Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Beata kirjoitti:Mulla on päällä Yle Teeman uutisikkuna. Klassinen musiikki soi.
Välillä mulla on ahdistavia ja levottomia päiviä. Klassinen tuo tyyneyttä.
Komppaan.Mie otan nykyisin oikein itselleni aikaa,että voin vain olla ja kuunella hyvää klassista musiikkia.
Komppaan.Mie otan nykyisin oikein itselleni aikaa,että voin vain olla ja kuunella hyvää klassista musiikkia.
Kyllä! Oma musiikkimakuni seilaa ongelmitta punkista klassiseen ja vähän kaikkea siltä väliltä.
Kaikille on aikansa ja paikkansa :)
Kyllä! Oma musiikkimakuni seilaa ongelmitta punkista klassiseen ja vähän kaikkea siltä väliltä.
Kaikille on aikansa ja paikkansa :)
Samoin minä tykkään monenlaisesta musiikista.Pitää sanoa,että Bach on mulle rakkainta klassisella puolella.Käyn kotini lähellä semmoisella `äijäsalilla`,siellä kaikki cd:t ovat raskaamman puoleista heviä ja pitää sanoa,että se taas toimii siihen ympäristöön+tekemiseen
Mä tykkään kepeästä Mozartista. Ja Marilyn Mansonista. Ja grungesta. Ja Danzigista. Ja Lady Gagasta. Ja Beatlesista. Ja tekno- ja konepunkistakin. Ja vaikka mistä Ei voi luetella kaikkea.
Onni on laaja musamaku!
Korvamatona onkin pyörinyt sitten Kutri-Helunan "nuoruus on, seikkailu suunnaton.."
Siis voi luoja, kolmatta päivää. Oikeesti asia on tullut jo harvinaisen selkeäksi, rakas Katri
Beata kirjoitti:Mä tykkään kepeästä Mozartista. Ja Marilyn Mansonista. Ja grungesta. Ja Danzigista. Ja Lady Gagasta. Ja Beatlesista. Ja tekno- ja konepunkistakin. Ja vaikka mistä Ei voi luetella kaikkea.
Onni on laaja musamaku!
Korvamatona onkin pyörinyt sitten Kutri-Helunan "nuoruus on, seikkailu suunnaton.."
Siis voi luoja, kolmatta päivää. Oikeesti asia on tullut jo harvinaisen selkeäksi, rakas Katri
Joskus aina joku biisi "jää päälle" ,mulla yleensä joku tavaratalon hissibiisi:aurinko: Hendrix,Pink floyd,B.Dylan,E.Clapton,U2,Pearl jam,Metallica(balladit)mm.En yleensä edes kuuntele mielellään vain yhtä bändiä tai muusikkoa/musiikkia,vaan latailen kokoelmia(ad/hd ).Tykkään myös kotimaisesta musiikista ihan laidasta laitaan.Hengellinen musiikki on myös mun sydäntä lähellä ja lauleskelen aina kirkoissa+seurakunnissa sujuvasti messissä Ilman musiikkia olisi aika onnetonta.
Silloin kun mä veivaan tukka putkella fillarilla töihin niin mä kuuntelen usein räppiä ihan ganstana Se antaa hyvän sykkeen.
Mä muuten tykkään kanssa virsistä. En voi kutsua itseäni kovinkaan uskonnolliseksi ihmiseksi, mutta silloin harvoin kun käyn kirkossa niin nautin musiikista suuresti :) Mitä mahtipontisempaa ja kovempaa urut soi, sitä enemmän nautin.