Nyt olen reipas ja menen lisäämään myydään-palstalle ne edelliset sokko-ostoni.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Mä olen kesän aikana myynyt tai antanut 11 pulloa. Yhden olen ostanut ja yhden olen swapannut lisää. Eli miinuksella ollaan vielä komeasti. Veikkaan, että kohta ratkeaa täälläkin ja pitää hankkia monta uutta.Sumukorento kirjoitti:Mulla on ollut jo pitkään (eli pari kuukautta...) "kaikki käyttämättä jääneet tuoksut pois,eikä yhtään sokkohankintoja"-kausi, mutta nyt lipsuu ja lujaa.Kaikki eivät sentään ole sokkoja, Shalimar parfum Initial ja Poeme ovat olleet pitkään harkinnassa, mutta lisäksi tuli tilattua kasa halpiksia, Bill Blassia ja hauskan pienen ranskalaisfirman Histoae.n Violette Imperiale. Tuo Historiae oli siitä kiva putiikki, varsinkin ranskalaiseksi, että toimitti Suomeen, eikä perinyt postikuluja, sekä huoli paypalin, mikä on mulla välttämättömyys heräteostoksiin.
Niin ja sitten löysin Balmain Eau D'Ete.n, mikä oli kallis ja sokko, mutta koska se on Balmain, ja nuoteista vahvimpina mainitaan iiris ja rosmariini, niin sehän on vähän pakko ostaa, eikö? Ja sitten Les Nereides patchouli Antique ja Fleur Poudree de Musc olivat ebayssa niin halvalla, ettei raukkoja voinut sinne jättää...
Nyt olen reipas ja menen lisäämään myydään-palstalle ne edelliset sokko-ostoni.
Ooh Cristalle Eau Verte on ihana! Onnittelut!vaniljapulla kirjoitti:Tänään oli ihan pakko ostaa alemyynneistä Chanel Cristalle Eau Verte, Stella McCartney L.I.L.Y. (mmm, kosteaa mustaa multaa) ja Body Shop Pink Grapefruit.
En ole koskaan tuota haistanut.Njaalgahaisyeini kirjoitti:Ooh Cristalle Eau Verte on ihana! Onnittelut!vaniljapulla kirjoitti:Tänään oli ihan pakko ostaa alemyynneistä Chanel Cristalle Eau Verte, Stella McCartney L.I.L.Y. (mmm, kosteaa mustaa multaa) ja Body Shop Pink Grapefruit.
Mun pitää kyllä tehdä sulle näyte siitä alkuperäisestä Coloniasta, jos se ei ollut sulle tuttu.Kosmoskukka kirjoitti:Ihana Amarilia lahjoitti minulle decantin Acqua di parman Mandorlo di Sicilia:sta.
Tätä tuli tilata putellinen. Nyt alkoikin sitten säästökuuri