Olen pohtinut jo pitempään ostolakon asettamista itselleni. Näytelaatikossa on paljon nuuskimattomia tuoksuja. ja ilmaisnäytteitäkin kertyy kiihtyvää tahtia - en ole edes kerennyt listata niitä tuoksukaappiini. Yksistään Esxensestä sain 40 lisää - nuuhkittavaa on siis loppuvuodeksi.
Punnitsen ostolakkoajatusta. Ehkä julistan itselleni nyt näytteenostolakon loppukuuksi. (Kokopulloja saan ostaa Helsingistä sillä CDG:itä ei ole helppo saada italiasta - samoin saan poiketa säännöstä jos käyn Amerikassa ja löydän jotain joka houkuttaa liikaa.)
Syynä ei ole säästäväisyys- Ei tämä ole kallis harrastus. Muta haluan keskittyä nuuhkimaan sitä mitä minulla jo on. Ostolakko kannustaa myös kävelemään ulkona näytteiden perässä ja aktiivisuuteen tuoksuvaihdossa.
Onko teillä tullut syystä tai toisesta tarvetta vetää välillä hanat kiinni? Haluatteko kertoa näistä tuntemuksista enemmän?
Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Ostolakossa?
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Hanat ovat kiinni useinkin, sillä nykyisellä budjetilla joudun olemaan harkitsevainen näytteiden tilailun kanssa.
Pyrin tilailemaan näytteitä kuukauden parin välein, ja tutkimaan ari merkkien tarjontaa systemaatisesti. Siis periaatteessa. Oikeasti jumitan milloin missäkin, ja tilaamani näytteet saattavat pölyttyä lipastossa, kun ei houkuta (esim. Parfum d'Empire). Omaan varastoon on kuitenkin hyvä perehtyä ja mainstreamipikin hajuvesiosasto yllättää aika ajoin... vaikkei näytteitä kertyisikään.
Nyt ei ajatus luista.
Kokeile, miten ostolakko vaikuttaa hajuvesikäyttäytymiseesi?
Pyrin tilailemaan näytteitä kuukauden parin välein, ja tutkimaan ari merkkien tarjontaa systemaatisesti. Siis periaatteessa. Oikeasti jumitan milloin missäkin, ja tilaamani näytteet saattavat pölyttyä lipastossa, kun ei houkuta (esim. Parfum d'Empire). Omaan varastoon on kuitenkin hyvä perehtyä ja mainstreamipikin hajuvesiosasto yllättää aika ajoin... vaikkei näytteitä kertyisikään.
Nyt ei ajatus luista.
Kokeile, miten ostolakko vaikuttaa hajuvesikäyttäytymiseesi?
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com
http://nuuhbeibe.blogspot.com
-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- tigrushka
- Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
- Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n
Re: Ostolakossa?
Olen ollut ostolakossa jo muutaman vuoden, työ- ja taloustilanteesta johtuen. Ainoat poikkeukset olivat pienen kemikalion lopettajaisista bongatut testerit (2 pulloa yhteishintaan 10€) toissa, ja yksi aleparfyymi (20€) viime kesänä.
Hyvin on mennyt, osittain siksi, että ehdin hulluimmassa vaiheessa kerätä ihan mukavan kokoelman, ja nyt minulla on ollut erinomainen tilaisuus keskittyä niihin tuoksuihin, joita minulla jo on ja joko löytää ne uudelleen tai tutustua niihin paremmin.
Hyvin on mennyt, osittain siksi, että ehdin hulluimmassa vaiheessa kerätä ihan mukavan kokoelman, ja nyt minulla on ollut erinomainen tilaisuus keskittyä niihin tuoksuihin, joita minulla jo on ja joko löytää ne uudelleen tai tutustua niihin paremmin.
Crouching tiger, hidden flacon