Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Yleinen höpöttelyketju
Tänne saa tulla jauhamaan shaissea. Puhu mitä mielessä liikkuu. Kerro vaikka mitä teet juuri nyt? Tai minkä elokuvan näit viimeeksi, ja mitä siitä pidit? Mitä musiikkia kuuntelet? Anna hyviä vinkkejä ummetuksen hoitoon. Tai puutarhan hoitoon. Kerro mikä ärsyttää eniten Martina Aitolehdessä, tai millä tavalla auttaisit Johanna Tukiaista? Mikä on paras suoja virtsankarkailuun? Mitkä ovat suosikki tv-ohjelmasi? Milloin olet viimeeksi hävennyt jotain tekemistäsi? Mitä kirjaa luet, ja mitä ajatuksia se herättää? Kerro onko tuoksumaailmassa tilaa heteromiehille? Onko koolla väliä? Paljonko painat, kerro pois! Kuinka pitkään olet parhaimmillasi ollut nukkumatta? Oletko ajanut koskaan kolaria? Oletko ollut sairaalahoidossa? Mielisairaalassa, ehkä? Pelkäätkö piikkejä? Mikä on ollut elämäsi onnellisin päivä, entä surullisin? Pierettääkö? Onko Aigu Suomen paras nenä? Onko se mielestäsi surullista? Luuletko että loukkasin tällä jotain? Miten se voisi olla edes mahdollista, enhän ole edes haistellut mitään hänen tekemisiään? Sinäkin teet koko ajan kuolemaa - how does it make you feel? Mitä mieltä olet maahanmuutosta? Haittaako sinua kun sanon että välillä juttusi ottavat minua päähän? Saiko Suomi oikean presidentin? Mikä on suosikki vuodenaikasi? Onko sinulla lemmikkejä? Kuka julkkis saa sydämesi muljuamaan? Oletko lääkityksellä? Harkitsetko sen muuttamista? Millä muilla sivustoilla tykkäät liikkua? Jos saisit olla joku muu, kuka olisit? Onko sinulla ajokorttia? Monta sisarusta sinulla on? Entä ovatko vanhempasi vielä elossa, ja jos ovat, mitähän hemmettiä ne sinustakin oikein ajattelevat? Mitä sinä ajattelet heistä? Onko Tankki Täyteen kaikkien aikojen paras Suomalainen sarja? Oletko tyytyväinen omaan ulkomuotoosi? Mikä nyt niin vituttaa? Miksi naurat? Olitko koulukiusaaja? Jos saisit hävittää yhden maan pois maailman kartalta, mikä se olisi? Kiina? Suomi? Venäjä? Vai Ruotsi? Mikä on oudointa mitä olet suuhusi pistänyt? Mitä unta näit viime yönä? Jos voisit muuttua näkymättömäksi, mitä tekisit ensimmäiseksi? Mikä on seuraava lomakohteesi? Luuletko että se kiinnostaa ketään? Mitä taskussasi on tällä hetkellä? Mitä näet kun katsot vasemmalle? Miten pitkään luulet että ihminen on vielä maan päällä? Haaveiletko sinäkin kuten minä maailmanlopusta? Minkä värinen olisi maailmanlopun taivas? Mitkä ovat lastesi nimet? Eikö pahanhajuinen hengitys ole aika huono homma? Tiedätkö kuka on Dieter Gunther Bohlen? Mitä olet mieltä Jari Sarasvuosta? Miten Suomi pärjää euroviisuissa? Mitä luulet, miksi helikopterin lentäjä alkoi kesken maahansyöksyn survomaan ohjaus-sauvaa hanuriinsa? Kaipaatko jotain? Karppaatko? Oletko kokeillut huumeita? Tiedätkö mistä niitä saisi halvalla? Kerro seuraatko urheilua, ja jos seuraat, mitä? Milloin sinua on koskenut fyysisesti kaikkein eniten? Poltatko tupakkaa? Monta menee päivässä? Milloin olit viimeeksi konsertissa? Entä teatterissa? Siis luuletko tosiaan että miuta kiinnostaa siun jutut?
Viimeksi muokannut toxu, 01 Huhti 2012, 08:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heräsin tänä aamuna jo viideltä. Ilman krapulaa. Siinä vastaus Gogolille siihen miksei eilen tullut känniviestejä.
Ennenkuin tulin nettiin, kaksoin pari jaksoa uutta Sherlockia. Mikä mainio sarja.
