Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Tuoksuni: Tykkaan melkein kaikentyylisista tuoksuista ja vaihtelenkin kayttamiani hajuvesia fiiliksen mukaan. Palaan aina takaisin muutamaan lemppariin: Mitsouko (varsinkin parfyymiversio), Annick Goutalin Mandragore, serge Lutensin Daim Blond ja Gorilla Perfumen Breath of God. Olen kehitellyt monta tuotetuoksua tyon puolesta ja kolme hajuvetta; niista yksi kohta lanseerataan. Itse kaytan usein niita myos mutta niiden kaytto vapaa-aikana saa minut usein hermostumaan kun rupean hakemaan niista paranneltavaa. Omistan noin 70 tuoksupulloa ja kasan naytteita. Kylla naista useimpia tulee kaytettya.
toxu kirjoitti:Nukapai, kiva että tulit. Toivottavasti innostut foorumista edes jossain määrin.
Btw, onko siulla enää mitään siteitä tänne Suomeen? Vierailetko täällä enää edes satunnaisesti?
Kiitos! Olo tuntuu vahan kuokkavieraalta
Kavin juuri ekaa kertaa pariin vuoteen Suomessa ja meilla oli luokkakokous Se olikin hurjaa. On mulla sukua ja ystavia siella mutta ei tule kaytya kovin usein (silloin kun on aikaa ei oo rahaa ja painvastoin). Toisaalta yritan ehka tulla taas Syyskuussa jos kerkiin kun on sedan synttarit. Olen ihan viime vuosina saanut perheeseeni yhteytta (piiiiiiiiiiitka juttu) joten olisi kiva yrittaa kehitella tata jotenkin.
Nukapai, Ihana kun tämä suomen foorumi kasvaa. Lämpimästi tervetuloa. Meitä ei oo ikinä liikaa. Ja et missään nimessä ole kuokkavieras. Kokemuksiasi kuullaan ja luetaan mielenkiinnolla.
****<3<3<3****
Ja mistä olen sydämeni pohjasta iloinen, Rakas Amarilia kans tuli foorumille. Amarilia, lämpimästi myös Tervetuloa. Amarilian kanssa on monet pullot ja näytteet vaihdeltu, ja monta juttua jaettu. Minulla ei ole biologisia siskoja, mutta sielun sisko kyllä ***<3<3<3***
Tuoksuni: Vihreät Un Jardin En Mediterranee, Hermes Herba Fresca, Guerlain Untitled, Maison Martin Margiela Infusion di Vetiver, Prada Fico di Amalfi, Aqua di Parma Eloge du Traitre, Etat Libre d'Orange Thundra, Profumum Roma The Smell of Weather Turning, Lush, mini Green, Diesel, mini Ninfeo Mio, Annick Goutal, dekantti
Itämaiset Douce Amere, Serge Lutens Le Feu, Issey Miyake L'Or, Torrente All About Eve, Joop Aziyade, Parfum d'Empire Type D, Henrik Vibskov Poison, Dior, mini
Ambrat ja muut pihkat Ambre Sultan, Serge Lutens Ambre Precieux,Maitre Parfumeur et Gantier Ambra, Etro Amber, l'Occitane L' Air du Desert Marocain, Tauer, dekantti Amber Oud, By Kilian, mini Sables, Annick Goutal, dekantti Fiori di Ambra, Profumum Roma, dekantti Myrrhe Ardente, Annick Goutal, dekantti
Savut
Ambre Narguile, Hermes Avignon, Comme des Garçons Tea for Two, L'Artisan (minulle tämä on savu)
Vaniljat ja gourmandit
Vanille Absolu, Montale Spiritueuse Double Vanille, Guerlain, dekantti Tonka Imperiale, Guerlain, dekantti Mandorlo di Sicilia, Aqua di Parma Jeux de Peau, Serge Lutens Woodcoffee, Comme des Garçons
Puu ja vetiveri Chene, Serge Lutens Indochine, Parfumerie Generale Sycomore, Chanel Absinth, Nasomatto Fille en Aiguilles, Serge Lutens
Työtuoksut, sitrus ja raikkaat mausteet Voyage, Hermes Poivre Samarcande, Hermes, mini Light Blue, Dolce & Cabbana
Kukat Iris Pallida, L'Artisan Jasmin et Cigarrette, Etat Libre d' Orange L'Essence, Balenciaga L'Ombre Dans l'Eau, Diptyque, dekantti
Pehmeät ihotuoksut, myskit ja nahka "M", Six Scents, series three Musc Ravageur, Frederick Malle, mini Duel, Annick Goutal, mini L, Lolita Lempicka ----------------------------------------------------- Näistä voisin luopua: Un Jardin Sur Le Nil, Hermes Pepper, jasmin... , Korres Au Masculin, Lolita Lempicka
Ostoslista: Aikataulutetut: The Different Company, Jasmin de Nuit James Heeley, Esprit du Tigre L'Artisan, Dzing! Olfactive Studio, Lumiere Blanche Byredo, Bullion Mark Buxton, Sleeping With Ghosts
