Samplet haistossa.
Romantina ja Miss Charming vaikuttaa melko tylsiltä.
Suunnattu varmaan nuoremmille käyttäjille.
Löytyykö kokemuksia..? Jopa pulloja..?
Tuoksufoorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja samalla yli kymmenen vuotta vanha phpbb-ohjelmisto päivitettiin tuoreimpaan versioon.
- Foorumi toimii nyt kivasti myös puhelimissa ja muissa mobiiliselaimissa.
- Vuosia jumissa ollut sähköpostin lähetys on myös korjattu, ja nyt uusien tilien rekisteröiminen ja salasanojen palautuslinkkien lähettäminen onnistuu taas.
- Lisäksi liitetiedostojen lisääminen on taas sallittua, eli kuvia ei tarvitse käydä erikseen lisäämässä johonkin ulkoiseen kuvapalveluun.
- Jos tarvitset apua tilin aktivoimisessa tai jokin muu toiminto on rikki, voit lähettää viestin admin miukumauku tuoksufoorumi pistefi.
Juliette Has a Gun
Valvojat: Kamicha, Gogol, Mohn
Re: Juliette Has a Gun
Olenkin meinannut aloittaa ketjun tälle talolle, sillä olen saanut juuri haisteltua kaikki Juliette Has a Gunin samplet läpi. Olen samaa mieltä noista kahdesta, kesyjä ja tylsiä, ei nappaa vaikka ovatkin harmittomalla tavalla kivoja. Tykkään kovasti Citizen Queenista ja Calamity J.sta, ja jompaa kumpaa voisin joskus ostaa koko pullon. Pitää testailla vielä..
Mad Madame ja Midnight Oud oli mielestäni aivan hirveitä, jälkimmäinen ei meinannut lähteä iholtani useallakaan pesulla pois.
Lady Vengeance ja Vengeance Extreme olivat aikamoisia pettymyksiä, sillä luettuani niistä paljon kehuja odotukseni olivat aika korkealla. Not A Perfume on kiva, mutta luontoni ei antaisi periksi maksaa pelkästä Ambroxanista niin paljoa..
Tarkempia kuvauksia olen kirjoitellut tuonne Mitä haistelet tänään -ketjuun.
edit: No en näköjään kovin kummoisia kuvauksia ollut sinnekään saanut kirjoitettua, ne taisikin mennä siskolleni.
Meillä on tapana kirjoitella toisillemme tuoksuista aina toisinaan, etenkin jos meillä on jotain samoja.

Mad Madame ja Midnight Oud oli mielestäni aivan hirveitä, jälkimmäinen ei meinannut lähteä iholtani useallakaan pesulla pois.

edit: No en näköjään kovin kummoisia kuvauksia ollut sinnekään saanut kirjoitettua, ne taisikin mennä siskolleni.

- Kosmoskukka
- Tuoksuni: http://www.fragrantica.com/member/26278/
- Ostoslista: Tämä vaihtelee kuukausittain. Joten.. en laita tänne mitään, mutta fragranticalta voi katsoa "tahto" listaa. Sitä päivitän.
Re: Juliette Has a Gun
Löytyy kokemusta, ja pullo; Lady Vengeance (rakastan tätä tuoksua, vaikkakaan en päivittäin tähän tartu) ja tuo Romantina on minun haave listalla 

Thougts begome things... choose the good ones!