Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Bimbokysymyksiä tuoksuista

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Aigu
Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:

Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella

Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D
Viesti:

Re: Bimbokysymyksiä tuoksuista

Viesti Kirjoittaja Aigu »

Diorissimo tummuu valossa todella nopeasti. Periaatteessa lähtöväri on kirkkaankeltainen ja tummumisen myötä nesteestä tulee ruskeanoranssia. Onko Diorissimoa muuten uudelleenformuloitu merkittävästi? Eli onko tuoksu nyt selkeästi erilainen kuin alunperin?
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Itse en tunne tuoksua lainkaan, mutta olen lukenut, että on reformuloitu moneen otteeseen ja vanha tuoksu ja nykyinen ovat täysin erilaisia. Taisi olla maininta siitä esim. tuossa Perfume shrinessa. Mutta mitä sanoo Anna, onko sinulla mahdollisuutta verratta sitä uuteen?
Anna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anna »

Mulla ei itselläni tuosta ole uudempia versioita, mutta kyllähän Diorissimoa löytyy jopa täältä kaupasta, joten jos kävisin siellä suihkauttamassa ja kotona sitten tuota vanhaa, niin sitten vertailu onnistuisi. Ainakin jotenkuten. 8)
Vastaa Viestiin