Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Mitä haistelet tänään?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Re: Mitä haistelet tänään?
no, aurinko sentään on tullut esiin ja asteita sen 11. Taidan suihkia Versacen Bright Crystallia 

Thougts begome things... choose the good ones!
- pihlaja
- Tuoksuni: Suosikkeja:
- 1725 Casanova (Histoires de Parfums)
- L'Heure Bleue (Guerlain)
- L'Eau par Kenzo eau Indigo (Kenzo)
- Versense (Versace)
- Ambre Narguile (Hermes)
- Zen Secret Bloom (Shiseido)
- 01 Sunda (Odin NY)
- 1969 Parfum de Revolte (Histoires de Parfums) - Paikkakunta: Jyväskylä
Viikonloppuna oli eka kerta varmaan lähemmäs kuukauteen, kun tuoksua käytin. Eikä mennyt sekään kerta ihan putkeen, kun testasin pitkästä aikaa Histoiresin 1969:ää.
Sitä siis valahti vialista vähän reippaammin ranteelle, ja pubin pöydässä hyvä ystävä tuumasikin ensin toiselle seurueessa olleelle, että hänen syömänsä mynthonitko lemuavat, johon mie, että kyse taitaa olla kyllä miun testaamasta hajuvedestä. Pienen ranteidenhaistelusession päätteeksi ystävä tuumasi, että "kaikella rakkaudella [pihlaja], mutta nyt on kyllä aika erikoinen hajuvesi".

- Kosmoskukka
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Kuulostaa kehulta... sovitaan, että oli kehu.pihlaja kirjoitti:Pienen ranteidenhaistelusession päätteeksi ystävä tuumasi, että "kaikella rakkaudella [pihlaja], mutta nyt on kyllä aika erikoinen hajuvesi".
Mä haisen tänään jokseenkin likaisilta myskeiltä, mikä on tietenkin kivaa. Sekakäyttäjän ongelma on vain, että en oikein osaa sanoa, mistä nuo myskit ovat jääneet iholle.
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Pihlaja, on se kehu
Mulla tänään Gucci homme 2.

- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Potionilla myös huomiseen.
Acqua Allegoria Limon Verde. Ihastuttava.
- Kosmoskukka
toinen päivä täällä bright crystalin parissa
YSL pour homme. Nautiskellut illan mittaan puisesta sammaleesta ja patsulista.
-
Joo minä kyselin! Tuota vois joskus testata. Olen ollut Ruotsissa ja mukana pelkkää Alienia, eikä edes haittaa. Putki jatkuu...Kosmoskukka kirjoitti:Montalen Chypre-Fruité. Joku kyseli minkälainen chypre tämä on, jaa-a, en taida osata tätä kovin hyvin kuvailla,... kumpaakin ihana sekoitus chypreä ja fruittiatämä on aikasta jännä tuoksu, erikoinen, hmm. Oliko se Njaalga joka tätä tiedusteli? Jos oli, uskon että tykkäisit tästä.
Pirskahteleva jokseenkin on tämä tuoksu.
Green irish tweediä. En edes tiennyt, että mulla on näyte tästä. Joltakin olen sen saanut.
Haisee lähinnä orvokinlehdeltä. En haista iiristä tai ambergrisiä.
Löysin näytelaatikkoa penkoessani myös näytteen Tauerin extreme-suitsukkeesta. Sitä sitten juhannukseksi
Haisee lähinnä orvokinlehdeltä. En haista iiristä tai ambergrisiä.
Löysin näytelaatikkoa penkoessani myös näytteen Tauerin extreme-suitsukkeesta. Sitä sitten juhannukseksi

-
Body Kourosta. ikään kuin juhannuksen kunniaksi
-
- Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan.
suosikkituoksujani:
Moschino: Couture
Balmain: Balmain de Balmain
Balenciaga: Paris
Le Labo: Chant de Bois
L'occitane: Notre Flore Iris - Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde
2. Serge Lutens: Chergui
3. Serge Lutens: Bois de Violette
Fragonard Belle de Soleil. Hassua, miten moni luonnehtii tätä Fragranticassa unisex-tuoksuksi, vaikka musta tää on naisellisin tuoksu jonka omistan
Kesäisen aurinkoinen ja hyväntuulinen frangipani-pläjäys, jota vetiver ripauksen suitsee. Kesto mitä mainioin, aamulla 2 suihkausta, ja vieläkin tuoksuu vahvasti.

- Kosmoskukka
Mulla taas ollut tänään Fragonardin Belle d`Avril
- christian777
- Tuoksuni: Alati muuttuva kokoelma.
- Ostoslista: Kaikkia hyviä:):)
Potion myös juhannus aattoon :)