Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleistä kosmetiikkahöpinää
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Yleistä kosmetiikkahöpinää
Mullakin on Too Facedin luomiväripohjustusvoide. :) Se on aivan erinomainen.
Mulla ei tällä hetkellä kuulu arkeen minkäänlaista ehostusta. Tänään piti ottaa äkkilähtö elokuviin lapsukaisten kanssa (joululahjaksi saadut elokuvaliput voimassa enää huomisen) ja aikaa ei oikein ollut. Sudin äkkiä Cliniquen meikkipuuterin naamaan, poskipunaa poskille ja aavistus luomivakoon (tekee usein suorastaan ihmeitä), ripsiin mustaa ja huulille The Balmin tummahkoa punaa. Kulmat kuosiin kulmageelillä. Ei mennyt todellakaan kauaa. Ei silti ehditty elokuviin, koska auto ei lähtenyt käyntiin.
Finnkinon asiakaspalvelulle täysi kymppi ja papukaijamerkki, peruivat liput joten päästään yrittämään huomenna uudestaan (ei mitenkään viime tippaan mennyt lippujen käyttö...).
Jos oikeasti meikkaan arkena niin pohjustus, meikkipohja, varjostus, poskipuna, korostus ja luomille jotain melko neutraalia, viileän rusehtavia sävyjä (Naked-paletit toimivat minulla oikein hyvin) tai sitten ihan jotain vaaleita. Huulille sellaista keskivoimakasta murrettun sävyistä viileää roosaa. Kulmat Make Up Storen Tri Brow Colorilla (aivan loistava viileäsävyisten puuterimainen kulmavärisetti) jos ehtii, jos ei ehdi niin sitten vaan sudin ne kulmageelillä ojennukseen. Tykkään arkena meikata hillitysti, vähän siihen tyyliin niin kuin meikkiä ei varsinaisesti kauheasti olisikaan mutta näyttää silti nätiltä. Rimpsalle lähtiessä sitten irrottelen vähän enemmän.
Minäkin tykkään Artdecon luomivärinpohjustajasta, se tosin maksaa Suomessa yli kympin. Ja se ei muuten ole Malu Wilzin pohjustajan kanssa samaa ainetta, oli pakko tarkistaa molempien INCI-listat taannoin.
Näyttää kyllä ihan samalta ja se purkkikin on sama mutta ainesosat eivät olleet. Minulla Urban Decay on tominut myös moitteetta. Artdecolla on ikävä tapa kuivahtaa (ainakin minun käytössäni, kun en sitä ehdi koskaan loppuun asti käyttämään ennen kuin se kuivaa) ja sitä on harmillisen hankalaa kaivaa sieltä purkista, varsinkin jos on yhtään kynsiä. Spaattelilla sitä tietysti pitäisi ottaakin, eikä sormella...

Jos oikeasti meikkaan arkena niin pohjustus, meikkipohja, varjostus, poskipuna, korostus ja luomille jotain melko neutraalia, viileän rusehtavia sävyjä (Naked-paletit toimivat minulla oikein hyvin) tai sitten ihan jotain vaaleita. Huulille sellaista keskivoimakasta murrettun sävyistä viileää roosaa. Kulmat Make Up Storen Tri Brow Colorilla (aivan loistava viileäsävyisten puuterimainen kulmavärisetti) jos ehtii, jos ei ehdi niin sitten vaan sudin ne kulmageelillä ojennukseen. Tykkään arkena meikata hillitysti, vähän siihen tyyliin niin kuin meikkiä ei varsinaisesti kauheasti olisikaan mutta näyttää silti nätiltä. Rimpsalle lähtiessä sitten irrottelen vähän enemmän.
Minäkin tykkään Artdecon luomivärinpohjustajasta, se tosin maksaa Suomessa yli kympin. Ja se ei muuten ole Malu Wilzin pohjustajan kanssa samaa ainetta, oli pakko tarkistaa molempien INCI-listat taannoin.
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Melkein myöhästyin lennolta kun kävin lopultakin noukkaisemassa mukaani Chanelin Cambon -huulipunan.
En ole edelleenkään varma sopiiko se mulle mutta jotain käsittämätöntä taikaa siinä kyllä on
Tuntuu että tämä on niitä taianomaisia Seesam aukene -värejä joka avaa ovia ja tekee mahdottoman mahdolliseksi...
http://www.google.fi/search?um=1&hl=fi& ... 8E9Rpo8z3I
PS Tuutikki, Armani-punat todella ovat loistavia. Traagista kyllä niiden sävykirjo ei käy mulle ihan yhtä hyvin kuin Chanelien...
En ole edelleenkään varma sopiiko se mulle mutta jotain käsittämätöntä taikaa siinä kyllä on