Harkinnassa: Guerlain, Jicky (saa ostaa heti jos tulee vintage hyvään hintaan vastaan) Annick Goutal, Encens Flamboyant Olfactive Studio, Autoportrait Comme des Garcons, Jaisalmer YS Uzac, Pohadka Diptyque, Eau Lente Diptyque, Eau Duelle Serge Lutens, Bois de Violette Serge Lutens, Fumerie Turque L'Artisan, Bois Farine Agonist, Black Amber Comme des Garcons, Luxe Patchouli Parfumerie Generale, Aomassai Annick Goutal, Chevrefeuille
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista. Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista. Pidän eläimellisistä tuoksuista. Vihreys tuoksuissa kiehtoo. Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja: Chanel No. 19 ja No. 5 Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage. Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk. Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus. The Different Companyn Divine Bergamote. Caronin Yatagan ja Farnesiana. Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi. Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga. Jean Desprezin Bal a Versailles. MPG:n Eau de Iles. Aedes de Venustas EDP. Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca. histoires de Parfumsin Defile New York.
Nukapai, mäkin olen ulkosuomalainen, tosin käyn Suomessa tiuhaan.
Mutta olo tuntuu siellä usein vieraalta - sovin persoonaltani paremmin lattarimaihin.
Mitä huulipunaa sulla on tuossa profiilikuvassa - fantastinen sävy!
Tuoksuni: Tykkaan melkein kaikentyylisista tuoksuista ja vaihtelenkin kayttamiani hajuvesia fiiliksen mukaan. Palaan aina takaisin muutamaan lemppariin: Mitsouko (varsinkin parfyymiversio), Annick Goutalin Mandragore, serge Lutensin Daim Blond ja Gorilla Perfumen Breath of God. Olen kehitellyt monta tuotetuoksua tyon puolesta ja kolme hajuvetta; niista yksi kohta lanseerataan. Itse kaytan usein niita myos mutta niiden kaytto vapaa-aikana saa minut usein hermostumaan kun rupean hakemaan niista paranneltavaa. Omistan noin 70 tuoksupulloa ja kasan naytteita. Kylla naista useimpia tulee kaytettya.
Kosmoskukka - juuh, olen samaa mielta ja vielakin oikein ihastunut siihen ajatukseen etta Suomessakin tuoksuharrastus on lahtenyt kayntiin sen verran etta on jo blogeja ja foorumeitakin.
Kamicha - Kiitos, kiitos, ja eikohan se tasta sitten ajan kanssa jos kerkian taalla ainakin silloin talloin kayda! Nyt on kohta tulossa lahes viikon foorumipaasto (olen Lushfestareilla ja postitan sielta vaan puhelimella meidan FB/Twitteriin). Mielellani piipahtelisin taalla; on sen kokoinen foorumi etta pystyisi jotenkin varmaan pysymaan karryillakin.
Gogol - Kauanko olet asunut ulkomailla? Musta rupes viiden vuoden jalkeen tuntumaan Suomessa turistilta ja nyt ma olen jo ihan pihalla kaikesta. Huulipuna on torkean kirkas barbie-koralli (ei oikein edes nay tosta kuvasta kunnolla) MAC:in "Speak Louder".
Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista. Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista. Pidän eläimellisistä tuoksuista. Vihreys tuoksuissa kiehtoo. Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja: Chanel No. 19 ja No. 5 Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage. Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk. Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus. The Different Companyn Divine Bergamote. Caronin Yatagan ja Farnesiana. Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi. Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga. Jean Desprezin Bal a Versailles. MPG:n Eau de Iles. Aedes de Venustas EDP. Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca. histoires de Parfumsin Defile New York.
