Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
  • Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
  • Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
  • Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
  • Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
t. Ylläpito

Top tenit

Tule mukaan puhumaan hajuvesistä, tuoksuista, parfyymeista ja partavesistä niin paljon kuin sielu sietää!

Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn

Jaakiem

Top tenit

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Jos olisi pakko tyytyä elämään loppu elämä kymmenen pullon kanssa, niin mitkä ne olisivat?

Mun valinnat tällä hetkellä olisivat:
1. M7
2. Gucci pour homme
3. Fahrenheit
4. Azzaro pour homme
5. Eau sauvage
6. Essenza di Zegna
7. Egoiste
8. Kenzo jungle homme
9. Habit rouge
10. Obsession for men

Ehkä parempiakin olisi olemassa, mutta onneksi en niistä tiedä.
tigrushka
Tuoksuni: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891
Ostoslista: http://www.basenotes.net/wardrobe/4891&t=wish&s=n

Re: Top tenit

Viesti Kirjoittaja tigrushka »

Nämä vaihtelevat kerrasta toiseen, mutta tänään näin:

1. Yohji Yamamoto: Yohji
2. Etro: Messe de Minuit
3. Guerlain: L'Heure Bleue
4. L'Artisan Parfumeur: DZING!
5. Robert Piguet: Bandit
6. Serge Lutens: Cuir Mauresque
7. Ormonde Jayne: Ormonde Woman
8. Comme des Garçons: Comme des Garçons (EdP)
9. Caron: N'aimez que moi
10. Parfums de Nicolaï: New York
Crouching tiger, hidden flacon
toxu

Viesti Kirjoittaja toxu »

http://tuoksufoorumi.fi/viewtopic.php?f=1&t=7

Eipä se taida hirveästi tuosta erota, siitä on niin lyhyt aika, vaikkakin nämä *top ten autiosaari/ elämän loppuun asti* listat saattavat joskus vaatia uutta harkintaa...

Hmm...
Jaakiem

Viesti Kirjoittaja Jaakiem »

Mä olin ihan unohtanut, että me tehtiin kuukausi sitten noita. Kuukausi on pitkä aika tämän foorumin elämässä, kun hektisesti pyörii pienellä porukalla.
Mohn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mohn »

No mutta, onhan noissa eroa! Minusta ainakin. Olen sen verran tuuliviiri, että se mistä pidän juuri nyt oikein kovasti ei välttämättä olisi lainkaan se mitä haluaisin käyttää lopun ikääni. :roll:

Tosin tällä hetkellä mulla ei edes ole kymmentä ehdotonta suosikkia. Kai. Minusta on niin kauhean vaikeaa laittaa mitään järjestykseen, kun tykkään niin hirveästi niin monesta! Se pätee vähän kaikkeen, ei pelkästään tuoksuihin. Lisäksi musta tuntuu, että olen niin sanotusti koko ajan on the prowl, että en malta pysähtyä mihinkään yksittäiseen tuoksuun.
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”
Vastaa Viestiin