Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Yleinen höpöttelyketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Yleinen höpöttelyketju
Onnea Jaakiemille! Kylläpä meillä tuoksufoorumilailla onkin nyt onnea matkassa.
Gucci pour homme haisee järkyttävän hyvällä, pencil shavings, kuten sanotaan. Vaikuttaa siltä, että vanha pullo oli menettänyt jo teränsä. Se joutuikin olemaan vuosia valossa, kun en hoksannut suojata sitä. Kannattaisiko tätä hamstrata? Toisaalta saattaisi vain vanheta käsiin.
Guerlaineja taisi olla hieman heikonlaisesti. Yritetin jututtaa yrittäjää, että mitä vanhoja pulloja on varastossa.
Guerlaineja taisi olla hieman heikonlaisesti. Yritetin jututtaa yrittäjää, että mitä vanhoja pulloja on varastossa.
- Nukapai
- Tuoksuni: Tykkaan melkein kaikentyylisista tuoksuista ja vaihtelenkin kayttamiani hajuvesia fiiliksen mukaan. Palaan aina takaisin muutamaan lemppariin:
Mitsouko (varsinkin parfyymiversio), Annick Goutalin Mandragore, serge Lutensin Daim Blond ja Gorilla Perfumen Breath of God. Olen kehitellyt monta tuotetuoksua tyon puolesta ja kolme hajuvetta; niista yksi kohta lanseerataan. Itse kaytan usein niita myos mutta niiden kaytto vapaa-aikana saa minut usein hermostumaan kun rupean hakemaan niista paranneltavaa. Omistan noin 70 tuoksupulloa ja kasan naytteita. Kylla naista useimpia tulee kaytettya. - Viesti:
Lushfestit on ohi ja nyt on mutaista pyykkia ja hyttysenpuremia muistona.
Olen jotenkin ihan pimpelimpom-pihalla viela viime viikon ruljanssista ja on todella vaikeata saada yhtaan mitaan jarkevaa aikaan. Eilen postailin valokuvia ja bloggasin festareista, yms. Tanaan pitaisi yrittaa opiskella tyon ohella mutta aivot on aivan viela muussina.
Lisaa kahvia.
Olen jotenkin ihan pimpelimpom-pihalla viela viime viikon ruljanssista ja on todella vaikeata saada yhtaan mitaan jarkevaa aikaan. Eilen postailin valokuvia ja bloggasin festareista, yms. Tanaan pitaisi yrittaa opiskella tyon ohella mutta aivot on aivan viela muussina.
Lisaa kahvia.

Jaakiem, hamstraa ihmeessä Guccia. Se on semmoinen tuoksu mille et tule tulevaisuudessakaan löytämään vertaista. Ja mistään re-launchistahan on turha haaveilla.
Gucci Pour Homme (2003) on ainutlaatuinen tapaus puisten/savuisten/mausteisten/whatever suitsuketuoksujen ihmeellisessä maailmassa. Ja pullo on eräs kaikkien aikojen tyylikkäimmistä.
Äläkä pelkää pilaantumista. Jos pidät pullon poissa valosta ja liiasta lämmöstä, kestää se loppuelämäsi ajan. No problem.
Muuten, jos et halua pitää Muglerin Colognea, voin ostaa sen siulta pois back upiksi (on nimittäin eräs miun käytetyimpiä tuoksuja.)
Voin maksaa sen 20e + pk.
Gucci Pour Homme (2003) on ainutlaatuinen tapaus puisten/savuisten/mausteisten/whatever suitsuketuoksujen ihmeellisessä maailmassa. Ja pullo on eräs kaikkien aikojen tyylikkäimmistä.
Äläkä pelkää pilaantumista. Jos pidät pullon poissa valosta ja liiasta lämmöstä, kestää se loppuelämäsi ajan. No problem.
Muuten, jos et halua pitää Muglerin Colognea, voin ostaa sen siulta pois back upiksi (on nimittäin eräs miun käytetyimpiä tuoksuja.)
Voin maksaa sen 20e + pk.
- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Jaakiem, missä kaupungissa?? Onko Oulussa tällainen perinteinen kemppari mulla jäänyt ihan huomaamatta??Jaakiem kirjoitti:Mummon luona vierailemassa. Näin kaupungilla jo kaukaa perinteisen kemikalion. Ikkunassa lappu tuoksut -30 prossaa. Seuraavaksi huomasin näyteikkunan nurkassa Gucci pour hommen avaamattomassa pakkauksessa. Siis se lakkautettu tuoksu, jolla kåydään kauppaa Ebayssa. Melkein sydän pomppasi.
Sisällä Gucci löytyi vielä tarjouspöydältä kolmellakympillä. Olin ostoksesta niin iloinen, että ostin vielä kahdenkympin korista Muglerin colognen, vaikkei se niin sykäyttänytkään. Tarjouspöydältä osui silmiin myös Rive gauche hommen partavesi ja Marc Jacobsin kaiketi lakkautettu miesten tuoksu. Jacobson oli huono, joten sai jäädä. Myyjä esitteli jostain syystä McQueenin Kingdomin lahjapakkausta, 20 e, kun kertoi tyttärestään Lontoossa ja ostamistaan McQueenin lenkkareista.
Gucci pour hommeja jäi vielä liikkeeseen kaksi, jos se on jollekin must have -tuoksu.
Thougts begome things... choose the good ones!
Sinne jäi colognesta 25-millinen matkakoko, mutta siitä ei varmaan kannata kahtakymppiä maksaa? Voin kyllä kysyä (siis tingata) hintaa, jos vielä pääsen käymään siellä?
Niin tuo matkakokokin oli siellä poistossa..?Jaakiem kirjoitti:Sinne jäi colognesta 25-millinen matkakoko, mutta siitä ei varmaan kannata kahtakymppiä maksaa? Voin kyllä kysyä (siis tingata) hintaa, jos vielä pääsen käymään siellä?
Juu, ei kahtakymppiä kakskytviismillisestä Colognesta, ei. Kempparin poistosta tuo pitää irrota (korkeintaan) kympillä!

