Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Mielipiteitä kaivataan!

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

toxu

Mielipiteitä kaivataan!

Viesti Kirjoittaja toxu »

Onko kukaan haistellut TÄTÄ naistentuoksua?
Minua kiinnostaa tuo kovasti, ja olen jo sokko-ostoksen partaalla. Luulen että tykkäisin tästä kovasti - itseni päällä, siis. :think:

Kyseessä on lakkautettu, ja aikalailla harvinaiseksi muodostunut tuoksu. Kenties loistava esimerkki hiukan halpamaisen oloisesta designeristä, joka hassusta nimestään huolimatta on tuoksuna puhdasta kultaa, ja joka nyt vetää useimpia tämän päivän julkaisuja turpaan oikein kunnolla...
Muistetaan että monet lakkautetut ja kaupallisesti flopanneet ysäri-designeritkin olivat pahasti edellä aikaansa.
Vanhemmista designer jutuista nyt puhumattakaan.

I repeat: onko kukaan haistellut TÄTÄ?
Viimeksi muokannut toxu, 02 Heinä 2012, 20:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kosmoskukka
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.

Re: Mielipiteitä kaivataan!

Viesti Kirjoittaja Kosmoskukka »

Heips,
ei ole tullut nuuskittua mutta Montanan Parfum de Peau oli minun mielestäni loistava ja sitä tuli hommattua pullollinen.
Edit, tuo kyllä näyttää tosi herkulliselta.
Thougts begome things... choose the good ones!
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

^ Kosmo, thanks. :D

Herkulliselta tosiaan vaikuttaa. Just Me:tä on verrattu mm. Fendin Theoramaan -- tuoksuun joka myös kiinnostaa miuta kovasti, ja jota en ole haistanut.

Fendi Theorama (1998). Jälleen eräs laukkautettu designer helmi. Itämainen, jota ilmeisen hyvin myös miehet voivat pitää. Onko kukaan nuuhkaissut sitä?
mukael
Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/198063/

Viesti Kirjoittaja mukael »

^ Fendi Theorema päätyi mulla testaukseen surrendertochancesta taannoin. Fragrantican warm spicy + balmy + woody luonnehdinta päälinjoista on varsin osuva. Tykkään, mutta en taida jaksaa kuitenkaan alkaa epätoivoisesti metsästämään tätä. Ja joillain ebay-myyjillähän hinta (postituksineen) liikkuu jo samoissa luokissa Armanin Ambre Soien kanssa, joka tosiaan on selvästi jatkoa/tweak Theoremalle.

Jos oot toxu Ambre Soiea haistanut niin et ole kaukana Theoremasta. Theorema on mun nenään hieman pyöreämmän mausteinen ja hivenen makeampi, mutta ilman AS:n maitoista aniksisuutta. Theoremassa on myös hieman Givenchy Organza Indecencen fiilistä, paljon pienemmällä volyymillä ja vähemmän pistävänä. Ambre Soie ja Theorema ovat raskaan kuuloisista lähtöaineista huolimatta aika hiljaisia ja ihon lähellä pysyviä tuoksuja kumpainenkin. Jos näiden kahden välillä pitäisi valita, ja vertailuhinnat olisivat parfuma-netikkaupan 140€ AS:lle ja ebayn kiskurihinnat Theoremalle, valitsisin AS:n. Jos Theoremaa saisi alkuperäisellä hinnallaan jostain, ehdottomasti hankkisin sen. Tuo hiljaisuus-aspekti on pidätellyt mua AS:n hankkimisesta... ainakin tähän asti :roll:
Vastaa Viestiin