Tuntuu että tämä on niitä taianomaisia Seesam aukene -värejä joka avaa ovia ja tekee mahdottoman mahdolliseksi...
http://www.google.fi/search?um=1&hl=fi& ... 8E9Rpo8z3I
PS Tuutikki, Armani-punat todella ovat loistavia. Traagista kyllä niiden sävykirjo ei käy mulle ihan yhtä hyvin kuin Chanelien...
Tämä on melkein matskua First world problems -sivustolle. :lol:Gogol kirjoitti:Armani-punat todella ovat loistavia. Traagista kyllä niiden sävykirjo ei käy mulle ihan yhtä hyvin kuin Chanelien...
Armanin huulipunalla on 20 patenttia. Kaikki on täydellistä aina korkin napsahdusta myöden. Onhan se nyt hyvänen aika traagista jos sävyt ei mätsää
Täydellinen huulipuna pelastaa huonoimmankin aamun 

Low maintenance ilmoittautuu!
En ole itse koskaan oppinut käyttämään värikkäitä huulipunia, ne saavat huuleni näyttämään suhteettoman pieniltä ja liian punaiset huulipunat riitelevät hernekeitonvihreiden silmieni kanssa. Käytän siksi yleensä neutraaleja, viileään vivahtavia, läpikuultavia huulipunia ja kiiltoja. Ja vähän oranssiin taittavaa kuultopunaa kesällä.
Sen sijaan keskityn meikissä silmiin, olen mm. Hellinin ja Nekun blogeista inspiroitunut riehumaan Wet n Wild -luomivärien kanssa ja rakastan myös paria Chanelin palettia, vaikka ne saisivat olla vähän pigmenttisempiä,
Viime aikoina olen ollut tosin hyvin laiska meikkaaja. Siksi Cliniquen taivuttava, lämpimällä vedellä lähtevä maskara on ollut ylin ystävä.
Kampaajallakin käyn harvoin. Minusta kampaajalla on paljon enemmän jännäämistä kuin hammaslääkärissä.
T: kaksihaaraiskuningatar
PS: Tahtoo vihreitä kynsilakkoja!
En ole itse koskaan oppinut käyttämään värikkäitä huulipunia, ne saavat huuleni näyttämään suhteettoman pieniltä ja liian punaiset huulipunat riitelevät hernekeitonvihreiden silmieni kanssa. Käytän siksi yleensä neutraaleja, viileään vivahtavia, läpikuultavia huulipunia ja kiiltoja. Ja vähän oranssiin taittavaa kuultopunaa kesällä.
Sen sijaan keskityn meikissä silmiin, olen mm. Hellinin ja Nekun blogeista inspiroitunut riehumaan Wet n Wild -luomivärien kanssa ja rakastan myös paria Chanelin palettia, vaikka ne saisivat olla vähän pigmenttisempiä,
Viime aikoina olen ollut tosin hyvin laiska meikkaaja. Siksi Cliniquen taivuttava, lämpimällä vedellä lähtevä maskara on ollut ylin ystävä.

Kampaajallakin käyn harvoin. Minusta kampaajalla on paljon enemmän jännäämistä kuin hammaslääkärissä.

