoksujen vanhat ja uudet versiot eroavat toisistaan kyllä merkittävästi.
Edt. Kyllä tämä näyttää muuttuvan selvästi vihreämmäksi ja myskisemmäksi.
Tuoksusta en osaa vielä ensihetkien perusteella sanoa. Se ei ole kauhean erilainen edt:stä, ei vaikka niin keskusteluissa väitetään.
Tykkään eniten uudesta edt-versiosta, jossa on eniten ylangia. Vähiten tykkään vanhasta edt:stä. Johtuu varmaan siitä, että siitä on ehkä sitrusöljyt kärsineet ja jäljelle on jäänyt terävää sitrusta, aldehydejä ja lopussa ehkä patsulia. Tuo edp on noiden kahden välistä. Vanhaa edt:tä rikkaampi ja uutta vihreämpi.
Olisiko edp-versio(i)lla testattu versiointia edt:n reformulaatiota varten?
Goutalin tuoksujen vanhat ja uudet versiot eroavat toisistaan kyllä merkittävästi.
Edt. Kyllä tämä näyttää muuttuvan selvästi vihreämmäksi ja myskisemmäksi.
Viimeksi muokannut Jaakiem, 20 Touko 2014, 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heh, kiitos Kosmoskukka
Mulla tänään pitkästä aikaa Jardins de Bagatelle, edt töihin.

Mulla tänään pitkästä aikaa Jardins de Bagatelle, edt töihin.
-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/230162/
Tänään yliannostelen Chamadea
Erinomainen tuoksutreffiostos oli tämä.

CK:n One.
Täytyy tunnustaa etten ole tähän kulttituoksuun ennen kummemmin tutustunutkaan.
Tykkään kovasti. Raikkaat kevyet kesätuoksut on sellaisia joista mun on vaikea löytää todella mieluisia. Joko haihtuvat heti, tai muuttuvat iholla epämieluisiksi. Tämä ajaa asiansa oikein hyvin.
Ja kestää mun iholla (joka on juoppo ja imaisee monet tuoksut sisäänsä tosi nopeasti) pitkään muuttumattomana.
Mulla on vajaa pullo, ja voipa jopa olla että tämä tulee suihkittua loppuun tämän kesän aikana
Tykkään kovasti. Raikkaat kevyet kesätuoksut on sellaisia joista mun on vaikea löytää todella mieluisia. Joko haihtuvat heti, tai muuttuvat iholla epämieluisiksi. Tämä ajaa asiansa oikein hyvin.
Ja kestää mun iholla (joka on juoppo ja imaisee monet tuoksut sisäänsä tosi nopeasti) pitkään muuttumattomana.
Mulla on vajaa pullo, ja voipa jopa olla että tämä tulee suihkittua loppuun tämän kesän aikana

- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Huomennakin Krizia moods uomo,vähän hapan patchouli,lievästi hedelmäinen,muheva,kermainen 

