Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Alennuskoodit ja alennusmyynnit

Tänne tuoksunettikauppojen ketjut. Ostoskokemukset, pakkauskuvat, tiedot tarjouksista, alennuskoodeista ym.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Jaakiem

Re: Alennuskoodit ja alennusmyynnit

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

tigrushka kirjoitti:Uskomaton alehinta kyllä Passage d'Enferillä! Piti katsoa kahdesti ja tsekata varmuudeksi vielä pullokoko. Mutta en ostanut, koska sitä löytyy jo kaapista. Sen sijaan nappasin Piment Brûlantin, jota minulla on entuudestaan vain pikkupikkupullonen, ja olen miettinyt 50ml:n pullon hankintaa jo pitkään.
Mitä mieltä muuten olet tarkemmin Piment brulantista?
Jaakiem

Ootteko tilanneet mistä L'Artisanin kaupasta? Mä olen tilannut aina Briteistä, kun se on tullut ensimmäisenä tarjolle. Tähän mennessä ovat myös toimittaneet.

Mielenkiintoista on kuitenkin, että eri maissa on eri hinnat ja valikoima. Ohjeissa lukee, että Eurooppaan pitäisi valita euro-kaupasta, mikä vaikuttaa vähän kalliimmalta. Aikaisempina vuosina ei eurokaupassa ole ollut alea ollenkaan.

Olisi jännä tietää, että pystyisikö tilaamaan Ranskan valikoimista. Ainakin kun katsoo tilaussivua, niin Suomi löytyisi alasvetovalikosta. Ranskassa olisi tarjolla esimerkiksi Mon numero 1, jota en ole nähnyt missään muualla. Ei sillä, että sitä haluaisin. Yhdysvalloissa on esimerkiksi myyty joululta jääneitä lahjapakkauksia 29 dollarilla. Siihen kestäisi jo maksaa jonkinlaiset kuriirimaksut ja verot päälle.
tigrushka
Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n

Viesti Kirjoittaja tigrushka »

Jaakiem kirjoitti:
tigrushka kirjoitti:Uskomaton alehinta kyllä Passage d'Enferillä! Piti katsoa kahdesti ja tsekata varmuudeksi vielä pullokoko. Mutta en ostanut, koska sitä löytyy jo kaapista. Sen sijaan nappasin Piment Brûlantin, jota minulla on entuudestaan vain pikkupikkupullonen, ja olen miettinyt 50ml:n pullon hankintaa jo pitkään.
Mitä mieltä muuten olet tarkemmin Piment brulantista?
Ostin aikoinani sen Les Epices de la Passion -trion (kolme 15 ml:n pulloa), tykkäsin eniten Poivre Piquantista (tykkään edelleen) ja vähiten Piment Brûlantista. Mutta kun kerran taas päätin suihkauttaa hylättyä poloista, totesin että pidän siitä paljon ja itse asiassa enemmän kuin Safran Troublantista. Monet purnaavat paprikanuotista, minusta se tuoksuu enemmän tuoreelta chililtä kuin paprikalta. PB on lämmittävä ja sopivan suklainen olematta makea. Jorisen tästä varan lisää, kun saan pulloni.

Kannatti näköjään taas olla nopea, sillä kun illalla töiden jälkeen kävin L'Artisanin sivulla, aletuotteiden valikoima oli supistunut huimasti.
Crouching tiger, hidden flacon
Syysviiru

Viesti Kirjoittaja Syysviiru »

Minusta näyttää siltä, että Artsi luopuu 50 ml pakkauskoosta ja on laittanut niitä alennukseen.
Jaakiem

Joko teille on tullut alesta tilattuja pulloja?
tigrushka

Ei ole vielä näkynyt, veikkaan että menee (ainakin) ensi viikkoon.
Jaakiem

Epäilen, että ovatko edes aloittaneet niiden lähettämistä vielä. Eihän sillä muuten kiirettä, mutta on joskus vähän arpomista L'Artisanin alennusmyyntien kanssa, että saako sitä tuotetta vai ei, vai ovatko ne yllättäen sitten loppuneet kesken jossain vaiheessa.
Jaakiem

Veikkaan, että seuraava isompi ale on Escentualilta. Jos pitäisi arvata, niin voisi olla maanantaista lähtien pari viikkoa prosenttitarjouksella, vaikka 20 prossalla.
tigrushka

Jaakiem kirjoitti:Epäilen, että ovatko edes aloittaneet niiden lähettämistä vielä. Eihän sillä muuten kiirettä, mutta on joskus vähän arpomista L'Artisanin alennusmyyntien kanssa, että saako sitä tuotetta vai ei, vai ovatko ne yllättäen sitten loppuneet kesken jossain vaiheessa.
Juu, tässä riittää jännitettävää.
Jaakiem

tigrushka kirjoitti:
Jaakiem kirjoitti:Epäilen, että ovatko edes aloittaneet niiden lähettämistä vielä. Eihän sillä muuten kiirettä, mutta on joskus vähän arpomista L'Artisanin alennusmyyntien kanssa, että saako sitä tuotetta vai ei, vai ovatko ne yllättäen sitten loppuneet kesken jossain vaiheessa.
L'Artisan parfumeur peruutti juuri minun tilaukseni. Olin ehtinyt tilata jo ennen kuin mainostivat alen alkamista ja siitä huolimatta oli ehtinyt tuote loppua. Tarjosivat hyvitykseksi -50 prossan koodia seuraavaa tilausta varten, mikä on ihan reilu tarjous. Tympäsee kuitenkin. Olisin halunut juuri tuon Passage d'Enferin. Ei noin voi bisnestä hoitaa, että jatkuvasti tilaukset ovat sotkussa ja eivätkä pysty toimittamaan mitä myyvät.
tigrushka

