Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Foorumin tuoksuarvostelu ketju
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
- SprayEnjoy
- Viesti:
Re: Foorumin tuoksuarvostelu ketju
Hyvä otto Joop!iin.
Kiitos varoituksesta, Tiia.
Kiitos varoituksesta, Tiia.
Givenchy III (EdT,vintage)
On tuoksuja ja tuoksuja. Sitten on III:n kaltaisia kontrollin hämmentäjiä, opettajia, anteliaita taikaportteja, jotka voisivat olla huumausaineeksi luokiteltavia sierainjuhlia.
Smaragdia vihertävä, satumainen, korkeimman tason feminiininen chypre-tuoksu.
En ole enää mies. Olen Courbet'n tummaverinen muusa Unessa, sylissäni kaikki se mitä olen koskaan halunnut.
On tuoksuja ja tuoksuja. Sitten on III:n kaltaisia kontrollin hämmentäjiä, opettajia, anteliaita taikaportteja, jotka voisivat olla huumausaineeksi luokiteltavia sierainjuhlia.
En ole enää mies. Olen Courbet'n tummaverinen muusa Unessa, sylissäni kaikki se mitä olen koskaan halunnut.
***<3<3<3***toxu kirjoitti:Givenchy III (EdT,vintage)
Heips,
nyt minäkin löysin yhden yhtäläisyyden. Jos joku jäi kaipaamaan Cacharel:n Eau de Eden:iä, voisi hyvä korvike olla tälle Floris London:n Fleur. Mun iholla nämä on ihan identtiset.
Tässä näitä floriksen näytteitä testailen.. aijaijj.. onpas muuten Edwardian Bouqueat aivan ihanan nostalginen. Tässä on jotain samaa mitä tuo Goutal:n Heure Excuise edustaa... Edwardian Bouquet tuo mieleeni jonkun barokki ajan tai muun sellaisen missä naisilla on ollut ihania isoja mekkoja, hoveja ja juhlia.... Tämä menee hankinta listalle! For Sure!
nyt minäkin löysin yhden yhtäläisyyden. Jos joku jäi kaipaamaan Cacharel:n Eau de Eden:iä, voisi hyvä korvike olla tälle Floris London:n Fleur. Mun iholla nämä on ihan identtiset.
Tässä näitä floriksen näytteitä testailen.. aijaijj.. onpas muuten Edwardian Bouqueat aivan ihanan nostalginen. Tässä on jotain samaa mitä tuo Goutal:n Heure Excuise edustaa... Edwardian Bouquet tuo mieleeni jonkun barokki ajan tai muun sellaisen missä naisilla on ollut ihania isoja mekkoja, hoveja ja juhlia.... Tämä menee hankinta listalle! For Sure!

Kosmo, ei tämä ole niin vakavaa, mutta olisiko siulla ollut kenties ajatuksena laittaa tuo edellinen posti tähän seuraavaan ketjuun : http://tuoksufoorumi.fi/viewtopic.php?f=1&t=24

-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Kävin äsken lenkillä Narcotic Venus ranteellani. Nyt on ihan hillittömän kuuma, tuulee suoraan Saharasta.
Tuoksua tuskin huomasi.
Veikkaan että Suomessa sillä voisi tappaa ohikulkijoita.
Eksyin taas aarniometsään miltei Rooman keskustassa
Nyt pohdin mitä seuraavaksi.
Etsin inspiraatiota, etsin ehdotuksia.
Tuoksua tuskin huomasi.
Veikkaan että Suomessa sillä voisi tappaa ohikulkijoita.
Eksyin taas aarniometsään miltei Rooman keskustassa

Nyt pohdin mitä seuraavaksi.
Etsin inspiraatiota, etsin ehdotuksia.
;D Joo....toxu kirjoitti:Kosmo, ei tämä ole niin vakavaa, mutta olisiko siulla ollut kenties ajatuksena laittaa tuo edellinen posti tähän seuraavaan ketjuun : http://tuoksufoorumi.fi/viewtopic.php?f=1&t=24

