Onko kukaan muuten haistellut Mr Blassia?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Onko sulla jokin vakipaikka, mistä tilaat?Jaakiem kirjoitti:Laitoin uusia vialeja tilaukseen![]()
Mahtava kuvaus! Kaapeista löytyykin kaikki tykötarpeet mutta ankka on väärä. En siis pääse vielä haistelemaan.mukael kirjoitti:^ Joo, Mandarine Mandarin = ripaus kuminaa miksattuna WC-ankkaan (sitrusversio) ja koristeeksi pätkä selleriä. Enjoy!
Olen testannut tätä vasta kerran ja epäilen että toimisi minulla paremmin lämpimämmässä kelissä. Tämä on vähän colognemainen lämpimänraikas sitrusvetiverikukkainen joka kestää ja kestää. Projektio on sopiva, eli ei seinäkukka mutta ei myöskään päällekäyvä. Tuoksu jota haistelisin mielelläni muiden miesten ja naisten päältä mutta en koe pakottavaa tarvetta ostaa itselleni. Otan kuitenkin vielä parit koeajot ennenkuin kierrätän. Olen ollut väärässä ennenkin, usein ja pahastiNjaalgahaisyeini kirjoitti:Frédéric Mallen Eau de Magnolia. Onko mielipiteitä? Kannattaako? Finanna mainitsi toisessa ketjussa saaneensa näytteen jo...
Hihi, jos kierrätät niin muista muafinanna kirjoitti:Olen testannut tätä vasta kerran ja epäilen että toimisi minulla paremmin lämpimämmässä kelissä. Tämä on vähän colognemainen lämpimänraikas sitrusvetiverikukkainen joka kestää ja kestää. Projektio on sopiva, eli ei seinäkukka mutta ei myöskään päällekäyvä. Tuoksu jota haistelisin mielelläni muiden miesten ja naisten päältä mutta en koe pakottavaa tarvetta ostaa itselleni. Otan kuitenkin vielä parit koeajot ennenkuin kierrätän. Olen ollut väärässä ennenkin, usein ja pahastiNjaalgahaisyeini kirjoitti:Frédéric Mallen Eau de Magnolia. Onko mielipiteitä? Kannattaako? Finanna mainitsi toisessa ketjussa saaneensa näytteen jo...