Mä laitoin kaikille pienisievae-lookin defaultiksi, koska tämä oli minusta kaikista tarjokkaista selkein ja unisexein, mutta jos vihaatte tätä vihreää, saatte näprättyä foorumin ulkonäön itsellenne erilaiseksi. Lisäksi tämän näyttää siedettävältä iPhonen ruudusta, josta itse usein päädyn keskusteluja seuraamaan.
Ehdotan, että äänestämme foorumin kohtalosta viikon päästä - siis ensi viikonloppuna, vaikka sunnuntaina aprillipäivänä niin äänestystuloksen voi tulkita miten vain! Jos tämä mesta vakiinnuttaa asemansa ja keskustelee villisti siihen mennessä, ei ainakaan mulla ole mitään halua tappaa tätä. Joten mainosta ihmeessä blogissasi (mutta laita myös disclaimer että kyseessä on alkuun kokeilu - jos tämä ei ota tulta, en itse ainakaan jaksa tätä tekohengitellä kovin pitkään).
Olen siinä mielessä foorumiveteraani että voin sanoa että noin 15-20 ihmisen porukka on hyvä fooruminpyörittäjä - homma ei silloin heti kaadu vaikka joku ei ihan joka päivä kirjoitakaan tai joku kyllästyy.
Mustakin tämä kyllä antaa lisäarvoa ohi pelkän blogin. Olette vain niin hyviä tyyppejä, kanssanne on hauska hengata (josta syystä myös tulen blokkaamaan itseltäni pääsyn tänne työaikanani
) ja on ihana kun ihmiset avaavat uusia aiheita.