Juon parhaillaan Pirkan vanilja Rooibosia - olen kittaillut tätä jo litrakaupalla.
Mietin pitäisikö lähteä tänään joelle katsomaan muuttolintuja vielä kerran, osa niistä on lentänyt jo pois. Se kääkätys saa miut aina hyvälle tuulelle. Mistäköhän ne yrittävät jutella?
Ennenkuin tulin nettiin, kaksoin pari jaksoa uutta Sherlockia. Mikä mainio sarja.
Juon parhaillaan Pirkan vanilja Rooibosia - olen kittaillut tätä jo litrakaupalla.
Mietin pitäisikö lähteä tänään joelle katsomaan muuttolintuja vielä kerran, osa niistä on lentänyt jo pois. Se kääkätys saa miut aina hyvälle tuulelle. Mistäköhän ne yrittävät jutella?
Rouva Johtaja, onko tämmöinen topikki ookoo? Ajatuksena oli se että tämä yksittäinen ketju kattaa kokonaisen off-topic foorumin...
Näin pienellä porukalla tähän mahtuu varmasti kaikki olennainen epäolennainen.
Saa tässä ketjussa tuoksuistakin haastella, mutta ennenmuuta ajattelin että jos ihmiset ehtivät miettimään jotain muutakin, ja haluavat sen jakaa, niin jakakoon tässä.
Näin pienellä porukalla tähän mahtuu varmasti kaikki olennainen epäolennainen.
Saa tässä ketjussa tuoksuistakin haastella, mutta ennenmuuta ajattelin että jos ihmiset ehtivät miettimään jotain muutakin, ja haluavat sen jakaa, niin jakakoon tässä.
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Oonko mä rouva johtaja? Jos oon, on tottakai ok. Ja ilman sun känniviestejäsi tämä foorumi olisi virkamiesmäisen tylsä. Nyt mun sydämeni sulaa vielä täysin kun olet käynyt lintuspottaamassa aamuvarhaisella.
Mä olin eilen niin väsynyt Milano-päivän jäljiltä etten muista kävinkö täällä foorumilla ikävöimässä känniviestejäsi ja lähettämässä sulle terveiset Geza Schöniltä?
Tuoksumessut olivat fantastinen kokemus. Tapasin kiinostavia ihmisiä ja minulla on kassi täynnä tuomisia. Olen niin viivana menossa niille ensi vuonna uudestaan (silloin harkitsen jäämistä yön yli) plus syksyllä menen varmasti toisille tuoksumessuille Bolognaan.
Olisi vaikka mitä kerrottavaa, mutta meillä on vieraita, lapset pyörivät jaloissa, kukaan ei ole käynyt kaupassa (=ei ole mistä laittaa lounasta), ja tiistaina pitäisi lähteä työmatkalle Firenzeen. Pistän kyllä tänään blogiini äänestyksen tämän foorumin kohtalosta. (Lopetetaan tämä, eikö totta
)
Mä olin eilen niin väsynyt Milano-päivän jäljiltä etten muista kävinkö täällä foorumilla ikävöimässä känniviestejäsi ja lähettämässä sulle terveiset Geza Schöniltä?
Tuoksumessut olivat fantastinen kokemus. Tapasin kiinostavia ihmisiä ja minulla on kassi täynnä tuomisia. Olen niin viivana menossa niille ensi vuonna uudestaan (silloin harkitsen jäämistä yön yli) plus syksyllä menen varmasti toisille tuoksumessuille Bolognaan.