Dior : Midnight Poison
Voimakkaan purukumimainen aloitus, mukana reippaasti omenanmakuisia karkkeja. Voi hedelmä-esterin perse!
Tuoksu kääntyy pian hyvin moderniksi, typykkämäiseksi sekoitukseksi kukkaa, ylikypsää hedelmää ja hyvin makeaa, lähes imelää ambraa. Tämän tyyppisenä tuoksu pysyy tuntikausia eteenpäin, erittäin voimakkaan sillagen kera.
Patsulinen?! Maskuliininen??!! Mestariteos???!!!
Älä viitsi naurattaa.
MP on hyvin moderni, ympäripyöreä ja kiiltävä sekametelisoppa, johon voisin helposti kuvitella törmääväni missä ikinä liikkuu trendikkäitä, parikymppisiä, nousuhumalassa keikuttelevia illanviettäjiä. Tämän tuoksun voisin myös tulkita olevan jonkunlainen karikatyyri siitä pilvestä, joka nykyisin leijailee kaikkien mahdollisten, naisten tuoksuosastojen yllä, Sokokselta Viking Linelle.
Sillä omalla hassulla tavallaan viihdyttävä tuoksu, erityisesti sen söpö aloitus, mutta lopulta tämä tuntuu halvalta, naurettavan muodikkaalta, ja kaikenkaikkiaan turhanpäiväiseltä idiootilta. Typerryttävä imelyys on lopulta vatsaa vääntävää, ja päätäkin meinaa alkaa särkemään. Pitää pestä käsi.
Jos olet sen tyypin ihminen, joka viuhtoo kävellessään kovasti käsiään, ja jonka itsetuntoa netin fiksuustestit kohottavat, hopi hopi jo joutaen keskiyön myrkkyä testailemaan.
**
Voimakkaan purukumimainen aloitus, mukana reippaasti omenanmakuisia karkkeja. Voi hedelmä-esterin perse!
Tuoksu kääntyy pian hyvin moderniksi, typykkämäiseksi sekoitukseksi kukkaa, ylikypsää hedelmää ja hyvin makeaa, lähes imelää ambraa. Tämän tyyppisenä tuoksu pysyy tuntikausia eteenpäin, erittäin voimakkaan sillagen kera.
Patsulinen?! Maskuliininen??!! Mestariteos???!!!
Älä viitsi naurattaa.
MP on hyvin moderni, ympäripyöreä ja kiiltävä sekametelisoppa, johon voisin helposti kuvitella törmääväni missä ikinä liikkuu trendikkäitä, parikymppisiä, nousuhumalassa keikuttelevia illanviettäjiä. Tämän tuoksun voisin myös tulkita olevan jonkunlainen karikatyyri siitä pilvestä, joka nykyisin leijailee kaikkien mahdollisten, naisten tuoksuosastojen yllä, Sokokselta Viking Linelle.
Sillä omalla hassulla tavallaan viihdyttävä tuoksu, erityisesti sen söpö aloitus, mutta lopulta tämä tuntuu halvalta, naurettavan muodikkaalta, ja kaikenkaikkiaan turhanpäiväiseltä idiootilta. Typerryttävä imelyys on lopulta vatsaa vääntävää, ja päätäkin meinaa alkaa särkemään. Pitää pestä käsi.
Jos olet sen tyypin ihminen, joka viuhtoo kävellessään kovasti käsiään, ja jonka itsetuntoa netin fiksuustestit kohottavat, hopi hopi jo joutaen keskiyön myrkkyä testailemaan.
**
Yves Rocher : Pur Desir de Rose
Kun tapasin nykyisen tyttöystäväni lähes päivälleen yhdeksän vuotta sitten, en ollut vielä innostunut hajuvesistä. Kaapissani kökötti vain halpaa spray-deodoranttia sekä joululahjaksi saatu Lagerfeldin partavesi. Naistenkaan keinotekoiset hajusteet eivät minua kiinnostaneet; jormani johdatti minua naisten pariin jotka tuoksuivat tunkkaiselta pehkolta, tupakalta, maidolta ja tahmeilta kolikoilta.
Silti, mielitiettyni hajuvesi oli juuri se seikka joka herätti ensimmäisenä mielenkiintoni: kuka oli tuo rehevä, tyrmäävältä tuoksuva salaperäisen oloinen nainen tummissa vaatteissa ja verenpunaisessa huulipunassa, joka kantoi aina kirjoja mukanaan, ja jonka persoonallisia kasvonpiirteitä koristi itsevarman hymyn synnyttämä syvä hymykuoppa. Kuka oli hän, jonka olemus yhdistettynä tuohon tuoksuun sai kaikki muut naiset näyttämään tylsämielisiltä, naurettavilta älykääpiöiltä.