T: kaksihaaraiskuningatar
PS: Tahtoo vihreitä kynsilakkoja!
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com
Vihreät kynsilakat on kivoja! Minulle on yllättäen kertynyt muutamakin vihreä kynsilakka vaikka en ole niitä mitenkään tietoisesti haalinut. Voisinkin ehkä kokeilla jotain vihreää manikyyriä lauantaiksi, kun lähden siskon ja parin ystävättären kanssa tuulettumaan.Vasilisa kirjoitti:PS: Tahtoo vihreitä kynsilakkoja!
-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Vasilisa, rakastan Chanelin luomiväripaletteja. Suosikkejani ovat Eclosion, Lilium, Prelude ja Nymphea vaikka on mulla pari muutakin
Niiden pigmentin saa paremmin esille 1) primerillä (suosikkini: Artdeco Münchenin lentokentältä) 2) MACin siveltimellä #238 tai 3) käyttämällä niitä märkinä. Kaksi ekaa riittää mulle hyvin.

Niiden pigmentin saa paremmin esille 1) primerillä (suosikkini: Artdeco Münchenin lentokentältä) 2) MACin siveltimellä #238 tai 3) käyttämällä niitä märkinä. Kaksi ekaa riittää mulle hyvin.
Gogol, minulla on Lilium ja Regard Perle. Olen käyttänyt tummempia sävyjä märkinä rajauksiin ja pohjustuskin tuntuu auttavan. Nappaan Art decon kun liikun seuraavan kerran Munchenissä, ja siveltimenkin haluan testata! Raurrr!
-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Mulla on myös Regard Perle tarkemmin ajateltuna
Pitääkin kaivaa se esiin - tylsä elämäni kaipaa glitteriä 

Vasilisa, Artdecoa saa myös Suomesta, toki se on kalliimpaa kuin Münchenissä. Saksasta voipi tilata myös nettikaupasta, esim. täältä:
http://www.sonjas-kosmetikstudio.de/pro ... _base.html
En tiedä mitä se mahtaa maksaa muualla Suomessa mutta Cosme Shopissa maksaa 12.60€ eli onhan noissa hinnoissa eroa. Helsingissä näyttäisi olevan aika montakin liikettä jotka myyvät Artdecoa:
http://www.ailaairo.fi/artdeco-jalleenmyyjat.php
http://www.sonjas-kosmetikstudio.de/pro ... _base.html
En tiedä mitä se mahtaa maksaa muualla Suomessa mutta Cosme Shopissa maksaa 12.60€ eli onhan noissa hinnoissa eroa. Helsingissä näyttäisi olevan aika montakin liikettä jotka myyvät Artdecoa:
http://www.ailaairo.fi/artdeco-jalleenmyyjat.php
-
- Site Admin
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Aedes de Venustas EDP.
- Viesti:
Coco Rouge Cambon, I'm in love!
Sävy on jännästi moderni ja tuore.
Tämä väri kirkastaa pilvisen päivän. Ja ehkä jopa haalean naamani...
Edit: Cambon + Gloss d'Armani = Olen aivan myyty. Toimii jopa sademyrskyssä!
Sävy on jännästi moderni ja tuore.
Tämä väri kirkastaa pilvisen päivän. Ja ehkä jopa haalean naamani...
Edit: Cambon + Gloss d'Armani = Olen aivan myyty. Toimii jopa sademyrskyssä!
Mohn, kiitos vinkistä! Bongasin Art Decoa Frankfurtin kentältä, mutta en ehtinyt sitä ostaa. Sen sijaan meikkipussiin livahti YSL:n voidemainen poskipuna. Nyt haaleana ja hyytyneenäkin voin näyttää pirtsakalta! 

- Aigu
- Tuoksuni: Tuoksukaappini on tällä hetkellä tyhjentymään päin ja pyrin välttämään uusia ostoksia. Kaupallisista tuoksuista käytän:
Galimard: Aventure
Dior: Eau Sauvage
Guerlain: L'Instant
Chanel: Egoiste
Dior: Diorella
Naistentuoksuissa tuoksumakuni on Chypre. Piste. :D - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Vasilisa sielunsisareni! Minullekaan eivät räikeät huulipunat sovi! 

Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com
Voi Aigu
Sitä ollaan huumormiehiä tänään