Olisi vaikka mitä kerrottavaa, mutta meillä on vieraita, lapset pyörivät jaloissa, kukaan ei ole käynyt kaupassa (=ei ole mistä laittaa lounasta), ja tiistaina pitäisi lähteä työmatkalle Firenzeen. Pistän kyllä tänään blogiini äänestyksen tämän foorumin kohtalosta. (Lopetetaan tämä, eikö totta

- Kamicha
- Tuoksuni: Vihreät
Un Jardin En Mediterranee, Hermes
Herba Fresca, Guerlain
Untitled, Maison Martin Margiela
Infusion di Vetiver, Prada
Fico di Amalfi, Aqua di Parma
Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange
Thundra, Profumum Roma
The Smell of Weather Turning, Lush, mini
Green, Diesel, mini
Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset
Douce Amere, Serge Lutens
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambre Sultan, Serge Lutens
Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti
Amber Oud, By Kilian, mini
Sables, Annick Goutal, dekantti
Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti
Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Avignon, Comme des Garçons
Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti
Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti
Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma
Jeux de Peau, Serge Lutens
Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Indochine, Parfumerie Generale
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet
Voyage, Hermes
Poivre Samarcande, Hermes, mini
Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange
L'Essence, Balenciaga
L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Aromaattiset, mausteiset
Gris Clair..., Serge Lutens
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka
"M", Six Scents, series three
Musc Ravageur, Frederick Malle, mini
Duel, Annick Goutal, mini
L, Lolita Lempicka
-----------------------------------------------------
Näistä voisin luopua:
Un Jardin Sur Le Nil, Hermes
Pepper, jasmin... , Korres
Au Masculin, Lolita Lempicka - Ostoslista: Aikataulutetut:
The Different Company, Jasmin de Nuit
James Heeley, Esprit du Tigre
L'Artisan, Dzing!
Olfactive Studio, Lumiere Blanche
Byredo, Bullion
Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa:
Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan)
Annick Goutal, Encens Flamboyant
Olfactive Studio, Autoportrait
Comme des Garcons, Jaisalmer
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
Serge Lutens, Bois de Violette
Serge Lutens, Fumerie Turque
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Comme des Garcons, Luxe Patchouli
Parfumerie Generale, Aomassai
Annick Goutal, Chevrefeuille - Paikkakunta: Helsinki
Kiskon aamun toista tuplaespressoa. Näin Nälkäpelin, viihdyin, en avartunut. Löysin juuri Archie Bronson Outfitin, joka on vähän kuin vanha Cure + Doors + Brant Björk. Jos et usko, niin kuuntele. Mummo käytti ummetukseen kuivattuja luumuja, en tiedä tehosta. Puutarhan hoidosta en tiedä mitään, tunnistan kyllä kasveja, mutta siihen se jää. Onko Aitolehti joku tosi-TV-tähti? Tuksu tarttee katkoa. Lopeta juominen, äläkä naura. Twin Peaks, Shield ja Riget (meillä ei ole TV:tä, siksi sarjoja). Luultavasti olen hävennyt viimeksi kun olen taas kerran ajattelematta loukannut jotakuta. Pamukin Nimeni on punaista, olen vaikuttunut, syvästi vaikuttunut. Olisipa surullista, jos ei olisi. Totta kai on, mutta ei se ole ainoa tekijä. 69 kiloa. About 48 tuntia. En. Olen. En. En. En osaa nimetä yksittäistä päivää onnellisimmaksi tai surullisimmaksi, muistojeni aikajana ei jäsenny niin. Ei. En tiedä. En osaa sanoa. Halusitko loukata? Halusitko muiden loukkaavan? Olen siitä vähän liiankin tietoinen. Olen katsonut tämän maan huoltosuhde-ennustetta vuodelle 2030 ja maahanmuuttokantani on sen mukainen. Ei haittaa, toivottavasti et ahistu näistä liikaa, minusta sellainen on turhaa. Määrittele oikea. Kesä. Kaksi kissaa. Kurt Kobainin ja Mark Linkousin kuolemat ahdistavat minua usein, miksi niin lahjakkaat ihmiset eivät halunneet elää - mutta et tainnut tarkoittaa tätä. En. En. En jaksa listata. En tiedä muiden elämästä tarpeeksi treidatakseni. On, mutta en ole ajanut yli kymmeneen vuoteen. Yksi. Äiti on, en tiedä. Enpä juuri mitään. En ole nähnyt. No joo, mutta ärsyttää välillä helvetisti tämän maailman ulkonäkökeskeisyys. No siinähän se tulikin. En naura juuri nyt, mutta yleensä varsin/liiankin herkästi, monille asioille. En. En halua hävittää maita pois maailmankartalta. Jaa-a, kivipiira? Oli hyvää. En muista, ikävä kyllä. Pöllisin vitusti rahaa jostain edit. tuskinpa vaan, olen kuitekin melko lainkuuliainen. Totta puhuen en keksi näkymättömyydelle ihan hirvittävästi kiehtovaa käyttöä. Ryhtyisin ehkä vakoojaksi, tosin kielitaito rajoittaa, voisin vakoilla vain englanninkielisissä ympäristöissä. Tämäkin tekisi minusta luultavasti vaan surullisen. Etelä-Ranska. Tuskinpa vaan. Ei ole taskuja. Kahvikuppini ja pari marokkolaista lyhtyä. Ehkä ei kovin pitkään. Mietin sitä paljonkin. Luultavasti ei kauniin värinen, tomupilviä, harmaa vailla ukkosen jylhää sävykkyyttä. Minulla ei ole lapsia. On. Modern Talking? Niin vähän kontaktia, että en voi muodostaa mielipidettä. Evvk. Mitä sinä tekisit elämäsi viimeisillä hetkillä? Kyllä. Kyllä, rennolla otteella. Laillisia - ja opiaatteja lääkkeen muodossa. En. En. Polvileikkauksen jälkeen, heti nukutuksesta herätessä - tai kun mursin luuni ensimmäisen kerran, en osaa sanoa kumpi. En. 0. En muista, tästä on kyllä aikaa, ehkä joku pikku undergroundkonsertti 2008. En muista, ei kai siitä kovin pitkä aika voi olla. En.