Taidat olla sitten minua nuorempi. One haisi joka paikassa 90-luvulla.Beata kirjoitti:CK:n One.
Penhaligonsilla on muuten yksi tuoksu, joka muistuttaa mielestäni tuota.
Törmäsin tänään lenkillä, ensi kertaa tänä keväänä/kesänä, huumaavasti tuoksuvaan tuomeen, ja totta kai sitä piti jäädä nuuhkimaan. Ohhohhoijakkaa mikä tuoksu! Eräs parhaista tuoksuista mitä tämä pirun pallo päällään kantaa!
Tuomen hiukan eläimellisestä, hunajaisesta tuoksusta tulee aina mieleen kaikkien aikojen ensimmäinen Lutens tuoksu minkä hankin; Miel de Bois. Saunan jälkeen sitä siis. Vaimokkeen ällötyksestä mie vitut viis. Kohta se jo karjuu, että ei tätä please, tuo tuoksuu ihan siltä kuin yrjöää bees.
Tuomen hiukan eläimellisestä, hunajaisesta tuoksusta tulee aina mieleen kaikkien aikojen ensimmäinen Lutens tuoksu minkä hankin; Miel de Bois. Saunan jälkeen sitä siis. Vaimokkeen ällötyksestä mie vitut viis. Kohta se jo karjuu, että ei tätä please, tuo tuoksuu ihan siltä kuin yrjöää bees.
Jaakiem:
Mä olen 40-vee ja muistan oikein hyvin kun One lanseerattiin. Mainoskuvia oli naistenlehdet täynnä ja tuoksusta kirjoiteltiin paljon. Luultavasti pullo olisi eksynyt mulle, jos sitä olisi ollut täällä meidän kaupungista saatavilla. Toiseen kaupunkiin en viitsinyt lähteä.
Nyt sitten kun sain tuon pullon käsiini ja tuoksuttelin, niin tulihan siitä heti se olo että "aaa tämä, niinpä tietenkin". Eli on tullut tämä useasti haistettua vähän siellä täällä, mutta en tiennyt että se on One.
Ja ennen ei ole tullut omalle iholle koskaan testattua.
Yllätyin kuinka paljon pidän siitä, erittäin hyvin mulle sopiva tuoksu kesään
Juuri tuo yllättävä kestävyys ja se ettei tuoksu muutu, vaan pysyy raikkaana.
Mä olen 40-vee ja muistan oikein hyvin kun One lanseerattiin. Mainoskuvia oli naistenlehdet täynnä ja tuoksusta kirjoiteltiin paljon. Luultavasti pullo olisi eksynyt mulle, jos sitä olisi ollut täällä meidän kaupungista saatavilla. Toiseen kaupunkiin en viitsinyt lähteä.
Nyt sitten kun sain tuon pullon käsiini ja tuoksuttelin, niin tulihan siitä heti se olo että "aaa tämä, niinpä tietenkin". Eli on tullut tämä useasti haistettua vähän siellä täällä, mutta en tiennyt että se on One.
Ja ennen ei ole tullut omalle iholle koskaan testattua.
Yllätyin kuinka paljon pidän siitä, erittäin hyvin mulle sopiva tuoksu kesään

Juuri tuo yllättävä kestävyys ja se ettei tuoksu muutu, vaan pysyy raikkaana.
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Encre Noirea, tämäkin osoittautui oivaksi "unilääkevetiveriksi" 

Crouching tiger, hidden flacon
- finanna
- Tuoksuni: Oriental-gourmand-chypre-floriental-fanaatikko. Pulloarkisto löytyy fragaranticasta ja Parfumosta samalla nimimerkillä. Lempparilinjat Lutens, Mugler, Malle ja vanha Guerlain.
Suosikkinuotit: syreeni, liljat, vanilja, pihka, heliotrooppi, syreeni, lämpimät mausteet.
Ei toimi: greippi ja kielo, vetiset raikkaat tuoksut. - Ostoslista: Stoned.
Vihdoinkin ehdin testaamaan sokko-ostos Terracottaa ja tämä on kyllä minulle mielekkäin Guerlainin uusi julkaisu pitkään aikaan. Tuoksuu kesälle, tässä yhdistyvät Datura Noirin, Mayotten ja Monoi-öljyn parhaat puolet
pitääkin kaivaa huomiseksi Datura Noir esiin.

-
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/230162/
Sa Majeste La Rose. Tämän kanssa kelpaa kompuroida läpi hieman haastavan päivän.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Tuoksutreffien jäljiltä siivoan tuoksukaappiani ja laatikoita, samplepussukoita- ja nyssyköitä. Melkoinen sekasorto
Kaapista löytyi jo poistolistalle laittamani Caron Aimez-Moi alkuperäismuodossaan, sitä siis. Alku on kyllä melkoinen hyttysmyrkky, drydownia odotellessa.

Envy lähtee mun kanssa hammaslääkäriin (
) pienenä tippana. Ettei hoitaja kärsi. Tuo on kyllä sellainen vihreän raikas, kukkainen ja pirtsakka tuoksu johon olen täysin koukuttunut.
Mun budjettiin oli hintava (30 ml/n.54 € posteineen) mutta sen väärti kyllä. Toivon ettei se koskaan lopu
Ja pullokin herättää halun hiplailuun.

Mun budjettiin oli hintava (30 ml/n.54 € posteineen) mutta sen väärti kyllä. Toivon ettei se koskaan lopu

Ja pullokin herättää halun hiplailuun.
Päivällä oli edelleen monelle ah niin ristiriitainen Miel de Bois, ja nyt illalla ihana Fumerie Turque. Kaksi suihkausta kaljamahaan, suihkaus kaksoisleukaan, suihkaus tai kaksi myös kaljuuntuneeseen pääkoppaan. Yksi jaettu ruipeloisiin kämmenselkiin.
Lähtisitkö tämän myötä kanssani treffeille?
Lähtisitkö tämän myötä kanssani treffeille?
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Balenciaga pour homme huomiseen