Se oli Hän. Neiti T.
T niinkuin Toivo, Tähti tai Täysosuma. T niinkuin Tuoksu.
On vain kohtalon suloista jälkipolttoa, että minulle selvisi vasta aivan hiljattain että tämän halvan, huumaavan, vihreän teen ja maustepippurin avulla ylös liftatun ruusutuoksun on tehnyt eräs kaikkien aikojen suosikki parfymööreistäni; Annick Menardo.
"I'm not easy, but at least I'm cheap." Sitä se jaksaa hokea, aina vain.
Kun tapasin nykyisen tyttöystäväni lähes päivälleen yhdeksän vuotta sitten, en ollut vielä innostunut hajuvesistä. Kaapissani kökötti vain halpaa spray-deodoranttia sekä joululahjaksi saatu Lagerfeldin partavesi. Naistenkaan keinotekoiset hajusteet eivät minua kiinnostaneet; jormani johdatti minua naisten pariin jotka tuoksuivat tunkkaiselta pehkolta, tupakalta, maidolta ja tahmeilta kolikoilta.
Silti, mielitiettyni hajuvesi oli juuri se seikka joka herätti ensimmäisenä mielenkiintoni: kuka oli tuo rehevä, tyrmäävältä tuoksuva salaperäisen oloinen nainen tummissa vaatteissa ja verenpunaisessa huulipunassa, joka kantoi aina kirjoja mukanaan, ja jonka persoonallisia kasvonpiirteitä koristi itsevarman hymyn synnyttämä syvä hymykuoppa. Kuka oli hän, jonka olemus yhdistettynä tuohon tuoksuun sai kaikki muut naiset näyttämään tylsämielisiltä, naurettavilta älykääpiöiltä.
Se oli Hän. Neiti T.
T niinkuin Toivo, Tähti tai Täysosuma. T niinkuin Tuoksu.
On vain kohtalon suloista jälkipolttoa, että minulle selvisi vasta aivan hiljattain että tämän halvan, huumaavan, vihreän teen ja maustepippurin avulla ylös liftatun ruusutuoksun on tehnyt eräs kaikkien aikojen suosikki parfymööreistäni; Annick Menardo.
"I'm not easy, but at least I'm cheap." Sitä se jaksaa hokea, aina vain.
Lavanila Laboratories : Vanilla Blossom
Oletko koskaan noussut lauantai aamuna kaverisi autoon, joka on lemunnut etovasti keltaisilta Wunderbaumeilta niitä kuitenkaan missään näkymättä?
Salaisuus piili auton takakontissa, sillä halpaan vaniljalitkuun sukeltanut Noora ei koskaan saapunut edellisillan kotibileistä kotiin.
*
Oletko koskaan noussut lauantai aamuna kaverisi autoon, joka on lemunnut etovasti keltaisilta Wunderbaumeilta niitä kuitenkaan missään näkymättä?
Salaisuus piili auton takakontissa, sillä halpaan vaniljalitkuun sukeltanut Noora ei koskaan saapunut edellisillan kotibileistä kotiin.
*
- SprayEnjoy
- Viesti:
Äh, miksei tämä ketju aukea? Sivuja näyttää kuitenkin kertyneen.
On vain läjä Toxun ja joitakin Kosmon ja G:n viestejä.
On vain läjä Toxun ja joitakin Kosmon ja G:n viestejä.
^Älä Ilona muuta sano. Mikset siis näyttäisi muille esimerkkiä kirjoittamalla muutamia arvosteluja myös itse?
(muistakaa nyt kuitenkin edelleen se tähditys. se on t-ä-r-k-e-ä-ä.)
Kyllä mielestäni myös muiden muuassa blogistit voisivat kirjoitella tänne arvosteluja - ainakin satunnaisesti. Kyllä niitä tuoksuja riittää sekä tänne että blogeihin!
Ja missä ovat vaikkapa Jaakiem ja Kamicha? Tyypit osaavat kirjoittaa, omaavat jo aikamoisen tietokannankin, mutta ei silti näytä irtoavan.
C'mon!!!