Oh deer.
Onko kukaan vetänyt suklaamunaa naamaan tänään? Onko ketään roiskittu virpomavitsalla?
Itse söin juuri Päänsisäisen ensimmäisen munan, Kinderin tietysti. Kun olin pieni, mikään ei ollut parempaa kuin Kinder. En tiedä kultaako aika muistot, onko makuaistini ehkä muuttunut, mutta eihän tuokaan samalta maistu kuin silloin ennen. Yllätyksetkään eivät ole yhtä hauskoja. Tänään sain munasta ihmeellisen figuuri kynän, mikä kyllä piirtää ihan hyvin. Turkoosia.
Mites mämmi? Tykkäättekö? Omasta mielestäni suuri herkku, etenkin Pirkan vaniljakastikkeen kanssa. :)
Itse söin juuri Päänsisäisen ensimmäisen munan, Kinderin tietysti. Kun olin pieni, mikään ei ollut parempaa kuin Kinder. En tiedä kultaako aika muistot, onko makuaistini ehkä muuttunut, mutta eihän tuokaan samalta maistu kuin silloin ennen. Yllätyksetkään eivät ole yhtä hauskoja. Tänään sain munasta ihmeellisen figuuri kynän, mikä kyllä piirtää ihan hyvin. Turkoosia.
Mites mämmi? Tykkäättekö? Omasta mielestäni suuri herkku, etenkin Pirkan vaniljakastikkeen kanssa. :)
- Kamicha
Herba Fresca, Guerlain
Thundra, Profumum Roma
Green, Diesel, mini
Itämaiset
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Voyage, Hermes
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
L'Essence, Balenciaga
Aromaattiset, mausteiset
L, Lolita Lempicka
Näistä voisin luopua:
L'Artisan, Dzing!
Byredo, Bullion
Harkinnassa:
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Söin kinderin eilen, tänään tyydyin pieniin suklaamuniin ja tiikerikakkuun. Virvottukin on. Mämmi maidolla, ei kermalla. Valmispashakin käy.
Eeva, mitkä suklaamunat ovat parhaita?
Menen nyt artisokka-festivaalille katsomaan The Young Ones -komediaa. Eilen näin the Winter's Bonen (vaikuttava) ja luokattoman huonon dokumentin Karl Lagerfeldista.
Eeva, mitkä suklaamunat ovat parhaita?
Menen nyt artisokka-festivaalille katsomaan The Young Ones -komediaa. Eilen näin the Winter's Bonen (vaikuttava) ja luokattoman huonon dokumentin Karl Lagerfeldista.
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com
http://nuuhbeibe.blogspot.com
Yritin miettiä tai keksiä jotain hassua mämmivitsiä, mutta ei tullut mitään hyvää mieleen. Onko kenelläkään mehevää mämmivitsiä?
Kamicha. Siis, "...kun mursin luuni ensimmäisen kerran..."
Mitä ihmettä? Kuinka monta kertaa olet luusi murtanut ja miten se on edes mahdollista? Itsellä ei ole luita murtunut koskaan, vaikka olen kyllä ehtinyt rymähtelemään sinne tänne, välillä kovaa ja korkealtakin.
En tiedä miksi, mutta miusta on aina ollut mielenkiintoista tietää ihmisten sairaalahistoria. Jos uskallatte, kertokaa oletteko olleet sairaalassa ja minkä vuoksi?