Nukapai, Mä olen pätkäulkomailla-asuja - asun muualla kolmen vuoden pätkissä, käyn välillä kääntymässä Suomessa. Nyt käynnissä kolmas peräkkäinen pätkä. Suhteeni Suomeen on siksi paljon läheisempi, mutta viime aikoina palatessa on heti syntynyt päätös lähteä uudestaan pois.
Mun on vaikeampi sopeutua takaisin Suomeen kuin johonkin uuteen maahan.
Amarilia, saanko udella, oletko ollut pitkään Kreikassa?
Mullakin tulee jopa Suomen lomalla yleensa semmonen olo viikon paasta etta huh, johan taalla tuli oltua, nyt pois. Taman vuotisella reissulla oli kylla ekaa kertaa semmonen fiilis etta oikeestaan olis voinut jaadakkin mutta tuskin menen ennenkuin elakkeelle, jos silloinkaan (en kuvittele loytavani sopivaa tyopaikkaa esimerkiksi ollenkaan).
MAC:in punat nyt pysyy ihan tavallisesti. Toi savy ainakin kestaa monta tuntia. On niilla sellaisia kiiltopunia jotka ei oikein pysy ollenkaan mutta toi on ihan "normaali".
1. Pyrin elämään elämääni niin, että olen iloinen siitä minulla jo on. Kun joskus jokin ottaa pannuun, muistutan itseäni siitä kuinka hyvin asiani jo ovat: on rakkautta, koti ja terveyttä. En pidä siitä, että koko ajan pitäisi haluta enemmän ja enemmän olematta tyytyväinen siihen mitä jo on, tuhlaten nykyhetki tulevaisuuden "sitten kun" hamuamiseen. Tässä minulla on vielä opettelemista. Tämä ei silti tarkoita sitä, etteikö elämässä olisi mitään tavoitteita. Pitää vain osata olla myös nykyhetkeen tyytyväinen.
2.Yritän myös oppia pois ulkoa päin tulevista odotuksista siitä, mitä minun pitäisi olla ja tehdä ollakseni jotain. Minun ei tarvitse olla suuri johtaja ja raharikas ollakseni ihmisenä merkittävä ja arvokas sekä onnellinen. Etsin vielä unelmatyötäni, vaikkakin valmistumiseni ei ole kaukana. Uskon, että löydän jos en heti, niin aikanaan oman paikkani, työn josta nautin, joka antaa minulle ja minä annan sitä kautta. Minulla on merkitykseni tässä maailmassa.
3. Minäkin kärsin migreeneistä. Lapsena kohtauksia oli pari kertaa viikossa oksennuksen kera, nykyään ilman, mutta usean päivän putkina.
4. Minussa on kaksi puolta. Toinen puoli on "aina iloinen", ulospäinsuuntautunut, vitsejä heittelevä nainen, jolla on seikkailunhalua ja intoa. Toinen puoli minussa onkin se, joka kaipaa yksinäisyyttä ja rauhaa, sekä antaa niiden puhua, jotka ovat minua voimakkaampia sillä kertaa. Tämä puoli myöskin haluaa nyhjöttää kotona eikä viitsi lähteä yhtään mihinkään.
5. Erinäiset epäoikeudenmukaisuudet saavat karvani nousemaan pystyyn.
6. Innostun nopeasti ja kyllästyn nopeasti. Kun jostain innostun, elän ja hengitän sitä asiaa hyvin intensiivisesti.Muut asiat eivät jaksa silloin niin paljoa kiinnostaa.
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette
1. Olen umpimetsäläinen. Jos pihalta näkyy toinen talo, olen liian lähellä muita.
3. Vuohenpapanat eivät tartu kenkien korkoihin.
4. Piisami on purrut minua.
5. Olen kätellyt kahden peräkkäisen päivän aikana n. 900 ihmistä.
2. Olen kiltti, antelias ja uskomattoman epäsiisti.
Tuoksuni: Tuoksulistani löytyy tällä samalla nimellä Fragranticasta. Rakastan metsäisiä, unisex-tyyppisiä tuoksuja, mutta olen myös vannoutunut orvokki-fani. Inhoan kookosta kaikissa muodoissaan. suosikkituoksujani:
Moschino: Couture Balmain: Balmain de Balmain Balenciaga: Paris Le Labo: Chant de Bois L'occitane: Notre Flore Iris
Ostoslista: 1. Tom Ford Violet Blonde 2. Serge Lutens: Chergui 3. Serge Lutens: Bois de Violette