Satuin haistelemaan colognen testeriä, niin rouva haki jostain pullon ja matkapullon ja laittoi ne tarjouskoriin. Yritän käydä siellä vielä, mutta voi olla vaikeaa aikataulujen vuoksi.
Tarjouspöydällä oli lähinnä miestentuoksuja, eivät kai ole tehneet kauppaansa. Muun muassa The onea, uusia Dolce & Gabbanoita, Jazzia, joitain Calvin Kleineja.
En ole Kosmo Oulussa. Ei kai siellä mitään kemikalioita nykyään. Harmi, kun ei tullut silloin käytyä Tuiran kempparin loppuunmyyjäisissä.
Tarjouspöydällä oli lähinnä miestentuoksuja, eivät kai ole tehneet kauppaansa. Muun muassa The onea, uusia Dolce & Gabbanoita, Jazzia, joitain Calvin Kleineja.
En ole Kosmo Oulussa. Ei kai siellä mitään kemikalioita nykyään. Harmi, kun ei tullut silloin käytyä Tuiran kempparin loppuunmyyjäisissä.
Nukapai, kerro meille blogisi osoite! Vai olenko vaan puusilmä kun en ole nähnyt sen osoitetta täällä?
- Nukapai
- Tuoksuni: Tykkaan melkein kaikentyylisista tuoksuista ja vaihtelenkin kayttamiani hajuvesia fiiliksen mukaan. Palaan aina takaisin muutamaan lemppariin:
Mitsouko (varsinkin parfyymiversio), Annick Goutalin Mandragore, serge Lutensin Daim Blond ja Gorilla Perfumen Breath of God. Olen kehitellyt monta tuotetuoksua tyon puolesta ja kolme hajuvetta; niista yksi kohta lanseerataan. Itse kaytan usein niita myos mutta niiden kaytto vapaa-aikana saa minut usein hermostumaan kun rupean hakemaan niista paranneltavaa. Omistan noin 70 tuoksupulloa ja kasan naytteita. Kylla naista useimpia tulee kaytettya. - Viesti:
En laittanut tohon viestiin sita (kun en halunnut tehda mitaan mainoskatkoa; se on tyoblogi vaikka on mulla kylla omakin).Eeva kirjoitti:Nukapai, kerro meille blogisi osoite! Vai olenko vaan puusilmä kun en ole nähnyt sen osoitetta täällä?

Vaikeeta jutustella omista asioista ilman etta tulee aina tota Lush-meininkia sekaan - se nyt vaan on niin iso osa elamaa. Mutta kiva paasta valilla vahan huilaamaan

- Nukapai
En sitten saanut tanaankaan opiskeltua. Kolme koneellista pyykkia, tiskit on tiskattu, lisaa netilla postailua ja aivan jarkyttava kasa emailia. Olipas tylsaa! Huomenna on pakko ruveta varmaan ihan heti aamusta lukemaan oppikirjoja etten juutu muihin hommiin. Sitten torstaina takaisin labraan tekemaan uuteen tuotesarjaan tuoksuja.
Taidan kattoa tana iltana Guillermo del Toron The Devil's Backbone. Se on vuokrattu LoveFilmista.
Taidan kattoa tana iltana Guillermo del Toron The Devil's Backbone. Se on vuokrattu LoveFilmista.
Niin ja isot onnittelut Eevalle! En ole huomannut onnitella, kun olen lukenut välillä näitä ketjuja sekavassa järjestyksessä kännykällä.
Oli muuten ihan mielenkiintoiset keskustelut kemikalion pitäjän kanssa. Epäili vakavasti sitä, että nenänsä oli heikentynyt viime vuosina, kun ei tuoksut enää innosta. Minä jäin mietteisenä epäilemään, että johtuukohan tuoksujen tasojen heikentymisestä. Esitteli siinä sivussa muutamia omiaan vanhoja pulloja muun muassa Joyta. Sanoi sitten että viime vuosina on ollut jotain hyviäkin tuoksuja, kuten M7. Sanomattakin selvää, että sen jälkeen tultiin juttuun.
Oi jes, mä voitin BexLondonin samplesetin arvonnassa. Mutta nyt kun mä luin niistä niin eipä kuulosta hääviltä 

Mä voitin viime viikolla jossain give-awayssa Mona di Orion uuden ruusun. Varmaankin joku samplekoko. Ei ole vielä tullut.