Jaakiem kirjoitti:
tigrushka kirjoitti:
L'Artisan parfumeur peruutti juuri minun tilaukseni. Olin ehtinyt tilata jo ennen kuin mainostivat alen alkamista ja siitä huolimatta oli ehtinyt tuote loppua. Tarjosivat hyvitykseksi -50 prossan koodia seuraavaa tilausta varten, mikä on ihan reilu tarjous. Tympäsee kuitenkin. Olisin halunut juuri tuon Passage d'Enferin. Ei noin voi bisnestä hoitaa, että jatkuvasti tilaukset ovat sotkussa ja eivätkä pysty toimittamaan mitä myyvät.
Samoin kävi täälläkin. Onneksi olin tilannut myöhemmin Côte d'Amourin, joka saapui eilen ilallla. Siitä aloinkin epäillä, että ensimmäinen tilaukseni oli mennyt mynkään, kun mitään ei kuulunut.
Jaakiem

Hyvä että sait tuon toisen kumminkin.

Onko kellään käsitystä, että koskeeko tuo hyvityskoodi yhtä pulloa vai mahdollisesti koko seuraavaa tilausta?

Tigrushka, tiedätkö jo mihin mahdollisesti käytät hyvityskoodin?

Mulle tuli mieleen ensimmäisenä Voleur de roses, mutta onko se liian samanlainen, kun mulla on jo Rossy?
tigrushka

Jaakiem kirjoitti:Hyvä että sait tuon toisen kumminkin.

Onko kellään käsitystä, että koskeeko tuo hyvityskoodi yhtä pulloa vai mahdollisesti koko seuraavaa tilausta?

Tigrushka, tiedätkö jo mihin mahdollisesti käytät hyvityskoodin?

Mulle tuli mieleen ensimmäisenä Voleur de roses, mutta onko se liian samanlainen, kun mulla on jo Rossy?
Sanamuoto oli "next purchase" joten veikkaan, että koskee yhtä pulloa. En tiedä vielä mihin alennuksen käytän, mutta onhan tässä vuoden loppuun asti aikaa miettiä.

Voleur de Roses on erinomainen valinta, ja ainakin minusta ihan omanlaisensa.
Anissa
Tuoksuni: Marc Jacobs Lemon Splash
Kenneth Cole Black
Ralph Lauren Romance
Estee Lauder Bali Dream
Max Mara Kashmina Touch
Prada Eau De Parfum Tendre
Elizabeth Arden 5th Avenue Night
Elizabeth Arden 5th Avenue Style
Jessica Simpson Fancy
Gres Ambre De Gabochard
Tom Ford White Patchouli
Prada L´eau Ambree
Balmain De Balmain
Calvin Klein Truth
Fragonard Etoile
Fragonard Eclat
Maison Francis Kurkdian Absolue Pour La Soir
Yves Rocher Iris Noir
Jesus Del Pozo Ambar
Burberry Brit Red
Kenzo L`eau Par Kenzo Eau Indigo
YSL Cinema
Pierre Balmain Amber Gris
Bvlgari Mon Jasmin Noir
Jacomo Silences
Narciso Rodriguez For Her Eau de Toilette Delicate Limited Edition
Versace Versense
Clean Provence
Dolce & Gabbana Sicily
Yves Rocher So Elixir
Guerlain La Petite Robe Noir
Lancome La Vie Est Belle
Fragonard Belle D`Avril
Fragonard Figuier fleur
Fragonard Grain De Soleil
Fragonard Encens Fève Tonka
Fragonard Cedre
Galimard Grasse A Toi
Galimard Rencontre
Galimard Evie
Roger & Gallet Fleur de Figuier
Roger & Gallet Amande Persane
Roger & Gallet Bois d`Orange
Lush Tuca Tuca
Lush 100 Kisses Deep
Lush Vanillary
Lush Furze
Lush Sikkim Girls
YSL Belle d`Opium
Yves Rocher Vanille Noire
Narciso Rodriques Essence Eau De Musc
Gianfranco Ferre Ferre
Guerlain Jardins De Bagatelle
Balenciaga Cristobal
Balmain De Balmain
Annick Goutal Eau Du Sud
Calvin Klein CK One Shock Street Edition
Calvin Klein CK One Summer 2013
Guerlain Eau De Shalimar
L Artisan Parfumeur Traversee du Bosphore
L Artisan Parfumeur Havana Vanille
Philosophy Amazing Grace
Ostoslista: Manteliset, pehmeät ja ambraiset tuoksut kiinnostavat tällä hetkellä, samoin iiris ja viikunatuoksut.

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Mä sain myös tuon tilauksen peruutuksen ja -50% alekoodin. Jotenkin alkoi epäilyttämään, että tämä nyt liittyi siihen Passage d'Enferiin ja siihen, että se selkeesti oli myynnissä ihan liian alhaisella hinnalla...

No alekuponki oli ihan kiva hyvitys ja se, että se oli voimassa muistaakseni joulukuulle, eli eiköhän tule käytettyä. Ensimmäiseksi tuli mieleen Jour De Fete, jota olen halunnut jo pitkään.
Jaakiem

Teo Cabanel myy poistohintaan vanhan mallisia pulloja nettisivuillaan, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.
Vastaa Viestiin