(muistakaa nyt kuitenkin edelleen se tähditys. se on t-ä-r-k-e-ä-ä.)
Kyllä mielestäni myös muiden muuassa blogistit voisivat kirjoitella tänne arvosteluja - ainakin satunnaisesti. Kyllä niitä tuoksuja riittää sekä tänne että blogeihin!

Ja missä ovat vaikkapa Jaakiem ja Kamicha? Tyypit osaavat kirjoittaa, omaavat jo aikamoisen tietokannankin, mutta ei silti näytä irtoavan.
C'mon!!!

- SprayEnjoy
- Viesti:
On tunnustettava, että mulla on muistiinpanoja mustassa kirjassani enemmän kuin mitä olen filmaillut videoita blogiin. Mulla on fiilis että me täällä foorumilla pyörivät ollaan niin niche-porukkaa ettei kukaan muu paitsi Hellin iloitse mainstream-arvioistani!
Komppaan Toxxxuu: Jaakiem ja Kamicha, kutonen silmään.

Komppaan Toxxxuu: Jaakiem ja Kamicha, kutonen silmään.

-
- Site Admin
- Tuoksuni: Pidän luonnostani orientaaleista, nahkoista ja puista.
Kukista iiriksestä, ruususta, mimosasta ja narsissista.
Pidän eläimellisistä tuoksuista.
Vihreys tuoksuissa kiehtoo.
Olen oppinut tykkämään aldehydeistä ja tuberoosasta.
En ole hillitön hedelmäfani enkä tajua suurta osaa fruity floraleista.
Suosikkeja:
Chanel No. 19 ja No. 5
Diorin Leather Oud, Eau Noire ja Eau Sauvage.
Comme des Garconsin Avignon ja Zagorsk.
Chanelin La Pausa, Coromandel ja Antaeus.
The Different Companyn Divine Bergamote.
Caronin Yatagan ja Farnesiana.
Andy Tauerin L'Air du Desert Marocain, Miriam, Loretta, Ingrid ja Phi.
Guerlainin Tonka Imperiale, Bois d'Armenie ja Cuir Beluga.
Jean Desprezin Bal a Versailles.
MPG:n Eau de Iles.
Aedes de Venustas EDP.
Guerlainin Aqua Allegoria Nerolia Bianca.
histoires de Parfumsin Defile New York. - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Toxun sydän on oikeasti mainstream-miestentuoksuissa, Jaakiemin todennäköisesti myös.
Mä etsin edelleen hyviä itseäni miellyttäviä mainstream-naistentuoksuja, joita myytäisiin Suomessakin.
Toistaiseksi lista on melko suppea:
Chanel 5
Chanel 19
Coco (ehkä, mutta korkeintaan EdT-vahvuisena)
Cliniquen Aromatics Elixir
Diorin Escale à Portofino
Diorin Hypnotic Poison (ehkä - en hingu sitä omakseni)
Guerlainin L'Heure Bleue (löytää vain harvoista paikoista)
Guerlainin Shalimar Parfum Initial
Estée Lauderin Knowing
YSL:n Cinéma (jota ei ilmeisesti löydä juuri mistään)
YSL:n Rive Gauche.
Hyvää mainstreamia Italiassa, ei Suomessa: Bottega Veneta, Hermèsin puutarhat ja 24, Faubourg. Vai löytyykö näitä Suomesta?
Niin no, Escentric Molecule 01:stä pidän, jos se lasketaan mainstreamiksi siksi että sitä saa Helsingin keskustan Stockalta.
Täydentäkää listaa ja tykittäkää ihmeessä arvosteluja, minua kiinnostavat aina hyvät, kaikkien saatavilla olevat tuoksut.
Mä etsin edelleen hyviä itseäni miellyttäviä mainstream-naistentuoksuja, joita myytäisiin Suomessakin.
Toistaiseksi lista on melko suppea:
Chanel 5
Chanel 19
Coco (ehkä, mutta korkeintaan EdT-vahvuisena)
Cliniquen Aromatics Elixir
Diorin Escale à Portofino
Diorin Hypnotic Poison (ehkä - en hingu sitä omakseni)
Guerlainin L'Heure Bleue (löytää vain harvoista paikoista)
Guerlainin Shalimar Parfum Initial
Estée Lauderin Knowing
YSL:n Cinéma (jota ei ilmeisesti löydä juuri mistään)
YSL:n Rive Gauche.
Hyvää mainstreamia Italiassa, ei Suomessa: Bottega Veneta, Hermèsin puutarhat ja 24, Faubourg. Vai löytyykö näitä Suomesta?
Niin no, Escentric Molecule 01:stä pidän, jos se lasketaan mainstreamiksi siksi että sitä saa Helsingin keskustan Stockalta.
Täydentäkää listaa ja tykittäkää ihmeessä arvosteluja, minua kiinnostavat aina hyvät, kaikkien saatavilla olevat tuoksut.
Bollocks. Olenhan miekin arvioinut kaikkea Yves Rocherista alkaen.SprayEnjoy kirjoitti:Mulla on fiilis että me täällä foorumilla pyörivät ollaan niin niche-porukkaa ettei kukaan muu paitsi Hellin iloitse mainstream-arvioistani!![]()
Näillä kahdella on seitsenportainen sekvientaali. Ei siis jäädä siihen kutoseen makaamaan...SprayEnjoy kirjoitti:Komppaan Toxxxuu: Jaakiem ja Kamicha, kutonen silmään.