Iselläni tähän päivään mennessä vain kaksi neljän päivän reissua: 6-vuotiaana nivustyrä, ja reilu parikymppisenä ilmarinta.
Mielisairaalassa en ole vielä ollut, mutta olen päättänyt joutua sinne vielä jonain päivänä. Haluan nähdä onko meno siellä yhtään niin hauskaa kuin Yksi lensi yli käenpesässä...
Kamicha. Siis, "...kun mursin luuni ensimmäisen kerran..."
Mitä ihmettä? Kuinka monta kertaa olet luusi murtanut ja miten se on edes mahdollista? Itsellä ei ole luita murtunut koskaan, vaikka olen kyllä ehtinyt rymähtelemään sinne tänne, välillä kovaa ja korkealtakin.
En tiedä miksi, mutta miusta on aina ollut mielenkiintoista tietää ihmisten sairaalahistoria. Jos uskallatte, kertokaa oletteko olleet sairaalassa ja minkä vuoksi?
Iselläni tähän päivään mennessä vain kaksi neljän päivän reissua: 6-vuotiaana nivustyrä, ja reilu parikymppisenä ilmarinta.
Mielisairaalassa en ole vielä ollut, mutta olen päättänyt joutua sinne vielä jonain päivänä. Haluan nähdä onko meno siellä yhtään niin hauskaa kuin Yksi lensi yli käenpesässä...
- Kamicha
Herba Fresca, Guerlain
Thundra, Profumum Roma
Green, Diesel, mini
Itämaiset
Le Feu, Issey Miyake
L'Or, Torrente
All About Eve, Joop
Aziyade, Parfum d'Empire
Type D, Henrik Vibskov
Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat
Ambra, Etro
Amber, l'Occitane
Savut
Ambre Narguile, Hermes
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale
Puu ja vetiveri
Chene, Serge Lutens
Sycomore, Chanel
Absinth, Nasomatto
Voyage, Hermes
Kukat
Iris Pallida, L'Artisan
L'Essence, Balenciaga
Aromaattiset, mausteiset
L, Lolita Lempicka
Näistä voisin luopua:
L'Artisan, Dzing!
Byredo, Bullion
Harkinnassa:
YS Uzac, Pohadka
Diptyque, Eau Lente
Diptyque, Eau Duelle
L'Artisan, Bois Farine
Agonist, Black Amber
Vasilisa, rakastan useimpia pääsiäsmunia (lukuun ottamatta ehkä R-kiskalla myytäviä munia, joiden folipaperissa lukee isolla ISÄNNÄN MUNA tai PÄÄLLIKÖN MUNA.) Kinderit ja Mignonit uppoavat, samoin kuin Hello Kittyt ja pääsiäiskarkit. (Erityisesti Pupuneidin rakeet ovat hyviä.)
Mutta jos nyt laatumunasta puhutaan, niin elämäni parhaat pääsiäismunat olen nauttinut Neuhausin armosta ja ansiosta. En puhu nyt Neuhausin isoista munista, vaan niistä pienistä, täytetyistä:

Munien sisällä on mm. ihan oikeita, kokonaisia metsämansikoita sekä jumalaista fleur de sel -suklavaahtoa.
Ei halvin munaratkaisu, mutta erittäin palkitseva.
Mutta jos nyt laatumunasta puhutaan, niin elämäni parhaat pääsiäismunat olen nauttinut Neuhausin armosta ja ansiosta. En puhu nyt Neuhausin isoista munista, vaan niistä pienistä, täytetyistä:

Munien sisällä on mm. ihan oikeita, kokonaisia metsämansikoita sekä jumalaista fleur de sel -suklavaahtoa.
Ei halvin munaratkaisu, mutta erittäin palkitseva.
Olen ollut sairaalassa potilaana 4 kertaa, joskaan en sen takia, että olisin ollut sairas tai loukannut itseni.
Jäin pohtimaan mikä olisi ollut pisin aika minkä olen ollut hereillä. Taisi olla torstaiaamusta sunnuntaiaamuun ennen sisareni häitä (häät olivat lauantaina). Eli suunnilleen sen 72 tuntia. Kolme päivää ja kolme yötä.
Jäin pohtimaan mikä olisi ollut pisin aika minkä olen ollut hereillä. Taisi olla torstaiaamusta sunnuntaiaamuun ennen sisareni häitä (häät olivat lauantaina). Eli suunnilleen sen 72 tuntia. Kolme päivää ja kolme yötä.