Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Ookkona Oulusta?

Vapaata keskustelua foorumille rekisteröityneille. Ei näy vierailijoille - ja hakukoneiden botit eivät käy täällä.

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Jaakiem

Re: Ookkona Oulusta?

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Huominen on voimassa. Jos on uusia tulijoita, kannattaa huutaa hep, että saa yhteystiedot.
Aigu
Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:

Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella

Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aigu »

Olen 21.2.2015 Oulussa. Voimme taas haistella raaka-aineita, jos kiinnostaa.
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Njaalgahaisyeini

Viesti Kirjoittaja Njaalgahaisyeini »

Kosmoskukka kirjoitti:Huominen passaa hyvin. Tulkaa mun luo! Keitän teet ja kahvit :aurinko:
Ja tietty mulla meni tää taas ohi, vasta nyt avasin foorumin... Toivottavasti teil oli kivaa :)

Lisäys: Muutan isotädin nurkista omaan asuntoon ensi kuun alussa, eli joskus tulevaisuudessa voidaan kokoontua myös miniyksiössäni!
Saila
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/

Viesti Kirjoittaja Saila »

^Minäkin valitettavan harvoin pystyn lähtemään mihinkään näin lyhyellä varoitusajalla (en siis ollut mukana tällä(kään) kertaa). Mutta eiköhän me vielä joskus nähdä!

Missäpäin sinun uusi asunto muuten sijaitsee, Njaal?
Njaalgahaisyeini

Saila kirjoitti:^Minäkin valitettavan harvoin pystyn lähtemään mihinkään näin lyhyellä varoitusajalla (en siis ollut mukana tällä(kään) kertaa). Mutta eiköhän me vielä joskus nähdä!

Missäpäin sinun uusi asunto muuten sijaitsee, Njaal?
Koskelassa, ei mitenkään minkään ytimessä mutta mun makuun ihan kivalla paikalla :)
Aigu
Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:

Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella

Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aigu »

Helmikuussa isommalla porukalla?
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Saila
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/328729/

Viesti Kirjoittaja Saila »

^Toivottavasti! Tuo on meillä varmaan taas se tytön synttäriviikonloppu, mutta pitää koittaa järjestää ne niin, että pääsisin tällä kertaa mukaan.
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Saila ja Njaal, voitte kyllä tulla käymään mun luona tupoksessa miten vaan teille passais... ?
Thougts begome things... choose the good ones!
Njaalgahaisyeini

Aigu kirjoitti:Helmikuussa isommalla porukalla?
Mä en osaa sanoa vielä tarkkaan, mutta paan kalenteriin :)

Ja mielellään kyllä tulisin Kosmo teilläkin käymään <3
Kosmoskukka
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Millon tuut? Voidaan vaikka sopia aika. 8-) ^
Koomitus

Viesti Kirjoittaja Koomitus »

Heh, tämä sopii paremmin ketjun kirjaimeen kuin sen henkeen, mutta piipahdan ilahtumassa, kun vanha kotikaupunki näyttäytyy puuhakkaana. (Jos viimeistä vuotta ei lasketa, tietty.)

Poistuin Oulusta suunnilleen samaan aikaan kuin viidentoista markan pizzat, mutta edelleen nippa nappa suurimman osan elämästäni olen siellä viettänyt.
Kosmoskukka

Joo, kyllä Oulussa ihan tapahtuu :aurinko:
Ei muuta kun oikeasti piipahtamaan tänne :P
treffitasia
Tuoksuni: TreffitAsia tarjoaa sinkuille turvallisen alustan luoda oman profiilinsa deittailua, tapaamisia, ystävyyttä tai vakavaa suhdetta ja verkostoitumista varten. Kaikki profiilit on tarkistettuja jäsentemme turvallisuuden takaamiseksi. Jos olet länsimainen mies ja aikeissa tavata deittailla aasialaisia naisia, etsiä seuraa TreffitAsia on oikea paikka sinulle. Täältä voit löytää tavata aasialaisia naisia Thaimaasta, Philippiineiltä, Indonesiasta, Kiinasta, Singaporesta ja muualta. Älä mene kauemmaksi etsimään vaimoa Aasiasta.
Ostoslista: Aasialaiset naiset TreffitAsia –sivuillamme etsivät ystävyyttä, rakkautta, naimisiin menoa, ole luottavainen, että löydät täältä länsimaisen miehen, johon olet todella tyytyväinen.

Olemme täällä palvellaksemme sinua.TreffitAsia- Find wife from Asia | Löydä vaimo Aasiasta !
Viesti:

Viesti Kirjoittaja treffitasia »

Njaalgahaisyeini kirjoitti:Joo oululaiset, miten ois vaikka joku maanantai-iltapäivä? Kuinka moni pääsis paikalle? Mä olen viikonloput joko muualla tai muuten kiinni töissä / liian poikki alkaakseni millekään, mutta treffit ois ihanat!
TreffitAsia- Find wife from Asia | Löydä vaimo Aasiasta !
Vastaa Viestiin